PDA

View Full Version : Gary Moore (en Luther Dickinson!) naar Amersfoort voor open air concert



telecasterkiller
2 februari 2011, 00:08
Wisten jullie dit al?

Naast Gary Moore ook North Mississippi Allstars! En veeel meer...

zie www.highlandsfestival.nl

arjanb01
2 februari 2011, 09:19
vet, ik denk dat ik er wel heen ga, vriend van me woont er bijna voor de deur -:) En Gary M. heb ik nog nooit live gezien dus dat is altijd vet om te zien !

SRV2000
6 februari 2011, 18:56
vet, ik denk dat ik er wel heen ga, vriend van me woont er bijna voor de deur -:) En Gary M. heb ik nog nooit live gezien dus dat is altijd vet om te zien !

Ik had het je graag gegund Arjan01, Maar ik heb net de bevestiging gekregen dan vandaag 6 Februar Gary moore overleden is.
Hij was op vakantie in spanje en is in zijn slaap overleden.
Hij is 59 Jaar geworden.
We zullen dit concert voor lief moeten nemen.

R.I.P Gary. M

wietse
6 februari 2011, 19:21
Gay moore

effe te snel getikt?
helaas hij is niet meer had hem ook graag nog eens live gezien.

SRV2000
6 februari 2011, 21:35
effe te snel getikt?
helaas hij is niet meer had hem ook graag nog eens live gezien.

Goed dat je dat opmerkt Wietse idd een Type foutje,
Zou anders wel heel ongepast zijn op deze zwarte dag.

arjanb01
7 februari 2011, 06:46
Ik had het je graag gegund Arjan01, Maar ik heb net de bevestiging gekregen dan vandaag 6 Februar Gary moore overleden is.
Hij was op vakantie in spanje en is in zijn slaap overleden.
Hij is 59 Jaar geworden.
We zullen dit concert voor lief moeten nemen.

R.I.P Gary. M

Godver.... Gary overleden, heb ik dus niet live kunnen zien ! RIP Gary, je was een van mijn helden en een van de personen waardoor ik gitaar ben begonnen te spelen ruim 20 jaar geleden :(

Welke vervanger moet er naar dit festival komen ? Bonamassa misschien ? Julian Sas ? Popa Chubby ?
Om een beetje in de bluesrock traditie te blijven ?

wietse
7 februari 2011, 07:33
Welke vervanger moet er naar dit festival komen ? Bonamassa misschien ? Julian Sas ? Popa Chubby ?
Om een beetje in de bluesrock traditie te blijven ?

doe dan walter trout maar, dat is net zo'n geweldenaar en van dezelfde leeftijd, mr trout heeft nog samen met jimmy hendrix en SRV gejamd.

jutter
7 februari 2011, 08:55
doe dan walter trout maar, dat is net zo'n geweldenaar en van dezelfde leeftijd, mr trout heeft nog samen met jimmy hendrix en SRV gejamd.

Walter heb ik ook een paar keer gezien, man die is ook erg goed! Wat een beul!

heavy-metal-thunder
7 februari 2011, 12:48
Walter heb ik ook een paar keer gezien, man die is ook erg goed! Wat een beul!

Heb hem vorig jaar in San Francisco gezien in een kleine club. Is toch wel leuk dat je die mensen van op een halve meter kunt zien. Nadien nog leuke babbel gehad en sigaretje staan roken met de bassist. Gewone mensen zoals jij en ik, met een iets ander beroep.

arjanb01
7 februari 2011, 19:17
doe dan walter trout maar, dat is net zo'n geweldenaar en van dezelfde leeftijd, mr trout heeft nog samen met jimmy hendrix en SRV gejamd.

+1 walter trout zal het denk ik wel worden, die wil ik ook wel zien inderdaad !