PDA

View Full Version : Hoe heette dat boek ookal weer?



bas15
7 januari 2002, 16:58
Ik wordt 13 jan jarig en nou wil ik dat boek waar sommige van jullie het al eens eerder over hadden graag vragen. volgens mij heet het de gitaar, maar kweet ut nie zeker, wie is de schrijver en hoe heet het boek??
En voor welke gitaren is het allemaal geschikt
alvast thnx :grin:

anoniem
7 januari 2002, 17:11
Het is: IK BEN 13 JAN. JARIG

bas15
7 januari 2002, 17:15
jezus, waar jij je allemaal over druk kan maken!! kzou je eerst maar us registreren anoniempie :grin: :grin:

sickpunk
7 januari 2002, 17:20
"de gitaar" door "ralph denyer"

jaccoos
7 januari 2002, 17:33
Het kan ook zijn: Tipboek elektrische gitaar.
die is van Huub Pinksterboer.
die is ideaal voor beginnende gitaristen staat erbij.

Ibanez
7 januari 2002, 18:02
Op 2002-01-07 17:15, schreef bas15:
jezus, waar jij je allemaal over druk kan maken!! kzou je eerst maar us registreren anoniempie
Idd :grin:

jaccoos
7 januari 2002, 20:08
nee joh, dat soort mensen willen we er niet bij hebben, die willen allemaal Gibson epiphones kopen :grin: :grin:

Dila
7 januari 2002, 20:22
Op 2002-01-07 17:11, schreef anoniem:
Het is: IK BEN 13 JAN. JARIG


hoe triest kan je zijn...

Outshine
7 januari 2002, 20:26
Op 2002-01-07 17:11, schreef anoniem:
Het is: IK BEN 13 JAN. JARIG


Zielepoot, opdonderen of registreren!

bas15
7 januari 2002, 22:55
So U know what 2 do now anoniem :grin:

Bruvtilov
8 januari 2002, 09:36
Beste mensen,

De beheersing van de Nederlandse taal van vee Gitaarnet.nl-posters is toch ook om te huilen? Gelukkig zijn de meeste posters nog niet van school en hebben dus nog even de tijd om wat bij te spijkeren. Goed opletten in de taalles dus!

gershwin5150
8 januari 2002, 12:53
ja maar dit is een gitaarforum en geen nederlandse-taal-forum

Sandman
8 januari 2002, 13:23
Op 2002-01-08 12:53, schreef gershwin5150:
ja maar dit is een gitaarforum en geen nederlandse-taal-forum


Dat neemt niet weg dat het soms moeilijk te begrijpen is, wat de poster nou bedoeld. Ga maar eens tellen hoe vaak iemand letters vergeet of in 1 zin, 3 hoofdzinnen en 6 bijzinnen stopt. Daar noet je aak eel antasi voor nodig hebben... :wink:

Ibanez
8 januari 2002, 18:20
Op 2002-01-08 09:36, schreef Bruvtilov:
Beste mensen,

De beheersing van de Nederlandse taal van vee Gitaarnet.nl-posters is toch ook om te huilen? Gelukkig zijn de meeste posters nog niet van school en hebben dus nog even de tijd om wat bij te spijkeren. Goed opletten in de taalles dus!

Er is ten eerste een fout gemaakt bij het spellen van het woord veel, er is namelijk een L overgeslagen. Ten tweede wil ik aan het licht brengen dat 'is toch ook om te huilen'' beter kan worden gespeld als ''is toch ook om VAN te huilen'' en ''even de tijd om wat bij te spijkeren' correcter is als je zegt: Even de tijd om nog wat DINGEN bij te spijkeren. groeten van Ibanez (gitaal-forum-poster)

Ibanez
8 januari 2002, 18:20
Whahahaha :grin: khad er ff zin in.

Ibanez
8 januari 2002, 18:21
Op 2002-01-08 18:20, schreef Ibanez:


Op 2002-01-08 09:36, schreef Bruvtilov:
Beste mensen,

De beheersing van de Nederlandse taal van vee Gitaarnet.nl-posters is toch ook om te huilen? Gelukkig zijn de meeste posters nog niet van school en hebben dus nog even de tijd om wat bij te spijkeren. Goed opletten in de taalles dus!

Er is ten eerste een fout gemaakt bij het spellen van het woord veel, er is namelijk een L overgeslagen. Ten tweede wil ik aan het licht brengen dat 'is toch ook om te huilen'' beter kan worden gespeld als ''is toch ook om VAN te huilen'' en ''even de tijd om wat bij te spijkeren' correcter is als je zegt: Even de tijd om nog wat DINGEN bij te spijkeren. groeten van Ibanez (gitaal-forum-poster)

U kunt dus zelf ook niet normale zinnen posten! U moest zich schamen!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ibanez op 2002-01-08 18:22 ]</font>

bas15
8 januari 2002, 21:00
:grin:

Phizer
9 januari 2002, 16:14
lekker off-topic :smile:

Sandman
9 januari 2002, 16:46
Ja, laten we hier maar een einde van maken.

bas15
9 januari 2002, 17:41
kweenu hoet boek heet, so lots off thnx :grin:

Dila
9 januari 2002, 18:21
:grin:

bas15
9 januari 2002, 19:39
:razz: :razz: :razz: :razz: :grin: :grin: :grin:

Outshine
10 januari 2002, 10:01
Mag ik u erop wijzen dat het voorgaande beslist niet ter zake doet en derhalve dit topic gesloten dient te worden... :grin:

gehegheghe net Nederlands gehad :grin:

Dila
10 januari 2002, 17:05
[quote]
Op 2002-01-08 09:36, schreef Bruvtilov:

U kunt dus zelf ook niet normale zinnen posten! U moest zich schamen!

&lt;quote>

het moet zijn 'u kunt dus zelf ook GEEN normale zinnen posten!'

Manolito
10 januari 2002, 19:23
Niet dat ik me er druk om maak dat mensen spelfouten maken, eerder het niet weten waarom ze andere regels hebben toegepast.
Dat gedoe met ziele(n)poot bijvoorbeeld:

[quote]
Zielepoot, opdonderen of registreren!

Het is "zielenpoot" geworden, terwijl als je de regels bekijkt van de nieuwe spelling, die alweer wat jaartjes geleden zijn ingevoerd, van wat het nu allemaal moet zijn je toch eerder de neiging hebt om het anders te spellen dan je het eigenlijk moet spellen.
Net als "vliegenzwam". Dat is nu "vliegezwam" geworden.
Sorry, ik moest het even kwijt. Ik snap gewoon niet waarom ze de spelling van het ABN veranderd hebben.

Trouwens, Bas15, heb je wat aan die informatie gehad voor jouw gitaar "KC V20" ?

Doei Doei :smile:

Manuel

bas15
10 januari 2002, 19:34
Yep khad wel wat aan die info, maar k heb nu een goeie (en nu niet zeggen de ut goede is :grin: ) acoustische gitaar geleend van iemnad dus ben k daar maar beetje mee aant oefenen tot dat k dat boek krijg :grin: mzzzzl

Ibanez
11 januari 2002, 17:22
Op 2002-01-10 17:05, schreef Dila:

[quote]
Op 2002-01-08 09:36, schreef Bruvtilov:

U kunt dus zelf ook niet normale zinnen posten! U moest zich schamen!

&lt;quote>

het moet zijn 'u kunt dus zelf ook GEEN normale zinnen posten!'

Het spijt mij ten zeerste dat ik heden ten dage deze fout heb gemaakt. Ik bied mijn excuses aan.


(jaja ik haal negens en tienen voor nederlands!)

ekkerman
13 januari 2002, 15:57
om nog even op de vraag terug te komen ;
ik heb niet het boek gelezen ,ik had de film reeds gezien !! ha!ha!

Dila
13 januari 2002, 16:05
hahahhaha okee gitaalles was leuk, maar nu moeten we het topic misschien maar sluiten...

Outshine
13 januari 2002, 16:53
Op 2002-01-13 16:05, schreef Dila:
hahahhaha okee gitaalles was leuk, maar nu moeten we het topic misschien maar sluiten...


lijkt me een goed plan

Pee
13 januari 2002, 17:42
nu het toch off topic is en het topic waarschijnlijk zal gesloten worden wil ik nog een test doen.
Hier komt-ie:

:cool: :grin:

hansies
13 januari 2002, 19:01
gelukgewenst en veel gitaargenot

Kitaarhiero
13 januari 2002, 22:14
duurt wel lang... dat sluiten van een topic.

Ibanez
14 januari 2002, 16:57
inderdaad waar blijft ie??? mmmm anders gaan we echt ff vervelend doen?? :grin: :grin: :grin:

Ibanez
14 januari 2002, 16:58
zoals dit is heel erg vervelend: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin::D :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ibanez op 2002-01-14 16:59 ]</font>

bas15
14 januari 2002, 17:37
SLUITEN DIE KANKER TYFUS HOEREN KUT TOPIC :grin: :grin: :grin: :grin: :8 :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

GitaarNet Admin
14 januari 2002, 18:29
OK, OK ......

(ter voorkoming van smile-RSI)