PDA

View Full Version : Gitaarles in Heerlen Centrum



niekrhcpniek
15 februari 2011, 00:40
Hallo, mijn naam is Niek en ik ben 17 jaar oud. Ik speel nu alweer een aantal jaar gitaar.
Ik ben nu op het punt gekomen dat ik anderen les wil geven, zodat ze net zoveel plezier aan het gitaar spelen beleven als ik zelf.

Aangezien ik zelf alleen maar elektrisch speel, zal in de lessen ook met een elektrische gitaar gespeeld worden. Via een aantal professionele programma's zal er gespeeld worden met een goede sound. Het is ook mogelijk om opnames te maken van de stukken die gespeeld zullen worden.

Mijn eigen voorkeur in muziek gaat uit naar de modernere rock (maar ook die van voor 2000!) , punk, funk, indie en hardcore/deathcore. Van blues, jazz, country en dergelijke zou ik alleen de basis aan kunnen leren.
De lessen zullen aan de muzieksmaak van de leerling worden aangepast, maar ik zal mijn eigen draai er ook aan geven.

Aan de hand van bestaande nummers zullen de lessen verlopen. Ik zal niet al te veel aandacht aan theorie besteden, aangezien het uiteindelijk om het spelen zelf gaat. Een beetje theorie zal wel altijd voorbij komen.

De lessen worden individueel gegeven en duren 45 minuten. De eerste proefles zal gratis zijn, zodat u rustig kan kijken of het u bevalt. De lessen zullen in principe maandag t/m donderdag van 6 tot 9 uur 's avonds gegeven worden.

Mocht u nog vragen of interesse in een gratis proefles hebben, kunt u mij mailen of bellen (liever na 4 uur in verband met school)

Met vriendelijke groet,

Niek

(even de hele advertentie gekopieerd van marktplaats)