PDA

View Full Version : Mooie nieuwe layout van het forum!!!



wireman
17 februari 2011, 09:26
Ik wil jullie even complimenteren met de nieuwe layout van het forum.. ziet er spiffy uit!!! (mag ook wel eens gezegd worden ipv alleen maar kritiek..)

beruk
17 februari 2011, 09:34
Hélemáál mee eens :rockon:

Johan91
17 februari 2011, 09:38
Ziet er echt geweldig uit mannen! Mijn complimenten :cheerup:

guitarkid
17 februari 2011, 09:40
Is er dan niets meer heilig....? :)
Ik moet er wel even aan wennen, maar dat ligt meer aan mij dan aan de layout, denk ik...... Die is wel strak!
En ik moest opnieuw inloggen en 'm bij mijn favorieten zetten, maar dat terzijde.

Gr. Coos

mrweird
17 februari 2011, 09:47
Wauw.. Dat is flashy... Het doet bijna pijn aan m'n ogen. En ik moest ook ff nadenken wat m'n wachtwoord ook al weer was.

Maar niet verkeerd.

Muchachooo
17 februari 2011, 09:52
Toen ik er net voor het eerst op kwam dacht ik dat mijn laptop me door had gestuurd naar een andere site ipv Gitaarnet! :seriousf:

Wauw, wat een ontzettend mooie layout! Leuke toevoegingen (home, blogs) ook!

gitaarnet
17 februari 2011, 10:15
dank voor de complimenten! er zitten zeker nog bugs in, dus meld die vooral!

Guitarik
17 februari 2011, 10:16
Heel mooi! Echt een grote verbetering qua layout.

Eric van Esch
17 februari 2011, 10:26
:ok: Ziet er prima uit, mooi opgefrist.

superfly
17 februari 2011, 10:26
Ook mijn complimenten, het lijkt ook wel veel sneller

Thiez
17 februari 2011, 10:31
Het is idd even wennen maar het ziet er wel netjes uit.

jannest
17 februari 2011, 10:38
lama.........

michaelsteen
17 februari 2011, 10:59
ziet er erg fancy uit inderdaad. Goed gedaan!

spijkie
17 februari 2011, 11:14
Ziet er inderdaad erg mooi uit!!

apekop
17 februari 2011, 11:32
Inderdaad erg wennen, ik weet nog niet of ik het mooier vind. Ik vond het eerst ook prima. Maar na een paar weken zal je waarschijnlijk niet meer beter weten.

Waar is de gitaarmarkt gebleven?

Liquid_Metal
17 februari 2011, 11:35
Vet hoor gasten, heel modern. Weg met vintage! :soinnocent::rockon:

HaroldA
17 februari 2011, 11:52
Tapatalk heerst!

Jorikjet
17 februari 2011, 11:57
wow dat is een verrassing, dacht eerst dat ik op de verkeerde site was beland! haha

HaroldA
17 februari 2011, 11:58
Een gitaarnet favicon zou het helemaal afmaken!

Gothra
17 februari 2011, 11:59
Ziet er goed uittttt!

Woml
17 februari 2011, 12:13
Ik denk dat ik hier wel aan kan wennen... :ok:

Het ziet er wel wat drukker uit dan voorheen, maar ik denk dat ik daar binnen de kortste keren doorheen kijk. De icoontjes in de linker kolom (oud of nieuw topic, of je er zelf iets in hebt gezet, of er nieuwe posts zijn...) vind ik ineens ook een stuk beter begrijpelijk en informatiever. Maar misschien ligt dat aan mij :chicken:

jannest
17 februari 2011, 12:28
kleine dingetjes

beveltjes per topic maakt ut veel te druk (iets platter= rustiger)
oranje en groen zou ik niet gebruiken

voor de rest ok

aplaus voor de snelheid

Fender75
17 februari 2011, 12:34
Ik ben er een paar dagen niet en ze gooien het helemaal om! Maar, het ziet er gelikt uit, erg mooi!

Exi
17 februari 2011, 13:06
Ik moet er nog even aan wennen, maar ik ga het wel mooi vinden.
Ik mis het gitaarnet rood/bruin wel een beetje.


Een gitaarnet favicon zou het helemaal afmaken!
+1:)

pimmetje
17 februari 2011, 13:15
Bij het overzicht van de discussie, als je naar onderen scrolt terwijl je een post inklopt, vind ik de scheiding tussen de verschillende voorgaande posts niet heel duidelijk.

Buzzel
17 februari 2011, 13:20
Hulde aan het beheer van gitaarforum! ziet er geweldig uit zo. Ook grote verbetering dat filmpjes en audio fragmenten in de topic zelf geplaatst kan worden.


EDIT: Bedenk me nu dat het contrast in kleuren wel iets minder mag(bijvoorbeeld die zwarte balken wat grijzer) het springt nogal het scherm uit. en misschien de kleur van gebruiker en de geregistreerd/locatie/berichten de zelfde kleur maken.

Wat allochthomas zegt. Het zou wel leuk zijn als er een kleine profiel foto te zien is om het allemaal wat...persoonlijker te maken.

allochthomas
17 februari 2011, 14:00
Komt er nog een optie voor een kleine profiel foto?

smullie
17 februari 2011, 14:37
Het is mooi. Ik was nogal verrast toen ik hier vandaag aanlogde, maar het valt me goed mee.

Aan al die mensen die hier veel moeite instoppen: Merci he mannen!!!:jam:

Theroses
17 februari 2011, 15:37
ziet er vet uit !

Matthijs24
17 februari 2011, 17:16
Mooi hoor! Niet meer zo'n standard forum wat elk forum bijna heeft! Linksboven, Walter Trout? Die trekt ook altijd zo'n kop:seriousf:.

barno
17 februari 2011, 18:07
Change over: zeer goed vind ik. Fris, mooi. En belangrijker: super dat het forum snel is nu. heel aangenaam.

wat ik zelf anders zou doen:

de info onder de nickname links van de posts: titeltjes staan in het oranje èn in kadertjes maar zijn volgens mij niet belangrijk genoeg om een eigen kleur/aparte kader te krijgen.

ChazyChaz
17 februari 2011, 18:21
Pfff wow, dit word even wennen!!
Maar ik vind het wel erg tof, ziet er goed uit!

En inderdaad, je merkt gelijk dat de boel sneller is, ook zeker niet verkeerd!

Mijn complimenten!

Mesjoggah
17 februari 2011, 18:43
ben ik de enige die het likje naar 'gitaarmarkt' mist?

Ace 1.15.19
17 februari 2011, 18:43
Hmm, ben ik de enigste (of één van de weinigen) die het niks vindt? Ik ben zeer conservatief ingesteld, dat wel, maar voor mij is het allemaal iets te 'hip' en kleurig.

nickofzo
17 februari 2011, 19:03
ik denk dat ik even moet wennen voor ik een oordeel kan geven,

je kan nu wel lekker met witte letters berichten typen. want ja, wie dit lees verdoet zijn tijd

Maroon
17 februari 2011, 19:11
Hmm, ben ik de enigste (of één van de weinigen) die het niks vindt? Ik ben zeer conservatief ingesteld, dat wel, maar voor mij is het allemaal iets te 'hip' en kleurig.

Kleurig? Waar?

Ik zie veel zwarte en grijze banners links en rechts. Dat is het enige dat me stoort.

Verder is het snel en gemakkelijk in gebruik (kleuren selecteren, plaatjes/ filmpjes invoegen, enz). Dus na wat verbeteringen hier en daar moet het goed komen!

EDIT: ohja en de vier regels wit na elke post lijkt mij enigszins overbodig.

tokkeltrut
17 februari 2011, 19:12
Ziet er gelikt uit! Hoop ook dat de snelheid blijft!:rockon:

Mufftin
17 februari 2011, 19:25
Hulde!!!!!!!!!!!!!!

Martijn-w
17 februari 2011, 19:28
Change over: zeer goed vind ik. Fris, mooi. En belangrijker: super dat het forum snel is nu. heel aangenaam.

wat ik zelf anders zou doen:

de info onder de nickname links van de posts: titeltjes staan in het oranje èn in kadertjes maar zijn volgens mij niet belangrijk genoeg om een eigen kleur/aparte kader te krijgen.

Inderdaad, die kaders en aparte kleur vind ik overdreven. Maakt het erg druk en bovendien is die info niet interessant. En alles wat niet interessant is moet niet al te sterk naar voren komen als je een pagina bekijkt.
Daarnaast neemt dat vak wel erg veel plaats in.

Ik denk ook dat de pagina een stuk minder druk oogt als al het donkergrijze weer het oude lichtgrijze wordt. En kleuren die niet met elkaar vloeken zoals het oranje en het typische gitaarnet rood/bruin.

Verder wel erg blij met de wijzigingen. Lekker vlot en er zitten vast een hoop handigheidjes in die ik nog niet ontdekt heb.

sebastiaan88
17 februari 2011, 19:34
Jemig man!
Ik zat ff te zoeken op google naar last van arm... (tinteling in pink slecht gevoel. komt vrijwel zeker uit elleboog speel 15jaar gitaar dus als iemand tips heeft p.m. ;)) En toen kwam ik via google hier.. En zag ik Gitaarnet staan en dacht welke $)@#$(@#$(@ zit mijn oude vertrouwde Gitaarnet te kopieren.

Maar toen zag ik .nl erachter en dacht ik neee dit moet het wel zijn, en jahoor..

Moet alleen ff wennen dat het weer eigen word maar wel netjes hoor;)

Grtz

nickofzo
17 februari 2011, 19:39
ik vind het witte wel erg kil en mis toch wel de rode rand, misschien ben ik wel aan het mierennøken

Dreverhaven
17 februari 2011, 20:26
Ik zit hier nog niet zo lang en ik zal wel een ouwe zeur zijn, maar ik vind het helemaal niets. Vorige was overzichtelijker en toen kon je veel makkelijker naar je abonnementen gaan door één keer ergens linksboven te klikken.

Dreverhaven
17 februari 2011, 20:30
Oh zie nu dat het wel kan, alleen dan moet je rechtsboven klikken. Dat is natuurlijk een hoop gedoe voor die ouwe Dreverhaven.

wlinart
17 februari 2011, 20:50
hey,
kvind t toch veel beter!! men complimenten!!

pjotr
17 februari 2011, 21:03
chique, chique.

Luca P
17 februari 2011, 21:40
:ok:
Netjes allemaal!

1971Ad
17 februari 2011, 22:04
:ok: Dikke duim omhoog. Heel mooi werk. Mijn complimenten

Laga
17 februari 2011, 23:34
Woehoe verrassing!
En ik nog 2x opnieuw het adres intypen... Zit toch echt op gitaarnet haha

Vind het wel fris ogen en een stuk sneller!
Tuurlijk altijd even wennen

Maar ach, alles went behalve..... :sssh:

RB-1
17 februari 2011, 23:35
Ik zit hier nog niet zo lang en ik zal wel een ouwe zeur zijn, maar ik vind het helemaal niets. Vorige was overzichtelijker .Nee hoor, niks ouwe zeur.
Je hebt gewoon gelijk, het ziet er niet uit.....:(

Chocola
17 februari 2011, 23:39
Zowaar, we hebben een forum :D. Ben al heel wat bugs tegengekomen, zal ze eens sturen zodra ik tijd heb (niet de komende 6 dagen helaas).

Ziet er goed uit :).

Snippo
18 februari 2011, 20:40
Hmm, ben ik de enigste (of één van de weinigen) die het niks vindt? Ik ben zeer conservatief ingesteld, dat wel, maar voor mij is het allemaal iets te 'hip' en kleurig.

Nee hoor ;).
Op zich ziet het er niet verkeerd uit, maar ik ben het hele overzicht over het forum kwijt. Dit komt denk ik grotendeels doordat het allemaal veel te smal is.
Maarja, waarschijnlijk gewoon een kwestie van wennen :soinnocent:.

covermark
18 februari 2011, 21:54
Site ziet er prachtig uit. Is denk ik heel veel werk geweest maar dat zie je er absoluut aan af!!!!

Complimenten!

Liquid_Metal
19 februari 2011, 12:38
Nee hoor ;).
Op zich ziet het er niet verkeerd uit, maar ik ben het hele overzicht over het forum kwijt. Dit komt denk ik grotendeels doordat het allemaal veel te smal is.
Maarja, waarschijnlijk gewoon een kwestie van wennen :soinnocent:.

Gewoon een weekje de tijd geven, dan wordt het allemaal vanzelfsprekend. En waarschijnlijk gaan we de nieuwe functies mettertijd zeker waarderen.

wizzie1982
21 februari 2011, 16:35
ziet er goed uit! stuk overzichtelijker en ook wat interessanter ;) maar daarvoor moeten we het toch voornamelijk van de inhoud hebben :p

wodkabier
21 februari 2011, 18:40
is weer even anders, maar ik moet wel HEEL erg wennen...

De V
21 februari 2011, 18:57
Ben ongeveer een weekje even niet online geweest en dan is dit toch wel een leuke verrassing!:)
Ziet er goed uit en werkt volgens mij ook sneller, of niet?
Ben tot nu toe nog niks raars, lelijks, gevaarlijks, onhandigs etc. tegen gekomen.