PDA

View Full Version : Online jammen, wie doet dat wel eens?



vpilot
6 februari 2011, 16:28
Hoi allemaal,

Heb vandaag voor het eerst Ninjam eens geprobeerd, en dat was eigenlijk best wel erg leuk! De latency was niet hoorbaar, instellen was een eitje.
Ik vond het ook nog eens erg leerzaam, luisteren naar wat anderen inzetten en dan de juiste akkoorden daarbij vinden. Ik heb eerst een tijdje mijn geluid op Mute gezet en "droog" geprobeerd mee te spelen, en toen dat een beetje goed ging heb ik m'n geluid aan gezet.
Op gegeven moment ook zelf eens ingezet en ik vond het enorm kicken dat ik de anderen daarop hoorde invallen. :lp:
Zijn er hier nog meer die wel eens met Ninjam spelen?

www.ninjam.com

Als je een andere site gebruikt voor online jamming, welke gebruik je en betaal er ook voor?

Om te verbinden gebruik ik een laptop met mijn Line6 Toneport GX of m'n PodXT Live, i.c.m. Gearbox.

-geert-
7 februari 2011, 17:05
lachen! Nog nooit gedaan, ik ga em zometeen effe proberen.

D-string
7 februari 2011, 17:12
Ik heb me eens een avond vermaakt op SingSnap (http://www.singsnap.com). Het heeft niets met gitaren te maken maar het is wel grappig om naar zingende mensen te luisteren/kijken.

Guitarman1
28 april 2011, 21:02
Nog niet eerder online gejamd..ga het maar eens een keer proberen...goeie link!

rocketx4
1 juni 2011, 22:37
Hoi allemaal,

Heb vandaag voor het eerst Ninjam eens geprobeerd, en dat was eigenlijk best wel erg leuk! De latency was niet hoorbaar, instellen was een eitje.
Ik vond het ook nog eens erg leerzaam, luisteren naar wat anderen inzetten en dan de juiste akkoorden daarbij vinden. Ik heb eerst een tijdje mijn geluid op Mute gezet en "droog" geprobeerd mee te spelen, en toen dat een beetje goed ging heb ik m'n geluid aan gezet.
Op gegeven moment ook zelf eens ingezet en ik vond het enorm kicken dat ik de anderen daarop hoorde invallen. :lp:
Zijn er hier nog meer die wel eens met Ninjam spelen?


www.ninjam.com

Als je een andere site gebruikt voor online jamming, welke gebruik je en betaal er ook voor?

Om te verbinden gebruik ik een laptop met mijn Line6 Toneport GX of m'n PodXT Live, i.c.m. Gearbox.
Leek mij ook wel kicken ja,
heb het geprobeerd maar hij kan geen server vinden:???:

SantaX
2 juni 2011, 05:13
Geen idee of het nog bestaat, maar ik heb dit vroeger wel vaker via een chatprogramma, Camfrog, gedaan. Dat was altijd wel erg leuk en ging verbazendwekkend goed, ondanks de latency. Goed idee trouwens! Vandaag eens een hemeldagwaardig stuk in m'n kloten zuipen en online jammen :seriousf: :ok: