PDA

View Full Version : Fake Tales of San Franscisco (Arctic Monkeys) live cover



BibixMusic
14 februari 2011, 11:34
Dit is een opname gemaakt tijdens een popworkshop (Rockstation). Hierbij worden een aantal muzikanten random bij elkaar gezet en aan de slag gezet met een cover. De docent die ons hierbij helpt heet Boudewijn Bonebakker (van het bandje Gingerpig). Hij wilde dat ik mijn veilige, rustige liedjes even achterwege liet en iets heel anders ging proberen. Voor mij onwennig, maar ik vond het echt tof om te doen. Ben benieuwd naar jullie mening (:

http://www.youtube.com/watch?v=gRuSaVQrhqg

StickyAsGumGum
14 februari 2011, 13:14
Heerlijke muziek,
Arctic monkeys(:
mooi gecovert:ok:

jannest
14 februari 2011, 15:20
mooi gezongen maar sommige liedjes hoeven niet "'mooi" gezongen te worden

ik zeg niet dat je je strot naar de klote moet schreeuwen maar af en toe de grens opzoeken of er over heengaan kan geen kwaad imho

dit ook nav je eerder posts

belfrink
14 februari 2011, 18:02
De docent die ons hierbij helpt heet Boudewijn Bonebakker (van het bandje Gingerpig). Hij wilde dat ik mijn veilige, rustige liedjes even achterwege liet en iets heel anders ging proberen. Voor mij onwennig, maar ik vond het echt tof om te doen. Ben benieuwd naar jullie mening (:


Gaaf man ! Ik ken Bonebakker alleen van zijn Gorefest periode, geweldige gitarist met veel origineel spel en interessant om naar te luisteren :D

BibixMusic
15 februari 2011, 20:46
@ Sticky; dankje :D

@ jannest; toevallig sinds het optreden erg veel last van mijn keel, en het blijkt dat ik een vernauwing van mijn stembanden heb. ik heb volgens mijn zanglerares te hard te laag gezongen.. ik werk eraan om inderdaad meer te durven.

@ belfrink; ja hij is echt gaaf! hij heeft me al heel erg geholpen met zang, podiumtechniek etc. volgens hem zit er nog veel meer in me, dus ik ga nog een hoop leren van 'm!