PDA

View Full Version : Mp3 geluid toevoegen aan uitgang effect processor?



Steven Heijstek
2 februari 2011, 23:40
Zomaar even een wild idee.

Ik heb een effectprocessor (Vox Tonelab LE) en om thuis wat te oefenen sluit ik daarop mijn hoofdtelefoon aan. Dit ding heeft ook een aparte hoofdtelefoon aansluiting dus dat werkt prima. Ik wil nu mijn geluid van mijn mp3 speler aan mijn gitaar geluid toevoegen. Ik heb daar geen ingang voor dus ik moet iets anders verzinnen.
Zou het werken als je een 3,5mm jack splitter (1 male -> 2 female) er tussen zou zetten en ik sluit mijn mp3 speler op de 2e female aansluiting aan. Ik prop daarmee de 2 uitgangen gewoon bij elkaar. Niet erg netjes maar zou het werken?

Groet, Steven

onrust nv
3 februari 2011, 00:01
Ik zou een goedkoop behringer of phonic 2 track mengtafeltje kopen. Of als je iets beters wilt Tapco.

Steven Heijstek
5 februari 2011, 23:03
Hé luitjes,

Dat werkt dus als een speer. Gewoon die 2 signalen bij elkaar proppen en gaan. Niks geen mixers of zoiets.

Groejesssssss:blast::blast::blast:

Rakker
11 februari 2011, 16:51
Je jaagt nu dus je mp3 speler door je effecten heen? Lijkt me niet echt ideaal om een overdrive of flanger over je liedjes heen te hebben.

Maleco
11 februari 2011, 19:28
Als ik het goed begrijp krijgt hij van de ene z'n gitaargeluid via z'n multi-fx binnen, en aan de andere hangt z'n mp3