PDA

View Full Version : EvH Wolfgang serienummer



RoelSmoel
2 februari 2011, 14:14
Nou.. Ik vroeg mij al een tijdje af van wanneer mijn Wolfgang is, nu had ik een mailtje gewaagd aan Fender, toen kreeg ik het volgende terug:

The serial splits into the following:

WG --> WolfGang
10 --> produced in 2010
0942 --> 942th guitar produced in that year (2010)
J --> means Japan (where it’s been made)

Misschien handig voor de mensen die zich dit ook afvragen:)

Tankman
2 februari 2011, 14:50
Is die Wolfgang niet sowieso iets dat pas in 2010 geintroduceerd was? Dat specifiek model dan tenminste.

Als hij nou een WG10-0666-J...dan had je het beest tussen de wolfgangs.:D

RoelSmoel
2 februari 2011, 14:58
Is die Wolfgang niet sowieso iets dat pas in 2010 geintroduceerd was? Dat specifiek model dan tenminste.

Als hij nou een WG10-0666-J...dan had je het beest tussen de wolfgangs.:D

De Special inderdaad wel. Ik wilde gewoon graag weten welk nummer het was, beetje nieuwsgierigheid zeg maar..:)

YannickH
2 februari 2011, 16:15
ik vind als je een beetje logisch nadenkt, dat je er zelf ook achter kunt komen...

RoelSmoel
2 februari 2011, 16:17
ik vind als je een beetje logisch nadenkt, dat je er zelf ook achter kunt komen...

Je weet het maar nooit.. Die 09 had net zo goed voor een maand kunnen staan.. En gezien dat 09 de maand september is, en mijn gitaar in oktober in de verkoop is gegaan, lijkt me dat ook nog niet zo onlogisch.

Tankman
3 februari 2011, 00:24
In september produceren en in oktober al verkopen is wel heel optimistisch, Roel.

RoelSmoel
3 februari 2011, 00:25
In september produceren en in oktober al verkopen is wel heel optimistisch, Roel.

Alles kan:soinnocent:

aaronstonebeat
3 februari 2011, 03:21
Alles kan:soinnocent:

Heb je ooit nog de groeten gedaan aan die 'Voice of Holland Martin H.?'

OT (want alles kan ;)): Te gek, zo'n Wolfgang!
Zit Eddie ook nog steeds bij Wolfgang of is ie alweer naar een nieuwe frabikant verhozen?

RoelSmoel
3 februari 2011, 08:36
Hij maakt ze nu onder zijn eigen merknaam, EvH (www.evhgear.com).