PDA

View Full Version : Iemand ervaring met een Way Huge Pork Loin?



ThaBluesBreaker
7 februari 2011, 16:04
Lijkt me een vet pedaal alleen nog nooit in het echt gehoord/gezien. Ervaringen? Ben benieuwd naar deze overdrive.

Van wat ik op demo's kan horen is dat het een hele mooie warme overdrive is die helemaal niet muffig wordt maar echt heel mooi helder/sprankelend blijft met veel drive erin.

KwintEastwood
7 februari 2011, 17:40
Hallo,

Ik heb er geen uren speelervaring mee (heb hem namelijk (nog) niet in mijn bezit), maar ik heb hem toevallig afgelopen weekend gehoord op een life demo in rotterdam.

Ik moet zeggen dat ik het een behoorlijk vet pedaal vind. Het schijnt dat de grote kracht licht in dat je signaal 2 verschilende vervorming tegelijk ondergaat, welke je weer naar eigen inzicht in verhouding met elkaar kunt blenden. Oftewel, je kan het schreeuwerige hoog krijgen, terwijl je niks verliest op je laag. Althans zoiets begreep ik, maar zoals je leest ben ik nog niet zo'n technisch wonder in het land van effecten :sssh: . Wat ik je wel kan vertellen is dat ie goed klonk :).

Interessant onderwerp. Ik hoop dat iemand dit wat duidelijker kan toelichten als ikzelf .

Einzeln
8 februari 2011, 19:20
Ik hoop dat iemand dit wat duidelijker kan toelichten als ikzelf .

De maker zelf?
http://www.youtube.com/watch?v=fM8fL6idgWw&feature=related

Huub2O
9 februari 2012, 20:54
Ik heb er eentje, het is een erg fijn pedaal. Hij heeft een ''curve'' knop voor extra mids, en de ''clean'' knop is om de balans tussen de twee toonscircuits te bepalen. Maar ik denk dat ik hem ga verkopen, ik zoek een meer transparante overdrive. Deze is wat mij betreft een beetje dominant, maar dat is een kwestie van smaak...