PDA

View Full Version : Wie heeft er weleens bij http://www.musik-produktiv.de beste



benhus
16 mei 2003, 10:39
Wie heeft er weleens bij http://www.musik-produktiv.de besteld?
Zo ja, wat is je ervaring hiermee?

Sj03rd
16 mei 2003, 11:52
Is prima!

pimmetje
16 mei 2003, 12:28
Eén keer... was kut...

Kilo snaren besteld begin/half oktober. Die dingen kwamen maar niet aan. Eind november maar 'ns een nette e-mail in 't duits geschreven met de vraag wat er aan de hand was. Het antwoord luidde dat ze die snaren niet meer zouden kunnen leveren en of ik misschien andere snaren zou willen hebben.

Mijn antwoord was dat ik geen andere snaren wilde en dat ik dus van de koop afzag. Zelfs met m'n stomme kop nog netjes bedankt voor hun reactie, terwijl ze natuurlijk al na een weekje of minder uit eigen beweging hadden moeten mailen met die info.

Ik heb m'n kilo'tje snaren dus elders naar tevredenheid geregeld. Plots zo ergens tegen de kerst kreeg ik een doosje uit Duitsland... ongeveer een kilo'tje in gewicht :grin:. Ook stond al snel op mijn credit card overzicht een afschrijving voor de door Musik Produktiv geleverde snaren.

Toen heb ik een viertal e-mailtjes met 't hele verhaal moeten versturen. Een nederlandstalige en engelstalige deden 't niet en de eerste duitse deed 't ook niet. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat ik de snaren terug kon sturen met een bonnetje van de verzendkosten... dat zou ik dan teruggestort krijgen.

Ik kon nog kiezen tussen een cheque of een soort van klantentegoed. Ik koos dus voor de cheque. Enkele weken na 't versturen van het pakketje kreeg ik een nette brief thuis met het saldo dat zij mij verschuldigd waren... zonder cheque. Ik heb ff m'n eerstvolgende credit card overzicht afgewacht en daar was 't bedrag dan wel op gestort ipv per cheque te voldoen.

Inmiddels was 't wel eind januari (niet alleen 't overzicht, maar ook de storting).

Al met al zo'n gekut qua communicatie gehad dat ik er NOOIT meer via 't internet zal bestellen. Als ik MP op dat punt vergelijk met enkele andere internet-winkels, is 't echt een kut-zaak.

De Teng
16 mei 2003, 18:04
Ik heb twee EBS pedalen besteld en ze zouden op een nieuwe levering van EBS moeten wachten. Duurt nu nog twee weekjes...(duurt zo lang... ':(

I'll keep you all informed!

Mitch
16 mei 2003, 18:09
Ik heb er ook een keer wat besteld, was binnen no time binnen. Je kunt wel het beste via creditcard bestellen, is een stuk goedkoper dan onder rembours.

De Teng
16 mei 2003, 18:52
vooraf overmaken kan ook per acceptgiro.