PDA

View Full Version : Koffer voor Jazzmaster?



EuroCinema
10 februari 2011, 15:33
Geen al te moeilijk onderwerp: ik kreeg er een hoes bij, ik wil ook een koffer. Fender cases zien er goed uit maar zijn best prijzig. Nog alternatieven die ik moet checken voor ik bij Thomann op "bestel" klik?

Mitch
10 februari 2011, 16:46
Ja, de Warwick case. Rockcase heten ze geloof ik? Gaat bij mij al een optreden of 120 mee zonder problemen inclusief een duikeling van een trap af. Betaalbaar en goed. De Fender case is wel heel erg strak, wat mij betreft een tikkie té. De Rockcase is een tikkie los aan de hals. Ik heb er uiteindelijk een stukje schuimrubber ingelegd om 'm beter te fixeren, dat wel. Nu blijft -ie te allen tijde stabiel liggen.

Wabbie
11 februari 2011, 13:03
Rockcase inderdaad. Die is op zich prima maar inderdaad een tikkeltje aan ruime kant, maar zoals Mitch al zei met een stukje schuimrubber komt dat allemaal goed.

EuroCinema
11 februari 2011, 19:00
Hmm, googlend zie ik hem in snakeskin, wat mij wel kan bekoren. Alleen is die nergens meer voorradig. :dontgeti:

Mitch
11 februari 2011, 19:01
Nee joh, bruin is fijn :D

Willi@m
12 februari 2011, 18:26
Ik weet niet of het past en of het je ding is maar ik heb een vintage tweed koffer van Boston. Best aardig merk als het gaat om cases en bags toch? Ik meen iets van 6 tientjes voor neer moeten leggen. Ik weet wel dat de strat en tele er goed in passen maar de jazzmaster...

Mitch
12 februari 2011, 18:26
... is een maatje groter en gaat nooit in een strat/tele koffer passen.

EuroCinema
13 februari 2011, 09:31
Ik heb na wat wikken toch het Fender Deluxe model maar besteld. Pffft nog nooit zoveel voor een koffer betaald, maar hij ziet er in elk geval wel mooi uit. Dank!