PDA

View Full Version : Casilofi



Samder
5 februari 2011, 22:34
Kort geleden een nieuw projectje gestart met een goede vriend; Casilofi.

Hier een preview track http://www.youtube.com/user/Casilofi#p/a/u/0/frUY8f83XsA

Ben benieuwd of het in de smaak valt.

Groetjes,

Sander van Dijck

pasqual
5 februari 2011, 23:42
ik ben wel onder de indruk Sander.Relive is nogal redelijk conservatief als je het vergelijkt met jullie ander materiaal. ik vind Eyes Wide Open erg geslaagd. doet me een beetje denken aan Pink Floyd in hun begin periode toen ze ook met alle ( destijds ) voorhanden zijnde apparaten werkten om geluid te creëren. uiteraard is de muziek anders maar het idee erachter....

Duhsjaak
6 februari 2011, 08:44
Hi
De band/het project heeft een naam die onuitsprekelijk is. Maar alles aan dit verhaal doet zo doordacht aan, dat ik vermoed dat hier iets achter zit.

Ik ben zeer onder de indruk hiervan. Ik zou geen specifieke sterke of zwakke plekken kunnen aanwijzen. Zeer avontuurlijk! En inderdaad (ben ik dus met Pasqual eens) erg Pink Floydish.

Als ik toch een paar kleine aandachtspuntjes zou moeten benoemen, gaan die niet over de muziek.
Het is heel heel heel heel (Jochem dingest de ADHAD cabaretier) kort.
Tomme, ben je net ingesoepeld en het is afgelopen.
En als je een aardige dame door het beeld laat lopen, zou ik haar in de maat laten shaken met whatever dat is. Nu is het net alsof ze uit de Jostiband is. Dat doet haar te kort en jullie prachtopname ook.

Ik ga je/jullie verdere avonturen volgen.
Groet, Gus

glennshred
6 februari 2011, 19:02
Prachtige track, was zo geboeid erdoor dat ik de andere 2 ook heb beluisterd.

Ook die verschillende voorwerpen waar je geluid mee maakt zijn erg creatief
gedaan.

Ik voel en ervaar er van alles in.. vooral vrijheid en een oneindige creativiteit
die blijft verdergroeien, heel melodieus gitaarspel ook. Kortom de nummers
zijn zo mooi gedaan dat het nog lang blijft nazinderen.

Inspireert me enorm :crazyhappy: