PDA

View Full Version : London City logo's...



Frits van Mourik
14 februari 2011, 00:57
Beste mensen,

Ik ben op zoek naar 'n paar (2 stuks) logo's voor twee oude LC-amps.
Daar ik aanneem, dat niemand er zomaar 1 of 2 in een laatje heeft liggen
(zoja, laat 't weten!), is mijn vraag, of iemand hier er twee voor mij kan fabrieken.
Hier een paar plaatjes:
http://www.drtube.com/schematics/londoncity/lclogos.jpg
Het gaat mij om logo #4
Ik heb evt. een origineel voorbeeld voor de juiste afmetingen.

nico verduin
14 februari 2011, 07:47
Je kan ze laten maken bij www.polychromal.nl. Wordt digitaal geprint en daarna gesealed.
Maar niet goedkoop bij een paar stuks.
http://www.verelec.com/tijdelijk/images/tn_100_2956.JPG

refused199
14 februari 2011, 17:29
Goedkoop en makkelijk alternatief,
Wat dacht je van zelf een stukje decalpapier kopen, dat in de printer leggen het logo er op uitprinten en het op een metalen stripje plakken?

Frits van Mourik
16 februari 2011, 00:58
Goedkoop en makkelijk alternatief,
Wat dacht je van zelf een stukje decalpapier kopen, dat in de printer leggen het logo er op uitprinten en het op een metalen stripje plakken?

Interessant idee, ware het niet, dat het originele logo nčt ff wat groter is dan A3...
Ik heb nog geen decalpapier groter dan A4 kunnen vinden...
En om nou een logo met 'n naadje te prutsen; op termijn ga je dat toch zien, lijkt mij.

refused199
17 februari 2011, 07:55
Nee okee daarmee heb je een punt. Daar had ik geen rekening mee gehouden..
Maar het is te doen om hem inderdaad in 2 keer te plakken. Dan moet je wel even kristal Clear gebruiken, Microset en Microsol. Dan lukt het wel al is het wel even een werkje.

almarvk
17 februari 2011, 11:26
Ik had ooit een omgebouwde LC en daar miste het logo van. Heb toen gewoon de importeur gebeld en die heeft me gewoon een nieuw logo opgestuurd. Was geen enkel probleem en snel geregeld.
De importeur was destijds JIC, maar geloof dat de eigenaar niet meer leeft en/of ze nog de importeur zijn.

Frits van Mourik
17 februari 2011, 23:24
Heb geprobeerd contact op te nemen met zowel JIC als LC zelf.
Beiden blijken failliet te zijn...:(