PDA

View Full Version : Waar vind je nog Jackson gitaren in de winkel/toonzaal??



reckless_life
14 februari 2011, 15:55
Als nieuwe metal-gitaar wou ik eens een Jackson proberen, ik dacht dat dat wel een ok en bekend merk was, maar ik vind er echt geen meer in de buurt (Belgisch Limburg).

Ben in 3 winkels geweest en nergens hadden ze nog Jackson gitaren, dat werd niet meer zo verkocht vertelden ze me, het kon enkel nog op bestelling.

Dat bestellen zie ik niet zo zitten voor een gitaar van 1000 Euro, en al helemaal niet als ik ze nog niet eens heb vastgehad of heb kunnen proberen. (Had mijn oog laten vallen op een witte RR5)

Ben ik nou echt verplicht om naar de Music Store in Keulen te rijden om een Jackson RR5 ofzo te proberen? of kijk ik beter uit naar een ander merk?

Sinner1980
14 februari 2011, 16:59
Ben ik nou echt verplicht om naar de Music Store in Keulen te rijden om een Jackson RR5 ofzo te proberen? of kijk ik beter uit naar een ander merk?[/QUOTE]

Ja,ik zou lekker naar Köln rijden; je moet er wat voor over hebben...
Of bestellen en als je het niks vind binnen 30 dagen terugsturen=geld terug...
Testen is natuurlijk veel leuker als je daar bent; kun je er veel meer vasthouden:ok:

Tankman
14 februari 2011, 17:05
Ik zou, als je de mogelijkheid hebt wel even naar musicstore rijden om lekker uit te testen. Ik zou dan wel als je je keuze gemaakt hebben de gitaar bij je lokale gitaarboer bestellen. Dan heb in ieder geval nog een stukje service en service in de buurt, mocht er wat mis zijn.

Jacksons worden steeds moelijker te krijgen doordat ze een tijdje redelijk klotegitaren hebben gebouwd. Het was het allemaal gewoon net niet. De nieuwe lijn schijnt sterk verbeterd te zijn. Zo heb je zelfs op de goedkoopste JS32's tegenwoordig een compound radius een een knappe floyd rose of TOM brug. Het is ook gewoon zo dat met de populariteit van Schecter en ESP, Jackson een beetje is weggevallen.

j3r03n
14 februari 2011, 17:11
Ik weet niet hoe lang je neus is, maar LL Music Center in Maaseik (Belgisch Limburg dus) heeft al jaren Jackson in de winkel hangen. --> www.llmusiccenter.com

richwoodplayer
14 februari 2011, 17:59
misschien niet helemaal in de buurt, maar hier hebben ze er ook wel een paar hangen: http://www.nederlandmuziek.com/

zeiler
17 februari 2011, 11:07
edit! asorry!