PDA

View Full Version : Flightcase makers adresssen dingen en zo



De Teng
15 mei 2003, 13:32
Ik monteer mijn pedaaltjes op een plankje en maak er wat moois van, maar het geheel moet wel in de auto, zonder al te veel schade, op de plaats van bestemming aan komen. Flightcase nodig dus!

Hij moet dus niet al te veel wegen, dus van dat betonplex valt zeker wel af. (van dat loodzware triplex, wat superglad is)

Ik wil eigenlijk een kunststoffen, waar de gitaargevallen ook van gemaakt zijn. Hebben jullie adressen of weet je zelfs een goede tweedehands?

Eeuwige dank! (nou ja... eventjes dan.. :wink:

Bates15
16 mei 2003, 16:51
Bin productions Bunnik, 030-6561703 Maakt van vliegtuig alu koffers. Mega sterk en het weegt haast niets. die andere platen zijn idd niet te tillen !:)

zZoRgO
16 mei 2003, 17:30
ik gebruik een heel stevige keyboardzak, met van die dikke padding... kost tussen de 50 en 100€ en werkt perfect

FNaRK
16 mei 2003, 17:42
http://www.geocities.com/rockhardcases/

stuur eens een mailtje, bij mij reageerde 'ie dezelfde dag !

hoofd
16 mei 2003, 17:47
http://www.geocities.com/rockhardcases/amp.html

Leuke plaatjes op de achtergrond van de foto's :grin:

sash
16 mei 2003, 18:59
In New York zit een geweldige pedaalcasebouwer. http://www.nycpedalboards.com dacht ik.

De Teng
16 mei 2003, 19:12
En hoeveel kost zoiets?

MAY
16 mei 2003, 19:59
Bij Conijn muziek in Eindhoven maken ze flightcases vooe enorm veel verschillende dingen. Je kunt ze er ook als bouwpakket kopen, zodat ze alleen de kist zelf maken en je zelf de onderdelen erop moet monteren, schilt de helft van de prijs.

Je kunt er natuurlijk ook alleen lossen onderdelen kopen. Is echt een goede service en ze zijn niet te beroerd je eerst de nodige informatie te geven.

Kosten: Ik heb een flichtcase laten maken als bouwpakket voor mijn ENGL screamer combo, deze kosten geloof ik iets van 250 euro (is al weer een tijdje geleden dus ik weet de prijs niet meer excact).
Als het dus voor een pedalboard is kost het natuurlijk veel minder.

ik zou zeggen, ga eens naar hun site, daar staan een boel voorbeelden en foto's op inclusief de prijslijst van de verschillende onderdelen.

Bates15
16 mei 2003, 20:35
In derdaad bellen en vragen. Kan nooit duur zijn.

shredneck
16 mei 2003, 20:49
HEEEJJJ!!! Ik heb mijn case bij Rockhard laten maken, die gast heerst, ik heb dezelfde case als op de foto(voor een marshalltop) ,deze koste 70 euro.

Das toch heel netjes of niet?
De man levert binnen 2 weken.

Klasse!


En hij houdt van ACDC!!! Wat wil een mens nog meer?

FNaRK
16 mei 2003, 23:42
ik probeerde hem over te halen om een case voor mijn Marshall 1960 cab te bouwen...maar daar durfde hij toch niet aan te beginnen :sad:
Had met gewicht te maken.... ???

sash
17 mei 2003, 01:31
Op 2003-05-16 19:12, schreef De Teng:
En hoeveel kost zoiets?


Ik dacht gemiddeld rond de 100 dollar.

De Teng
17 mei 2003, 18:06
Nu heb ik de komende tijd wel genoeg te doen.... :wink: bedankt allemaal, maar ideeen mogen natuurlijk nog steeds!

angus_87
19 juli 2003, 21:30
Ja Rockhard heerst zeker zoals Shredneck al zei! Ik heb de eerste case die me pa heb gemaakt :wink: weegt nogal wat omdat het eigenlijk maar een expirimentje was :roll: Gelukkig ben je er tevreden mee Shred :-D en trouwens dat is niet 'dezelfde' case als op de foto, het is jouw case 8-)

PeArLjAm
20 juli 2003, 02:19
Ja Rockhard heerst zeker zoals Shredneck al zei! Ik heb de eerste case die me pa heb gemaakt :wink: weegt nogal wat omdat het eigenlijk maar een expirimentje was :roll: Gelukkig ben je er tevreden mee Shred :-D en trouwens dat is niet 'dezelfde' case als op de foto, het is jouw case 8-)

is het jou vader? ZO ja wat kost een case voor een marshall 2203 en eventueel een pedaalbord met afneembare deksel?

bedankt , Yori

angus_87
20 juli 2003, 09:57
is het jou vader? ZO ja wat kost een case voor een marshall 2203 en eventueel een pedaalbord met afneembare deksel?

bedankt , Yori

Uhmm ja dat moet je eerst ff de maten doorgeven, ook die van de padaalbord (die komt denk ik rond de €70/80 maar moet eerst de maat hebben). En is de Marshall gewoon een losse top? :)

galguitarist
26 juli 2003, 13:56
zijn de meeste marshall tops niet meer dan 15 kilo???

angus_87
26 juli 2003, 14:03
dit staat gewoon overal (kijk maar bij gitaar/bass enz.):

Let Op!

Max. Lengte: 160 cm
Max. Breedte: 60 cm
Max. Gewicht (v/h instrument): +/- 15 kilo

maar dat betekent niet dat je zelf met ideeën of suggesties kunt komen :dance: :wink: