PDA

View Full Version : Mr.Brownstone intro.



Braddie
10 februari 2011, 01:56
http://www.youtube.com/user/bradleyexperience#p/a/u/0/UumV3qele70
Ben hem sinds gister aan het oefenen, dus mochten er fouten in zitten zeg het me alsjeblieft..

LesPaul1612
10 februari 2011, 15:42
Goed gedaan!:cheerup: In elk geval al veel beter dan je andere probeersels hier! Nog een paar jaar dooroefenen en dan ben je:gitarist:.

Maareh... wat stelt het voor?? één riffje maar:chicken:. Probeer het hele nummer(zonder de solo) eens mee te spelen, daar kan je veel meer mee. Gewoon door blijven oefenen, weinig mis mee, maar probeer het hele nummer eens uit te spelen...

arnoldtims
10 februari 2011, 16:05
Inderdaad al weer wat beter je kan echt wel spelen hoor over een paar jaar ben je gewoon goed. ( ik ben trouwens niet echt goed hoor jij bent over een paar jaar beter dan ik als je zo door gaat)
Ik heb de video van die gitaar op keyboard ook even geluisterd, als jij dat bent ben je wel muzikaal. klinkt wel goed alhoewel ik niet echt van de keyboard sound houd. Toch grappig dat je bends op keyboard wel goed klinken lol.

Braddie
11 februari 2011, 00:56
Inderdaad al weer wat beter je kan echt wel spelen hoor over een paar jaar ben je gewoon goed. ( ik ben trouwens niet echt goed hoor jij bent over een paar jaar beter dan ik als je zo door gaat)
Ik heb de video van die gitaar op keyboard ook even geluisterd, als jij dat bent ben je wel muzikaal. klinkt wel goed alhoewel ik niet echt van de keyboard sound houd. Toch grappig dat je bends op keyboard wel goed klinken lol.




Ik ben degene in al die filmpjes, zowel op gitaar/bas als keyboard.

Ik speel ook al veel langer keyboard dan gitaar he(Heb niet voor niks een Tyros 3 staan).

Enne bedankt dat ik wel kan spelen.:cheerup:

Ace 1.15.19
11 februari 2011, 17:35
Ik zou zeggen speel hem iets rustiger. Ik denk dat je hem dan nog wat beter onder de knie krijgt en dat het er dan in z'n geheel ook beter uit komt.