PDA

View Full Version : Corrosion of Conformity



Malle Eppie
11 februari 2011, 19:55
Ik wist niet eens dat ze nog bestonden maar

1 mei spelen ze in het Burgerweeshuis in Deventer.

And I'm there!

http://www.burgerweeshuis.nl/site/agendadetail.m?id=8699

new deep
11 februari 2011, 22:52
cool jeugdsentiment! ik denk aan in 1992
19 maart; Soundgarden + Corrosion of Conformity Nighttown Rotterdam

Gaaf dus, komen ze ook in de bewoonde wereld? :)

Marc Oblivian
14 februari 2011, 16:31
Wel zonder de zanger Pepper Keenan (zit nu in Down). Bassist doet nu vocals volgens mij. Toch wel wat minder zonder Keenan hoor. Maar uiteraard nog steeds een toffe band

Rock Bottom
14 februari 2011, 20:03
Damn, wist niet dat peper gestopt was bij coc, kirk heeft nog tijd voor crowbar en wat andere projectjes.

Ach six songs with mike singin blijft favo hier.

speedmusic
15 februari 2011, 08:30
Pepper is niet gestopt, kon vanwege verplichtingen met Down niet met CoC aan de slag.

Daarnaast is er de vraag om de periode rond Animosity eens op de planken te brengen en dat kwam prima uit, want de leden uit die line-up hadden niets om handen, ze zullen ook met deze line-up wat gaan opnemen er is al een 7" uit, Your Tomorrow.

Hierna zal Pepper "normaal gesproken" weer instappen om wat te gaan doen met de volledige line-up, echter ze zitten zonder platen-deal, zou trouwens geen probleem moeten zijn voor die band.

Oja, ik geloof dat ik ook een kaartje heb, rond diezelfde tijd is Blood for Blood ook op tournee in de EU.

Marc Oblivian
15 februari 2011, 13:00
Nee, geen platendeal zou voor deze band geen probleem moeten zijn. Toch wel 1 van de betere (maar ondergewaardeerde?) undergroundbands die ik ken.
Zit er over te denken om ook te gaan. Wel een stukje rijden voor mij....

wireman
21 februari 2011, 19:47
Sweeet! jij was daarbij?... damn.. Zeker dan ook Pearl JAm op pinkpop...


cool jeugdsentiment! Ik denk aan in 1992
19 maart; soundgarden + corrosion of conformity nighttown rotterdam

gaaf dus, komen ze ook in de bewoonde wereld? :)