PDA

View Full Version : Bugs nieuwe forum



Don Capo
17 februari 2011, 08:49
Aangezien ik nu al berichten lees over niet of verkeerd werkende toepassingen lijkt het mij verstandig hier een centraal topic voor te openen zodat alles bij elkaar staat en in één keer aangepakt kan worden. Dus, shoot!

Kim Wilson
17 februari 2011, 09:04
Gitaarnet.nl/forum verwijst niet naar het forum, maar naar de Gitaarnet frontpage.

pimmetje
17 februari 2011, 09:10
Dat kan je zelf al verhelpen door er nog /forum.php aan toe te voegen.

Kim Wilson
17 februari 2011, 09:13
Dus www.gitaarnet.nl/forum/forum.php (http://www.gitaarnet.nl/forum/forum.php)? Beetje dubbelop. En dan moet ik de link in mijn favorieten weer veranderen. :sneaky:

den titten
17 februari 2011, 09:15
Nou dat is muggeziften :)
Ik vind het een mooie verbetering (op het eerste zicht) !
Olé

pimmetje
17 februari 2011, 09:17
En dan moet ik de link in mijn favorieten weer veranderen. :sneaky:Ondanks dat dat zo op het eerste gezicht idd een dagtaak lijkt, heb ik 't zelf net geprobeerd en het lukte toch vrij rap :ok:.

wietse
17 februari 2011, 09:20
de knop op de navigatiebalk onderin met gitaarnet forum stuurt je naar de gitaarnet hoofdpagina toe.
ook stuurt de knop naar boven je naar onderen.

cluseau
17 februari 2011, 09:27
Ziet er netjes uit al is het even wennen.
Lijkt ook een grote verbetering vwb de snelheid.


Opmerking: in het veld "inlognaam" je de letters welke je typed niet zien door de donkere achtergrond.

Frans.

macwilliams
17 februari 2011, 09:37
Het is nog wel even wennen. Dat reclame balkje waar nu iets over eva (het grootste tijschrift voor christen vrouwen)staat vind ik ook niet echt iets voor dit forum.

Dat zijn advertenties die willekeurig doorgedrukt worden door goegel?

Dat is misschien geen "bug" maar het zou toch ook wel relevanter mogen zijn.

wietse
17 februari 2011, 09:56
Het is nog wel even wennen. Dat reclame balkje waar nu iets over eva (het grootste tijschrift voor christen vrouwen)staat vind ik ook niet echt iets voor dit forum.

Dat zijn advertenties die willekeurig doorgedrukt worden door goegel?

Dat is misschien geen "bug" maar het zou toch ook wel relevanter mogen zijn.

dat kan jezelf instellen, is wel veel werk op een forum waar er over van alles en nog wat wordt geluld, meestal gaan bij google adsense als de boel vernieuwd is de advertenties na een paar dagen relevant worden.
was bij mij op de site ook zo, alleen heb ik daar tradetang geblokt, wil geen associaties hebben met die chinese oplichters kliek.
alleen hier gaat het niet uitsluitend over gitaren dus de trefwoordenzoeker van google die advertenties plaatst heeft erg veel keuze.

Einzeln
17 februari 2011, 09:59
Ik vind dit geen verbetering. Schermpje is maar zo breed dat het op een 14 inch zou passen. Zit ik net in een gutllin topic te kijken waar ik een abbonement op heb, en nu moet ik gebruik maken van een sleepbalk onderin om de foto te kunnen zien. Die zie je dus niet volledig. En ondertussen heb ik grote vlakken zwart in mijn 22 inch scherm. Slecht!!!!!

macwilliams
17 februari 2011, 10:00
dat kan jezelf instellen, is wel veel werk op een forum waar er over van alles en nog wat wordt geluld, meestal gaan bij google adsense als de boel vernieuwd is de advertenties na een paar dagen relevant worden.
was bij mij op de site ook zo, alleen heb ik daar tradetang geblokt, wil geen associaties hebben met die chinese oplichters kliek.
alleen hier gaat het niet uitsluitend over gitaren dus de trefwoordenzoeker van google die advertenties plaatst heeft erg veel keuze.

Ik heb nu wel de googleads geblokkeerd maar dan komt er weer een ander te voorschijn. ook weer geblokkeerd en dan steekt de adobe ad zn kop weer op.

eens kijken of die ook geblokkeerd kan worden

macwilliams
17 februari 2011, 10:01
Ik vind dit geen verbetering. Schermpje is maar zo breed dat het op een 14 inch zou passen. Zit ik net in een gutllin topic te kijken waar ik een abbonement op heb, en nu moet ik gebruik maken van een sleepbalk onderin om de foto te kunnen zien. Die zie je dus niet volledig. En ondertussen heb ik grote vlakken zwart in mijn 22 inch scherm. Slecht!!!!!

Inderdaad, ik heb hier ook een van 22inch die nu twee grijze vlakken heeft.
Nu lijkt hij veel kleiner.....

Rinze
17 februari 2011, 10:03
Het filmpje in mijn profiel is er nog wel (de code dan he) maar ik kan het niet terugvinden.

Dat adres waar wel forum in staat maar op de algemene pagina uitkomt is idd wel een beetje vaag.

Mithrandir
17 februari 2011, 10:05
Daar ben ik het mee eens ja; het zou allemaal wel wat breder mogen, dat zou de leesbaarheid zeker bevorderen.

Verder weinig op aan te merken nog. Nice job :ok:

gitaarnet
17 februari 2011, 10:20
redelijk belangrijke bug: handmatige verificatie werkt niet, er kunnen zich dus ook geen nieuwe leden registreren, wordt zsm opgelost

Mitch
17 februari 2011, 11:05
Joh, scheelt weer n00bies :D Maar serieus: het kan inderdaad wel wat breder...

Rick trodat
17 februari 2011, 11:19
Ik merk nu dat je jezelf op onthouden moet zetten, om ook maar iets te kunnen plaatsen.

Verder vind ik inderdaad Forum-Forum behoorlijk dubbel.

The Bertman
17 februari 2011, 11:41
De knop Quick navigation onderaan de pagina. Er staat nu Algemeen (Daar zitten we ook). Maar als ik erop klik krijg ik een uitrolmenu waar ik dan vervolgens het juiste forum moet kiezen. In de meeste gevallen wil ik gewoon terug naar het forum waar ik aan het lezen ben. Dat scheelt een klik en scrollen als dat direct gaat.

Eric van Esch
17 februari 2011, 11:49
Klein puntje. Nieuwe berichten worden nu met heel licht blauw gekleurd wat nauwelijks te onderscheiden is van oude berichten. Misschien een betere (opvallender) kleur nemen?

almer
17 februari 2011, 11:54
Het Back to top knopje onderaan de pagina's werkt niet.

The Bertman
17 februari 2011, 12:28
In sommige subfora wel. Maar hier ga je juist naar beneden. :seriousf:

bat
17 februari 2011, 12:37
Voorheen kon je via de snelnavigatie onderaan een topic met één klik terug naar het topicoverzicht van het deelfoiumr waarin je je bevond. Nu is dat niet meer zo. Kan dat weer terug?

pimmetje
17 februari 2011, 12:43
Als je op een onderwerp klikt, ga je niet automatisch naar de laatste post/pagina...

Kim Wilson
17 februari 2011, 12:49
Jawel, dat rondje voor het topic-icoontje, "ga naar nieuwe post" o.i.d., die werkt (bij mij althans) nog steeds.


EDIT>
In sommige topics schiet ie idd niet naar de ongelezen post. Misschien heeft dat met foto's te maken?

rudolf
17 februari 2011, 12:56
Zomaar wat dingetjes die me toevallig opvielen op de user pagina.

http://ruudvandepol.nl/Untitled-2.jpg

Zijn nog wat dingen niet naar het Nederlands vertaald zoals Send Private Message en Entries.

En er vallen stukjes tekst weg zoals Geregistreerd:18 januari, volgens mij valt de 1 weg.
En bij Vrienden:
VormgeverS < de S valt weg.

Hele verbetering met het oude forum verder! Netjes

edit is op 1280x800 btw.

Buzzel
17 februari 2011, 14:01
misschien kan het forum wel iets breder maar ik zou het niet beeld vullend maken. dan krijg je van die onmogelijk lange zinnen dat het niet makkelijk meer leest. Tegenwoordig komen er ook steeds meer breedbeeld computer monitoren.

Ik zie nu ook als je een bericht wil sturen naar een andere gebruiker staat er Private message. Nog zo'n klein dingetje

Mr. Dynamite
17 februari 2011, 14:12
Even wat puntjes van mijn kant, sommige zijn al wel genoemd zie ik:

- Knop die naar beneden gaat ipv naar boven
- Als je een reply tikt en nog even naar beneden scrolt vind ik het onduidelijk wie wat nou typte.
- Breedte, van mij mag hij wel iets breder zodat grote foto's ook groot zijn, niet beeldvullend maar gewoon wel ietsje breder.
- dubbele /forum link
- Onder de naam staat gegevens van regestratie etc, dat vind ik niet mooi in oranje, gewoon zelfde kleur als naam doen.
- het contrast wat minder maken zodat het iets minder schreeuwerig is. Bijv. door het wit wat grijzig te maken en het donkere grijs iets lichter.

:)

Guitarleon
17 februari 2011, 14:27
als ik op " nieuwe berichten " klik, en ik wil naar de laatste pagina van een populair topic zoals "foto's van jouw rack" dan kan ik niet op het nummer van de laatste pagina klikken, omdat er een button overheen staat..

Mr. Dynamite
17 februari 2011, 15:31
Nog een gevonden:

Als ik bijvoorbeeld in het pedalboard topic zoek en in mijn geval op pagina 177 zit staan de andere paginas eroverheen. :S

Buzzel
17 februari 2011, 16:13
http://i1208.photobucket.com/albums/cc369/Buzzel/ERRorgitaarforum.jpg


Deze melding kreeg ik net toen ik op gitaarforum wou kijken. Kan toeval zijn. Maar ik meld het maar even.


bij mij stuurt de naar boven knop me ook nog verder naar beneden.

driftkop
17 februari 2011, 16:33
Ondanks dat dat zo op het eerste gezicht idd een dagtaak lijkt, heb ik 't zelf net geprobeerd en het lukte toch vrij rap :ok:.

http://gitaarnet.nl/forum moet gewoon naar het forum gaan, anders moet de webmaster (of wie dan ook) het veranderen. Beetje raar om de gebruikers te vragen om een verkeerd gekozen naam van een URL zelf aan te passen. Hoe eenvoudig het ook zou zijn.

gitaarnet
17 februari 2011, 17:03
ga de komende dagen werken aan de bugs en onvolkomenheden,

de gevreesde errror melding iets na 3-en was even een dipje, kwam doordat er vannacht geen backups zijn gedraaid en die werden op dat moment gemaakt, normaal gebeurt dat 's nachts

Exi
17 februari 2011, 17:23
In het Blog gedeelte lopen de "reactie-knoppen" een beetje te ver door:
http://img405.imageshack.us/img405/5619/reactiesbug.jpg

(In Google Chrome)

Martijn-w
17 februari 2011, 19:36
Grote plaatjes in quotes komen buiten het quote kader:

http://i52.tinypic.com/2v9ajjs.png

piezo
17 februari 2011, 21:03
Wat is het verschil tussen "Nieuw" boven in de rode balk en "Nieuwe berichten"in de grijze balk er onder? Het klikresultaat is volgens mij hetzelfde.

In die "Nieuwe berichten" pagina vallen de minuten achter "Laatste bericht" grotendeels weg. = bug

En al is het geen bug, het lijkt me toch echt beter dat de link naar gitaarmarkt.nl weer bovenin komt te staan (dat plekje waar nu "Nieuw" staat kan daar mooi voor dienen), om te voorkomen dat onwetende lieden een "te koop" onderwerp in het forum beginnen.

Midwolda
17 februari 2011, 23:44
Die Google ads zorgen voor een irritante vertraging voordat je door kunt scrollen/klikken.

RoelSmoel
18 februari 2011, 00:29
Ben ik serieus de enige die geen hinder ondervindt van de Google ads?

beruk
18 februari 2011, 00:33
Nee, hoor. Ik ook niet. Snelle bak en goede verbinding, nergens last van!

RoelSmoel
18 februari 2011, 00:35
Die ad. van Max Guitar stoort me niet, en onderaan de pagina kijk ik niet eens.
:soinnocent:

Martijn-w
18 februari 2011, 01:07
Een ad-blocker installeren doet wonderen.

Maroon
18 februari 2011, 01:16
Een ad-blocker installeren doet wonderen.

Zoals? Ik heb net 'adsweep' geïnstalleerd, maar lijkt niet te werken...

wietse
18 februari 2011, 09:05
Ik heb nu wel de googleads geblokkeerd maar dan komt er weer een ander te voorschijn. ook weer geblokkeerd en dan steekt de adobe ad zn kop weer op.

eens kijken of die ook geblokkeerd kan worden

ik bedoel je kan dat als webmaster instellen, als bezoeker zal dat zonder een advertentieblocker niet mogelijk zijn lijkt mij.

Martijn-w
18 februari 2011, 09:18
Zoals? Ik heb net 'adsweep' geïnstalleerd, maar lijkt niet te werken...

Ik heb adblock voor chrome volgens mij.

Edit: ff getest en adblock voor chrome ook op mijn werklaptop geinstalleerd. En daarna verdwijnen de advertenties.

Kim Wilson
18 februari 2011, 09:29
- Knop die naar beneden gaat ipv naar boven

Deze heb ik al vaker voorbij zien komen. Rechts onderaan het topic, naast de "quick navigation"-knop, staat ook een "naar boven"-knop. Die stuurt je wel naar boven.

http://i109.photobucket.com/albums/n70/hans-janet/boven.jpg

Voordeel van deze knop is dat je niet helemaal naar beneden hoeft te scrollen en de Google ads niet hoeft te zien. :ok:

pimmetje
18 februari 2011, 09:42
Nou... die stuurt mij toch ook naar beneden....

piezo
18 februari 2011, 09:42
Bugs in de zoekfunctie:
- als ik op gebruikersnaam "piezo" zoek, komt dit topic niet in de resultatenlijst (noch de andere nieuwe topics van gisteren waaraan ik heb bijgedragen), maar als ik de zoekterm "gitaarmarkt" gebruik, staat hetzelfde topic wèl in de lijst.
- bij zoeken op een andere gebruikersnaam kwam zelfs helemaal geen zoekresultaat

EDIT: pimmetje heeft zojuist zierboven gepost, maar op gebruiker "pimmetje" zoeken levert maar 2 pagina's resultaat op en dit topic zit er niet bij

Kim Wilson
18 februari 2011, 10:01
Nou... die stuurt mij toch ook naar beneden....
Bij mij niet. Da's vreemd. Welke browser gebruik jij? Ik heb gewoon IE.

LaszloVersteeg
18 februari 2011, 10:12
En ik kan op dit moment gewoon niet inloggen:dontgeti:

Laszlo

Edit: na het versturen van deze post wel, raar zeg, zal wel aan de pc liggen.

Paragon
18 februari 2011, 10:29
De smileys staan er niet allemaal mooi op, zoals bij het vorige forum, klein dingetje ;)

gitaarnet
18 februari 2011, 11:01
Bugs in de zoekfunctie:
- als ik op gebruikersnaam "piezo" zoek, komt dit topic niet in de resultatenlijst (noch de andere nieuwe topics van gisteren waaraan ik heb bijgedragen), maar als ik de zoekterm "gitaarmarkt" gebruik, staat hetzelfde topic wèl in de lijst.
- bij zoeken op een andere gebruikersnaam kwam zelfs helemaal geen zoekresultaat

EDIT: pimmetje heeft zojuist zierboven gepost, maar op gebruiker "pimmetje" zoeken levert maar 2 pagina's resultaat op en dit topic zit er niet bij

dat is geen bug, hij zoekt bij zoeken op gebruikersnaam naar posts die gestart zijn door een gebruiker (threads dus).

Wanneer je je eigen posts wil zoeken, kan dat op je profielpagina

gitaarnet
18 februari 2011, 11:03
trouwens helemaal goed deze topic, dankjewel! De site is eigenlijk wat te vroeg on-line, maar ik was benieuwd naar de performance in een live omgeving, en die valt tot dusver niet tegen

The Bertman
18 februari 2011, 11:04
Dan moet je dus niet op gebruikersnaam zoeken, maar 'pimmetje' als gewoon zoekwoord gebruiken.

piezo
18 februari 2011, 11:37
dat is geen bug, hij zoekt bij zoeken op gebruikersnaam naar posts die gestart zijn door een gebruiker (threads dus).

Wanneer je je eigen posts wil zoeken, kan dat op je profielpagina

Ik vat hem. Maar handig vind ik het niet. De oude wijze van zoeken op gebruikersnaam was nu juist zo gemakkelijk om met één oogopslag te zien of er iets nieuws was gebeurd in een draadje waaraan ik bijgedragen had. Dat moet ik dan nu zeker via de abonnementen doen.

gitaarnet
18 februari 2011, 11:50
Ik vat hem. Maar handig vind ik het niet. De oude wijze van zoeken op gebruikersnaam was nu juist zo gemakkelijk om met één oogopslag te zien of er iets nieuws was gebeurd in een draadje waaraan ik bijgedragen had. Dat moet ik dan nu zeker via de abonnementen doen.

daar heb je een punt, ik zal eens kijken

wietse
18 februari 2011, 13:59
Bij mij niet. Da's vreemd. Welke browser gebruik jij? Ik heb gewoon IE.

die knoppen zijn wat wispelturig de ene keer ga je inderdaad naar boven en als er een paar posts in het topic bij zijn gekomen dan ga je opeens naar beneden en ik heb ook gewoon IE, en heb de boel effe met google chrome gecontroleerd en dan doet hij precies hetzelfde als in IE alleen sneller :D.

hendrix2
18 februari 2011, 14:03
Ik kan niet meer inloggen...

Er komt op mijn scherm: u bent nu ingelogd als Hendrix2, maar vervolgens sta ik niet ingelogd. Ik kan dus bv. offtopic en het modforum niet zien...

Geen idee of ik kan reageren...

Hendrix2

edit: ja dus, heel vreemd... geen offtopic zichtbaar...
Edit2: nu plots wel, blijkbaar moest ik eerst iets posten???

LaszloVersteeg
18 februari 2011, 16:05
Ik kan niet meer inloggen...

Er komt op mijn scherm: u bent nu ingelogd als Hendrix2, maar vervolgens sta ik niet ingelogd. Ik kan dus bv. offtopic en het modforum niet zien...

Geen idee of ik kan reageren...

Hendrix2

edit: ja dus, heel vreemd... geen offtopic zichtbaar...
Edit2: nu plots wel, blijkbaar moest ik eerst iets posten???

Dat had ik vanochtend ook!

Daarnaast is de signature af en toe ook uit proporties als er een afbeelding in de post staat, viel me op in het zelfbouw forum.

Einzeln
18 februari 2011, 16:12
Ik vat hem. Maar handig vind ik het niet. De oude wijze van zoeken op gebruikersnaam was nu juist zo gemakkelijk om met één oogopslag te zien of er iets nieuws was gebeurd in een draadje waaraan ik bijgedragen had. Dat moet ik dan nu zeker via de abonnementen doen.

Gewoon boven aan op settings drukken en je ziet je abbonementen. Zijn ze "bold" dan is er iets gebeurd binnen je abbonement.

Kim Wilson
18 februari 2011, 16:20
Die pulldown-menu's verdwijnen trouwens wel allemaal achter andere vensters. En dat komt ook op andere plekken voor.

Buzzel
18 februari 2011, 16:35
Als ik gewoon op het forum zit is de knop boven aan om naar abonnementen te gaan aangegeven met settings, als ik bij abonnementen ben staat er wel instellingen:dontgeti:

HaroldA
18 februari 2011, 16:39
Die Google ads zorgen voor een irritante vertraging voordat je door kunt scrollen/klikken.

Ik heb hier nergens last van. Welke browser gebruik je? IE?

Mitch
18 februari 2011, 17:43
Bij inloggen bleef ik de melding krijgen "Je moet registreren om te posten" "als dit de eerste keer is, lees de FAQ" etc maar gek genoeg kan ik wel posten. Ook geen melding dat ik sta ingelogd. Nog meer mensen last van dit probleem?

pentafox
18 februari 2011, 17:47
Volgens mijn tijdzone is het 16:41 uur

"Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:41." => Openingspagina http://www.gitaarnet.nl/forum/

HaroldA
18 februari 2011, 17:55
Volgens mijn tijdzone is het 16:41 uur

"Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:41." => Openingspagina http://www.gitaarnet.nl/forum/

Stel 'm dan in op GMT +1? :???:

http://www.gitaarnet.nl/forum/profile.php?do=editoptions

gitaarnet
18 februari 2011, 18:03
Bugs opgelost:

Gitaarnet.nl/forum verwijst niet naar het forum, maar naar de Gitaarnet frontpage. - Kim Wilson - www.gitaarnet.nl/forum komt nu gewoon uit op forum

Kleurstelling - Mr. Dynamite, jannest e.a. --> is al iets aangepast

Grote plaatjes in quotes komen buiten het quote kader: - Martijn-w - Plaatjes worden nu automatisch ge-resized

Er zijn nog veel bugs en vooral layout problemen, ben daar mee bezig, evenals met vertalingen.

Martijn-w
18 februari 2011, 18:21
Zeer goed!

Einzeln
19 februari 2011, 13:07
Ben tevreden met de plaatjes oplossing.

Mr. Dynamite
19 februari 2011, 13:57
Daar word gewerkt! Super :ok:

Chocola
19 februari 2011, 17:05
En wanneer kunnen we een leuke favicon verwachten? Ziet er nu niet uit hé! Ik zou een geile Gibson Les Paul erin proppen (A).

TimmU
19 februari 2011, 17:54
Mweh, avatars hoeven van mij niet zo.Kost veel meer laad-tijd ,en verneukt de lay-out vaak ook ,tenzij automatische resize. Maar,zeker als je ook wel eens GN bekijkt op je mobieltje, is dat echt irritant.

Chocola
19 februari 2011, 18:02
Mweh, avatars hoeven van mij niet zo.Kost veel meer laad-tijd ,en verneukt de lay-out vaak ook ,tenzij automatische resize. Maar,zeker als je ook wel eens GN bekijkt op je mobieltje, is dat echt irritant.

Favicon != avatar.

Denk aan urlicon ;). Die moet hij nu ook laden dus dan gaat het argument van langere laadtijden niet op. Bovendien hebben mobieltjes hier sowieso in negen van de tien gevallen niet mee te maken.

Buzzel
19 februari 2011, 20:11
De oplossing met afbeeldingen ziet er mooi uit!. Zo blijft alles lekker strak:ok:

Dancing Lobster
19 februari 2011, 20:44
Niet echt een bug, maar euh... ik mis het knopje gebruiksinstellingen? Kan het op de hoofdpagina nergens vinden. Nu ga ik altijd via directe links-> topics met abonnement, dan staat er bovenaan wel gebruiksinstellingen. Maar dat is nogal omslachtig...

HaroldA
19 februari 2011, 20:50
Niet echt een bug, maar euh... ik mis het knopje gebruiksinstellingen? Kan het op de hoofdpagina nergens vinden. Nu ga ik altijd via directe links-> topics met abonnement, dan staat er bovenaan wel gebruiksinstellingen. Maar dat is nogal omslachtig...

Wat staat er bij Jou dan naast "uitloggen" helemaal rechtsboven?

Dancing Lobster
19 februari 2011, 20:52
Wat staat er bij Jou dan naast "uitloggen" helemaal rechtsboven?

*klikt op settings*
Owww daar staat ie :D. Niet echt goed vertaald dan, is normaal user cp ;). Maar bedankt!

Chocola
19 februari 2011, 23:54
*klikt op settings*
Owww daar staat ie :D. Niet echt goed vertaald dan, is normaal user cp ;). Maar bedankt!

Ja is een beetje vreemd dat alles in het Nederlands is behalve dat, maar je kunt niet alles hebben :p.

Midwolda
20 februari 2011, 09:10
Ik heb hier nergens last van. Welke browser gebruik je? IE?

Mozilla Firefox, laatste versie.
Maar ik heb inmiddels AdBlocker Plus erbij gefröt en nu is het wel beter.

En de rest van de veranderingen begint ook al een beetje te wennen. :)

Goeiemorgen
20 februari 2011, 22:33
De titel inloggen op homepage werkt half. ik kan oneindig me zelf in loggen zonder dat er iets gebeurd.
Druk ik op "nieuw" dan ben ik ingelogd.
Probleem doet zich niet voor als ik al het forum hebt opgestart.
Oftewel ik ben wel ingeloged terwijl ik het niet zie.

richwoodplayer
20 februari 2011, 23:56
misschien een rare vraag, maar waar is heel gitaarmarkt gebleven?:???:

bij snelzoeken naar producten bijv zoeken naar fender krijg ik maar 8 resultaten ofzo....

Henri H
20 februari 2011, 23:58
De titel inloggen op homepage werkt half. ik kan oneindig me zelf in loggen zonder dat er iets gebeurd.
Druk ik op "nieuw" dan ben ik ingelogd.
Probleem doet zich niet voor als ik al het forum hebt opgestart.
Oftewel ik ben wel ingeloged terwijl ik het niet zie.Dat heeft misschien met je cookies te maken?
Even de cookies van Gitaarnet verwijderen, en het opnieuw proberen?
Ik heb nergens last van...:dontgeti:

BLUEWEY
21 februari 2011, 02:45
Mijn directe e-mail notificatie werkt niet goed.

Krijg de laatste tijd vaak geen e-mail bericht van topics waar ik wel op geabonneerd ben.., zelfs van mijn eigen zelfbouw topic niet en kan zodoende dus ook niet op tijd zien of er gereageerd is..., en volgens mij is dat wel de bedoeling van een directe e-mail notificatie.. :dontgeti:

Henri H
21 februari 2011, 02:58
Dat gebeurt idd regelmatig....

Midwolda
21 februari 2011, 09:47
Weet niet of het al gemeld is, maar:
op de voorpagina is er geen indicatie in geval van nieuwe PM's?

Henri H
21 februari 2011, 11:54
Helemaal bovenaan, rechts naast je naam wordt aangegeven of je meldingen hebt, althans bij mij wel.

Midwolda
21 februari 2011, 12:49
Helemaal bovenaan, rechts naast je naam wordt aangegeven of je meldingen hebt, althans bij mij wel.

Ow, daar keek ik dus niet... was me dus niet opgevallen.
Ik verwachtte dat het woord "Priveberichten" in de grijze navigatiebalk wel wit zou worden
of dat er (1) achter zou komen te staan of zo.
Maar dit is dan ook wel okee, als ik maar weet waar ik moet kijken he. :chicken:

HaroldA
21 februari 2011, 12:52
Maar dit is dan ook wel okee, als ik maar weet waar ik moet kijken he. :chicken:

Ik heb ingesteld dat ik een popup krijg bij ieder nieuw bericht...

Midwolda
21 februari 2011, 12:57
Ik heb ingesteld dat ik een popup krijg bij ieder nieuw bericht...

Ja maar jij bent populair zeker, ik heb dat niet nodig. :D

HaroldA
21 februari 2011, 13:04
Ja maar jij bent populair zeker, ik heb dat niet nodig. :D

Nee, ik ben lui.

Mr. Dynamite
21 februari 2011, 13:09
Als ik nog eventjes mag mieren neuken:

Het forum in een topic ben ik al wel aan gewent, ziet er strak uit. Maar als je naar een subforum gaat en alle topics onder elkaar zet vind ik het nog onduidelijk en een beetje onoverzichtelijk. Eerder kreeg bijvoorbeeld een topic ook een andere kleur als je hem al eerder had bekeken.

:makeup:

Buzzel
21 februari 2011, 15:33
http://i1208.photobucket.com/albums/cc369/Buzzel/Corel002.jpg

zonet zag ik dit. schoonheids foutje!

The Bertman
21 februari 2011, 15:42
Wat bedoel je?

Exi
21 februari 2011, 15:49
De paginanummering van het topic loopt niet goed recht.
Bij mij ziet het er wel gewoon normaal uit. Misschien een foutje van de browser tijdens het laden.
Google Chrome hier, wat gebruik jij?

(overigens: misschien is het wel tijd voor een #2 van dat topic. Het topic is wel erg groot met 1205 pagina's.)

Buzzel
21 februari 2011, 15:51
Idd De pagina nummering loopt over elkaar. Ik heb het zelf ook niet altijd, maar soms. Ik gebruik firefox.

Zatar
22 februari 2011, 06:22
Ik weet niet of het al gezegd is, maar als ik me aanmeld (ook met "onthouden"), dan herlaad de pagina maar staat er nog steeds niet op "nieuwe berichten" en ik lijk nog afgemeld. Klik in dan verder door naar het subfora zelfbouw dan blijk ik wel aangemeld.

Dus... bij www.gitaarnet.nl/forum -> daar blijkt status aangemeld niet te verschijnen?

overigens:
Google Chrome, Windows 7, 64 bit als't handig is om weten :)

Liquid_Metal
22 februari 2011, 09:49
Bij mij waren de tekstvakjes om in te loggen grijs. De tekst was zwart en dat leest niet zo makkelijk. In de tekstvakken om te zoeken naar producten wordt de tekst wit. Dat werkt wel heel goed.

M Kactus
22 februari 2011, 16:46
En nog een kleintje: De ene keer staat er in de bovenste balk "jouw profiel/settings/uitloggen" en de andere keer "jouw profiel/instellingen/uitloggen". Het viel mij gewoon op omdat ik zo naar de nieuwe posts in topics met abo's ga.

bat
22 februari 2011, 19:26
Net probeerde ik binnen een minuut voor de tweede keer een spammer te rapporteren. Blijkbaar kan dat maar 1 keer per minuut. Is dat niet wat overdreven?

Mr. Dynamite
22 februari 2011, 19:34
Ik zag net dat als ik reageer en er staat een grote foto in het topic, dat die dan niet geresized word.

Zatar
22 februari 2011, 21:03
ocharme degene die de site mag debuggen! Die heeft z'n werk al :o

Henri H
22 februari 2011, 22:00
Youtube filmpjes zie ik ook niet meer... :???:

BartL
22 februari 2011, 22:44
De laatste dagen ben ik weer wat actiever. Ik merk dat ik na het inloggen vaak niet ingelogd ben. Ik kom dan weer gewoon op de startpagina uit en er staat niet: "Welkom, BartL."

Ik weet 100% zeker dat het niet aan mijn wachtwoord ligt o.i.d. Verder heb ik het gevoel dat ik er eerder inkom wanneer ik "Mij onthouden" (of zoiets) aanvink.

Mitch
22 februari 2011, 23:39
Ja, heb ik ook. De grap is: je bent wel degelijk ingelogd, het is alleen niet te zien op de homepage. Zodra je op een subforum komt blijkt je naam wél bovenaan te staan en kun je gewoon posten. Is een bekend probleem inmiddels.

}{Metalmaster}{
23 februari 2011, 13:46
Gister leek de server weer ff plat te zijn, maar dan van gitaarnet zelf. Zelfs die page deed het niet meer.. was rond 2 uur 's nachts ofzo.

hendrix2
23 februari 2011, 14:02
Ja, heb ik ook. De grap is: je bent wel degelijk ingelogd, het is alleen niet te zien op de homepage. Zodra je op een subforum komt blijkt je naam wél bovenaan te staan en kun je gewoon posten. Is een bekend probleem inmiddels.

Ik heb dit als volgt opgelost...

Ik ging steeds naar http://gitaarnet.nl/forum, dan was ik niet ingelogd, zodra ik ergens op klikte was ik wel ingelogd.
Met het adres naar http://www.gitaarnet.nl/forum te veranderen had ik het probleem niet meer. Hoe dat kan weet ik niet, maar het werkte wel voor mij.

Snippo
23 februari 2011, 16:22
Ik heb dit als volgt opgelost...

Ik ging steeds naar http://gitaarnet.nl/forum, dan was ik niet ingelogd, zodra ik ergens op klikte was ik wel ingelogd.
Met het adres naar http://www.gitaarnet.nl/forum te veranderen had ik het probleem niet meer. Hoe dat kan weet ik niet, maar het werkte wel voor mij.

Ik wilde net hetzelfde gaan zeggen, maar je bent me voor ;).
Voor mij was dit ook de oplossing, en nee, ik weet ook niet waarom het werkt :p.

richwoodplayer
23 februari 2011, 18:38
ik kan gitaarmarkt niet vinden?:???:

The Bertman
23 februari 2011, 20:54
http://www.gitaarmarkt.nl/


Haha, hoe simpel. :D (Er wordt nog aan gewerkt, wordt veel mooier dan nu.)

richwoodplayer
23 februari 2011, 21:06
aaah, oke, ik kwam er altijd via de homepage van gitaarnet, maar daar kon ik hem niet meer op vinden!
bedankt!:rockon:

Buzzel
24 februari 2011, 12:57
Ik klik op 'Het grote: "Laat je monsters zien" topic. Frankensteins gewild' topic krijg ik opeens een inlog scherm te zien!
http://i1208.photobucket.com/albums/cc369/Buzzel/Corel003.jpg

een inlog scherm voor www.binkje.nl geen idee wat dit is maar maf vind ik het wel!

Kim Wilson
24 februari 2011, 13:01
Heeft waarschijnlijk niks met dit forum te maken, maar met de gelinkte plaatjes waar je blijkbaar voor moet inloggen om ze te zien.

Buzzel
24 februari 2011, 13:05
ik klik alleen nog maar op het topic zelf he. Niet op een plaatje of iets dergelijks.

The Bertman
24 februari 2011, 13:48
Ik merk het ook, dat ziet er virus/spyware/malware/bot-achtig uit. Ik geef het door.

gitaarnet
24 februari 2011, 14:00
een plaatje waarnaar verwezen werd in dat topic stond in een beschermde directory op dat domein (binkje.nl), vandaar het login scherm, ik heb de link net verwijderd

Kim Wilson
24 februari 2011, 14:38
ik klik alleen nog maar op het topic zelf he. Niet op een plaatje of iets dergelijks.
Nee, maar het plaatje moet wel geladen worden, en dan komt het schermpje al tevoorschijn. Ik heb het in de oude versie van het forum ook vaker gehad.

allochthomas
24 februari 2011, 16:26
Is het misschien mogelijk om een stukje toe te voegen aan je bovenste balk zodat je meteen kan zien hoeveel nieuwe prive messages je hebt?

Henri H
24 februari 2011, 17:18
Het ligt hoogstwaarschijnlijk aan mijn kleurenblindheid, maar ik zie het verschil tussen hyperlinked-tekst en gewone tekst niet zo goed meer.
Volgens mij had ik daar in het vorige forum minder last van...

TimS
24 februari 2011, 22:34
Misschien al genoemd, maar het icoontje dat aangeeft dat er tags aan een topic zijn toegevoegd zit over de paginanummers heen als er veel pagina's zijn.

Buzzel
25 februari 2011, 13:39
Ik heb vaak dat als ik bij een topic op 'bekijk eerst ongelezen' klik, dat ik toch niet naar de eerst ongelezen gestuurd word maar naar het eind of ergens tussen de laatste gelezen en het eind.

Kim Wilson
25 februari 2011, 14:22
Dat heeft te maken met het laden van foto's. Bij de vorige versie ging dat wel goed, na de update niet meer. Best irritant idd.

hoofd
25 februari 2011, 14:25
Klopt 't dat je niet kan zoeken als je niet ingelogd bent? Zo ja, kan dat veranderd worden? Erg irritant namelijk.

Exi
25 februari 2011, 15:21
Het zal denk ik bewust zo gedaan zijn, omdat het forum anders teveel zoekopdrachten te verwerken krijgt. Het gevolg is dat het forum trager wordt.
Er zijn betrekkelijk weinig fora waar je kan zoeken zonder in te hoeven loggen.

Buzzel
25 februari 2011, 17:30
Hey het laatste uur doet het forum wat gekjes paar keer laad hij de bladzijdes niet helemaal goed. misschien mijn computer, misschien server of iets anders. zag er zo uit
http://i1208.photobucket.com/albums/cc369/Buzzel/Corel003-2.jpg

Midwolda
26 februari 2011, 10:58
Heee, er staat weer een gitaartje in de adresbalk! :cheerup:
Sowieso de complimenten want (na enige gewenning) het is er allemaal wel op vooruit gegaan.

Nou vooruit, èèn dingetje om over te zeuren:
als ik een discussie voor de neus heb, staat er onderaan een knop met de rubrieksnaam
en als ik daarop klik komt er een scroll-menu, kan dat niet gewoon gelijk naar de rubriek teruggaan?


Het ligt hoogstwaarschijnlijk aan mijn kleurenblindheid, maar ik zie het verschil tussen hyperlinked-tekst en gewone tekst niet zo goed meer.
Volgens mij had ik daar in het vorige forum minder last van...

Dat komt waarschijnlijk omdat links niet meer onderstreept zijn? Vind ik ook onhandig.

Mr. Dynamite
27 februari 2011, 18:27
Ik had hem al eens gepost maar nog een keer voor de zekerheid:

Als je een reactie wil plaatsen in een topic worden de foto's niet meer geresized ;)

Bram+
28 februari 2011, 22:50
Dus, shoot!

Bij het oude forum kon je via het pijltje in een quote naar de originele post springen. Dat werkt volgens mij nu niet meer.

Edit:
Bovenstaande dus wel, maar sommigen niet. Ik zal even een goed voorbeeld zoeken.

Edit 2:
Volgens mij heb ik het patroon ontdekt: in threads van voor de omzetting (zoals deze (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?116787-Het-Grote-Tweedehands-Tips-Topic&p=2587167)) werken ze (bij mij) niet, ook niet als beide posts na de omzetting zijn geplaatst. In nieuwe threads doen ze het wel. Het probleem lost zich dus in principe vanzelf op als alle oude threads in vergetelheid raken en er alleen nog maar nieuwe worden aangemaakt :D

The Bertman
1 maart 2011, 00:06
Nee, sorry, bij mij werkt het ook in ouwe topics, ook met posts van een jaar geleden.

gitaarnet
1 maart 2011, 12:32
Ik had hem al eens gepost maar nog een keer voor de zekerheid:

Als je een reactie wil plaatsen in een topic worden de foto's niet meer geresized ;)

ik zie het, pas weer wanneer je de post opslaat en ook in de post preview, genoteerd

gitaarnet
1 maart 2011, 12:34
Bij het oude forum kon je via het pijltje in een quote naar de originele post springen. Dat werkt volgens mij nu niet meer.

Edit:
Bovenstaande dus wel, maar sommigen niet. Ik zal even een goed voorbeeld zoeken.

Edit 2:
Volgens mij heb ik het patroon ontdekt: in threads van voor de omzetting (zoals deze (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?116787-Het-Grote-Tweedehands-Tips-Topic&p=2587167)) werken ze (bij mij) niet, ook niet als beide posts na de omzetting zijn geplaatst. In nieuwe threads doen ze het wel. Het probleem lost zich dus in principe vanzelf op als alle oude threads in vergetelheid raken en er alleen nog maar nieuwe worden aangemaakt :D

vreemd, dat zou niet moeten kunnen, wat is de url wanneer je met je rechtermuisknop boven dat pijltje de url /het linkadres kopieert?

dat zou in die laatsgenoemde topic bv dit moeten zijn: (waarbij het nummertje van de post - 2587139 -de desbetreffende post is

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?p=2587139#post2587139

gitaarnet
1 maart 2011, 12:37
Heee, er staat weer een gitaartje in de adresbalk! :cheerup:
Sowieso de complimenten want (na enige gewenning) het is er allemaal wel op vooruit gegaan.

Nou vooruit, èèn dingetje om over te zeuren:
als ik een discussie voor de neus heb, staat er onderaan een knop met de rubrieksnaam
en als ik daarop klik komt er een scroll-menu, kan dat niet gewoon gelijk naar de rubriek teruggaan?



Dat komt waarschijnlijk omdat links niet meer onderstreept zijn? Vind ik ook onhandig.

navigatie werkt inderdaad af en toe niet helemaal lekker, wordt nog veranderd

Bram+
1 maart 2011, 13:14
vreemd, dat zou niet moeten kunnen, wat is de url wanneer je met je rechtermuisknop boven dat pijltje de url /het linkadres kopieert?

dat zou in die laatsgenoemde topic bv dit moeten zijn: (waarbij het nummertje van de post - 2587139 -de desbetreffende post is

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?p=2587139#post2587139
Het heeft in ieder geval met Safari te maken, want in Firefox (mac) doet hij het wel goed.

Als ik in safari http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?p=2587139#post2587139 gebruik, gaat hij wel naar de goede pagina, maar dan blijft hij bovenaan hangen (hij springt niet naar de post toe zeg maar). Als ik in diezelfde URL showthread vervang voor showpost, doet hij het wel goed.

Hij maakt er in beide gevallen ook iets anders van, met showthread wordt het http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?116787-Het-Grote-Tweedehands-Tips-Topic&p=2587139 en met showpost wordt het http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?116787-Het-Grote-Tweedehands-Tips-Topic&p=2587139#post2587139 (dus met extra anchor aan het eind). Hij maakt er ook het laatste van als ik showthread gebruik in Firefox.

Sowieso een beperkt probleem dus, maar wel een vreemd:D

Mitch
1 maart 2011, 19:32
Afgezien van dat scrollmenuutje dat niet meteen opent in het subforum waar je bent doet de "Naar boven" button het nog steeds niet :( Uitermate irritant, je blijft omhoog scrollen zodra je terug wil naar de overzichtspagina.

Dirk_Hendrik
1 maart 2011, 19:45
... bij mij doettie het prima.

gitaarnet
1 maart 2011, 19:46
Afgezien van dat scrollmenuutje dat niet meteen opent in het subforum waar je bent doet de "Naar boven" button het nog steeds niet :( Uitermate irritant, je blijft omhoog scrollen zodra je terug wil naar de overzichtspagina.

je hebt gelijk, werkt nu wel

Mitch
1 maart 2011, 19:52
Woohoo, de 'top' werkt! Nou 't menuutje nog ;)
Als je er toch bent, check het modforum nog effe

gitaarnet
1 maart 2011, 19:55
Woohoo, de 'top' werkt! Nou 't menuutje nog ;)
Als je er toch bent, check het modforum nog effe

doe ik, ben nog even bezig met het zoeken van je muzieknootje....

Mitch
1 maart 2011, 20:03
Ik zeg: hoera!

http://image.spreadshirt.net/image-server/image/composition/19418654/view/1/type/png/width/178/height/178/zwart-hoera-man-hurray-man-1c-baby-body_design.png

soup
1 maart 2011, 20:17
Ik kan niet onmiddellijk op de laatste pagina van "show je tele topic" klikken omdat er een groen icoontje en nog iets in de weg staan. Zelfs als ik de resolutie etc. aanpas blijft het er staan.

gitaarnet
1 maart 2011, 20:25
Ik kan niet onmiddellijk op de laatste pagina van "show je tele topic" klikken omdat er een groen icoontje en nog iets in de weg staan. Zelfs als ik de resolutie etc. aanpas blijft het er staan.

je bedoelt in "nieuwe berichten"; is bekend probleem, wordt opgelost. Overigens ga je door op het "plectrumpje" te klikken ook naar het laatste bericht

Einzeln
1 maart 2011, 21:34
Als je naam te groot is past ie niet binnen het vakje viel me op.
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?42511-post-foto-s-van-jullie-(zelfgemaakte)-Pedalboards&p=2587423&viewfull=1#post2587423

dognite
2 maart 2011, 17:42
Het gebeurt best vaak dat als ik eenmaal ben ingelogd en reageer op een discussie, dat ik dan opnieuw moet inloggen.
Lijkt me niet correct.
Daarnaast zou het ook fijn zijn dat als ik na het inloggen het forum aanklik, dat ik dan een lijst van threads zie waarop ik geabonneerd ben.

Mitch
2 maart 2011, 21:20
Het wisselt bij mij, nog steeds. Ik open Gitaarnet en op de homepage sta ik vermeld als niet ingelogd, maar kom ik op een subforum dan sta ik dat wel en kan ik ook gewoon reageren. En een andere keer gaat het ineens goed. Strange...

fuchs
2 maart 2011, 23:49
Kan er geen "go" button komen naast de quick navigation?

Mitch
6 maart 2011, 19:45
Ja, dat menuutje moet nog even worden aangepast, maarrrrrrrrrrrrrr: het muzieknootje is weer terug in de muziekpictogrammen! Woehoe! En de 'hide' smilie is er volgens mij ook ineens bijgekomen. Ook een nuttige toevoeging voor als je eens een botte stelling maakt :hide:.

Exi
6 maart 2011, 19:51
En voor de zogenaamde gitaristen hier, airguitar: :airguitar:

Mitch
6 maart 2011, 20:18
Is dat niet de 'wanker'? :seriousf:

Theguitarmaster
6 maart 2011, 23:24
al mijn berichte zijn verwijdered

Mitch
6 maart 2011, 23:33
Volgens je profiel heb je inmiddels je privé berichten gelezen, dus dat zou nu duidelijk moeten zijn. Dus nee, dat was geen bug.

bat
6 maart 2011, 23:48
Blijkbaar niet dus...

Mitch
6 maart 2011, 23:52
Zo hebben we wat te doen op de zondagavond hè :D

Sanderproductions
6 maart 2011, 23:55
ochja, 't is carnaval he?

Henri H
7 maart 2011, 00:53
Ja, dat menuutje moet nog even worden aangepast, maarrrrrrrrrrrrrr: het muzieknootje is weer terug in de muziekpictogrammen! Woehoe! En de 'hide' smilie is er volgens mij ook ineens bijgekomen. Ook een nuttige toevoeging voor als je eens een botte stelling maakt :hide:.Die hebben ze natuurlijk speciaal voor jou erin gezet!? :hide:

:seriousf: ;)

Mitch
7 maart 2011, 12:13
Dat muzieknootje in ieder geval wel ;)

tillens
9 maart 2011, 23:14
Wat ook kut is dat ie aangeeft dat je niet ingelogd bent, terwijl ik nu wel reageer.. en ja ik klik aan dat ik ingelogd wil blijven.
gekke is als ik via gitaarmarkt kom, ik niet hoef in te loggen.. vreemd.

Martijn-w
17 maart 2011, 15:56
Ik ben nog steeds van mening dat het weghalen van de kadertjes links van de post meer rust en overzicht op het scherm brengt. Het is overigens al beter sinds het aanpassen van de kleuren. En je went er natuurlijk aan.

HaroldA
17 maart 2011, 16:57
Nog iets: vroeger was je signature kleiner dan de standaard berichttekst waardoor er veel beter onderscheid was...

Dreverhaven
18 maart 2011, 11:09
Geen bug, en misschien is het al gemeld, maar goed, hierboven staat 'Doozoek thread'. Ik neem aan dat dat 'Doorzoek thread' moet zijn?

gitaarnet
18 maart 2011, 15:44
Geen bug, en misschien is het al gemeld, maar goed, hierboven staat 'Doozoek thread'. Ik neem aan dat dat 'Doorzoek thread' moet zijn?

dank, even overheen gelezen

gitaarnet
18 maart 2011, 15:45
Nog iets: vroeger was je signature kleiner dan de standaard berichttekst waardoor er veel beter onderscheid was...

dat maakt het inderdaad toch wel overzichtelijker

Mitch
18 maart 2011, 16:09
Bij opstarten van de site staat de status nog steeds vaker niet dan wel goed. Irritant, want modforum en Off TOpic verschijnen daardoor niet meteen in beeld.
En dat scrollmenuutje is echt irritant. Je kunt nu vanuit een topic, onderaan, niet meteen terug naar het subforum. Dat scrollmenuutje opent standaard helemaal bovenin in plaats van dat het meteen doorlinkt naar het betreffende subforum. Je scrollt je het ongans zo.

Buzzel
30 maart 2011, 20:46
volgens mij zitten wij in GTM +1 niet +2 wat onder aan de pagina staat. De tijd klopt dan weer wel:dontgeti:

Exi
30 maart 2011, 21:01
Zal wel aan de zomertijd liggen.
Als het goed is zou er ook GMT +1 + Daylight Saving Time ingesteld kunnen worden.

Tim..
1 april 2011, 13:26
Ik heb dus hetzelfde probleem als al eerder genoemd, ik log in, doe zelfs *mij onthouden*, en ook de browser wilt het graag onthouden.
Vervolgens krijg ik een bericht dat ik eerst moet inloggen/registreren voordat ik kan posten. Ik kan dus niet Off-Topic zien. Een paar dagen geleden kon dat nog wel overigens. :dontgeti:

Ik kan dus wel posten blijkbaar, ook al ben ik "niet ingelogd"

edit: en nu zie ik offtopic wel :P

Einzeln
2 april 2011, 10:39
Het is bij mij op dit moment 9:39u. Eens kijken of het forum dat met mij eens is.

Martijn-w
6 mei 2011, 01:58
Als je bewust iets met hoofdletters typt, maakt hij er toch kleine letters van.

rijsberman
6 mei 2011, 02:22
It's not a bug, it's a feature.
http://carthik.net/wp-content/uploads/2007/08/feature-bug.jpg

Dat hoort zo.

Kim Wilson
6 mei 2011, 09:27
Wuahaha, wat een cool plaatje! Ik ga gelijk zo'n kentekenplaatje bestellen! :D

Evers
8 juni 2011, 08:57
Als ik in log en het vakje van onthouden aanvink, moet ik zo de volgende dag weer opnieuw inloggen.

Eygen
8 juni 2011, 10:54
Als ik in log en het vakje van onthouden aanvink, moet ik zo de volgende dag weer opnieuw inloggen.

Dat ligt eigenlijk altijd aan de instellingen van je browser... Goed zoeken in de instellingen.

The Bertman
8 juni 2011, 13:27
Ik heb dat probleem met een ander forum. Heel raar, alleen op mijn thuiscomputer, en alleen op dat ene forum.

bass blom
8 juni 2011, 18:33
kan zijn dat dit al langs kwam, heb wel een deel bekeken..
heeft met de breedte van dingen te doen.
ik kijk bij nieuwe berichten.
en klik dan op het plectrumpje voor het nieuwste bericht.
nou zijn er sommigen hier met een lange naam, zoals deze: http://www.gitaarnet.nl/forum/member.php?25144-DemolitionColorScheme
als die een laatste bericht gemaakt heeft zie ik het plectrumpje niet..

Evers
9 juni 2011, 00:47
Dat ligt eigenlijk altijd aan de instellingen van je browser... Goed zoeken in de instellingen.

Ben net van Internet Explorer overgestapt naar Google Chrome, nu geen problemen meer. :)

Little Jay
14 juni 2011, 16:18
Komt uit een ander topic, maar ik plaats 'm hier ook even:

Er worden nog wel eens gebruikersreviews en tests gepost door forumleden, maar deze verdwijnen tussen tussen de overige topics.

Is het een idee om onder 'gitaren' en 'versterkers' aparte onderwerpen "reviews/beoordelingen" of iets dergelijks aan te maken zodat deze handig bij elkaar staan?

minoin
15 juni 2011, 09:43
Komt uit een ander topic, maar ik plaats 'm hier ook even:

Er worden nog wel eens gebruikersreviews en tests gepost door forumleden, maar deze verdwijnen tussen tussen de overige topics.

Is het een idee om onder 'gitaren' en 'versterkers' aparte onderwerpen "reviews/beoordelingen" of iets dergelijks aan te maken zodat deze handig bij elkaar staan?

+1, zou fijn zijn om de troep te onderscheiden van de informatie :)

The Bertman
15 juni 2011, 10:39
Dat bestaat allang, topic heet Reviews (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?114540-REVIEWS-Electrische-gitaren)en staat bovenaan, is een sticky.

minoin
15 juni 2011, 10:54
Dat bestaat allang, topic heet Reviews (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?114540-REVIEWS-Electrische-gitaren)en staat bovenaan, is een sticky.

Excuus, in dat subforum staat het inderdaad. Niet dat het heel effectief blijkt te zijn; de meesten posten in het forum, omdat reviews in dat sticky niet veel gelezen worden en er kan niet op gereageerd worden. Ik heb zelf ook al een aantal keer een review gepost, maar vind toch dat het ondergewaardeerd wordt. Nou goed, dat zal het forum wel zijn, laat ik stoppen met zeuren :)

Little Jay
15 juni 2011, 11:40
Hmm, die sticky heb ik nog nooit gezien.......

Voordeel van een review-onderwerp op de beginpagina van het forum (ik zou pleiten voor één onder gitaren en voor één onder versterkers en randapparatuur) is dat je dan per instrument of versterker een topic kan aanmaken waar mensen op kunnen reageren, staat alles per item mooi bij elkaar.

De huidige review-sticky is nog steeds erg onoverzichtelijk, staat door elkaar en als je wilt reageren op een review wordt het helemaal onoverzichtelijk... als je nu iets wilt weten over een specifiek instrument moet je vele topics doorspitten (als je het al kunt vinden).

The Bertman
15 juni 2011, 12:59
Ja, maar er zijn grenzen aan hoe makkelijk je het wilt hebben. Als mensen een sticky niet willen lezen, ben je uitgepraat. Een reviewtopic zou altijd een sticky zijn.
Bovendien staan de reviews onderverdeeld per prijsklasse, dat scheelt al zoeken. Verder onderverdelen heeft geen zin, daar zijn veel te weinig reviews voor. Je zal toch met de zoekfunctie moeten werken.

Overigens, als er een topic langskomt wat volgens jullie in het reviewdeel thuishoort, stuur maar een PB, dan verplaats ik het meteen.