PDA

View Full Version : Tommy E - I always thought of you



DTmaster
3 februari 2011, 15:36
hallo,


Ik heb even een cover gemaakt van het nr van Tommy Emmanuel, ik heb het eens voor de verandering op een elektrische gitaar gedaan want mijn acoustische was de batterij leeg.

Enoy!!

http://www.box.net/shared/0adjdvs8i4


PS: Advies of kritiek is altijd welkom!!!

michaelsteen
4 februari 2011, 12:08
opzich speel je gewoon dezelfde noten, maar toch vind ik deze versie niet zo geslaagd. Het mist echt enorm de mojo en de dynamiek die tommy heeft op zijn akoestische gitaar.

Naar mijn mening kun je best fingerstyle tracks op de elektrische gitaar doen, ik doe het zelf ook weleens.

Maar ik denk dan eerder aan nummers als angelina, since we met etc.. meer het tokkelwerk. Mombasa, I always thought of you, endless road etc.. die stijl moet voor mij echt op de akoestische gitaar.

DTmaster
4 februari 2011, 12:16
ok dan maar is het speeltechnisch wel in orde volgens jouw?

Thanx voor je comment!!!!

barno
4 februari 2011, 12:41
ik vind het sterk gespeeld hoor! het is idd wel zo dat dit soort Tommy dingen op electrische wat sneller supermarktmuziekachtig aandoen, terwijl het op acoustische lekker knalt. maar wel goed gespeeld vind ik.

stratie
6 februari 2011, 19:33
Goed gedaan, klinkt goed! Maar ik mis wat ''piano'' Het is allemaal even hard kwa volume. Als je wat kan spelen met volume's klinkt het wat dynamischer en levendiger.

Ik hoopdat je er wat aan hebt! Het zijn de puntjes op de i want verder klinkt het sterk.


Stratie

vpilot
6 februari 2011, 19:48
Ik wilde dat ik zo kon spelen, ik vond het erg mooi!

DTmaster
7 februari 2011, 00:50
Beide bedankt voor jullie bericht!!!


@Stratie ja klopt als ik het terug luister had het 2e deel van de mp3 meer volume waardoor het afentoe over de kop ging!!!

DTmaster
12 februari 2011, 12:50
Verder nog mensen die het wat vonden of niet. Tja het is ook geen shredmetal :)

Stratman70
18 februari 2011, 13:04
Ik vind 'm erg mooi gespeeld. Ik doe het je niet na in ieder geval. Toch hoor ik dit nummer liever op de akoestische gieter.