PDA

View Full Version : bandwedstrijden en gigs



kilina
2 februari 2011, 22:26
Sommige vinden het commerciële onzin, andere vinden het een goeie kans wat bekendheid te krijgen. Mocht je iemand zijn die tot de categorie 'andere' behoort kom dan eens kijken op http://gigs.forum2go.nl/.

Eindelijk een plek waar bands overzichtelijk oproepen kunnen plaatsen of vinden van bandwedstrijden, festivals die bands zoeken en nog veel meer soorten nieuwe gigs. Misschien wil je je band ook wel promoten of zoek je een nieuwe gitarist? Kom even kijken, word lid en help het forum groeien ;)

Dribbel_
3 februari 2011, 01:04
Tof initiatief en erg handig! :)
Ik heb me aangemeld, ik ga er morgen eens goed rondkijken en kijken of ik nog wat toe kan voegen.

Thiez
3 februari 2011, 10:25
Idd goed initiatief. Ik zoek me kapot naar gigs. Het is allemaal wel te vinden via google, maar alles bij elkaar is toch handig.

rudolf
3 februari 2011, 13:22
Irritant dat je je persé moet registreren alleen maar om te kijken.

Thiez
3 februari 2011, 16:39
Het is een kleine moeite om te registreren, en gratis, en van zo een gratis forum krijg je ook geen reclame verder.

kilina
5 februari 2011, 13:12
Wat fijn, al die positieve reacties! En inderdaad, het registreren is misschien even vervelend. Weer een inlogcode en wachtwoord erbij. Maar zoals andere ook al hadden vermeld is het om zo reclames en ook vervelende gebruikers te voorkomen. Ik wil het wel gezellig houden ;).

Ook heel fijn dat er al mensen zijn die wat gepost hebben! Het googlen naar wedstrijden kost voor mij ook veel tijd dus elke hulp is welkom.

Liquid_Metal
6 februari 2011, 15:15
Heb me (namens de band) ook aangemeld. Ik ben erg benieuwd, het ziet er netjes uit.