PDA

View Full Version : Hiwatt



freddie bassman
15 februari 2011, 20:04
Iemand ervaring met de nieuwere types? Zil mischien een Hi-gain ruilen of kopen.

Mr. Dynamite
15 februari 2011, 21:06
Denk dat deze even naar de moderne versterkers moet.

Ik heb wel eens een Hi Gain 50 top getest. Vond het wel een toffe amp met lekkere sounds maar niet wat ik zocht. Kwaliteit is ook gewoon dik in orde van die dingen en ze zijn redelijk veelzeidig.
Maar ga zelf even testen, dan weet je het gewoon ;)

toneblo
15 februari 2011, 22:58
Denk dat deze even naar de moderne versterkers moet.

Ik heb wel eens een Hi Gain 50 top getest. Vond het wel een toffe amp met lekkere sounds maar niet wat ik zocht. Kwaliteit is ook gewoon dik in orde van die dingen en ze zijn redelijk veelzeidig.
Maar ga zelf even testen, dan weet je het gewoon ;)


+1! horen is voelen is weten!:)

muziekschuur
15 februari 2011, 23:54
Hoeveel pedaaltjes heb je? En wil je wel (veel) pedaaltjes kopen.... Ik heb een kloon en ik heb.... effe tellen..... 8 pedaaltjes.... Dan wordt het leuk... Totale waarde pedaaltjes? Hmmm...... 750 euro..... neu.... 800 euro... (was de voeding vergeten...)...

freddie bassman
17 februari 2011, 17:23
Heb bijna geen pedaaltjes ben meer van n goeie sound en verder geen poes pas, hoezo?

K denk dat t inderdaad gewoon testen word:)


had idd bij moderne versterkers moeten staan maar k dacht mischien zijn er mensen de ze vergleken hebben met the real deal:)

freddie bassman
27 februari 2011, 19:21
Vandaag even n half uurtje goed getest! Super cool versterkertje, als t aan mij ligt word t ruilen!!