PDA

View Full Version : Death Metal lesgever gezocht rond Walcheren



abyssofdeceit
13 februari 2011, 01:00
Ik ben opzoek naar een leraar die mij verder kan helpen met voornamelijk de theorie rond death metal. Death metal heeft namelijk geen duidelijke structuur, het zit ergens rond chromatische, mineur (hamonisch), algerian of diminished toonladders. Ik wil de verbanden hiertussen leren, een duidelijk fundament leggen voor eigen compositie.

Lessen op het spelen zijn ook altijd welkom, maar de meeste technieken (buiten het forse soleren) zijn mij wel vrij duidelijk.

Tips zijn ook welkom, als iemand dit leest die enige verbanden hiertussen kan uitleggen aan mij zou ik hem erg dankbaar zijn.

Digitaal lessen mag voor mij apart ook, het gaat hem mij er maar om dat ik er verder mee kom!

budje
13 februari 2011, 08:13
Als het geen duidelijke structuur heeft, dan ben jij toch degene die de beslissingen maakt? (er bestaat trouwens geen muziekstijlpolitie, dus jij mag t zelf beslissen!)

Ik zou zeggen, zorg dat je mensen vindt die met jou aan het werk willen, dan zal je zien dat t schrijven een stuk makkelijker gaat. Vanuit mijn oogpunt lijkt het nu of je een leraar zoekt die je een muziekstijl uit kan leggen die voornamelijk door ongeschoolde mensen mensen wordt gemaakt...

...misschien ligt daar de sleutel dat je de verbanden niet snapt?

Groetjes van een andere walchenaar

budje
13 februari 2011, 08:15
Tip: Als je de metal kant uitwil dan is het toch een beter idee om op zaterdagnacht in bar american mensen te leren kennen, ipv hier rond te hangen :ok:

ShredTallicA
13 februari 2011, 09:38
Gewoon je gain opendraaien en spelen, simple as that! :blast:

abyssofdeceit
13 februari 2011, 16:19