PDA

View Full Version : ik zoek music makers !!!!!!



ekkerman
15 mei 2003, 11:23
hallo, ik ben vanaf 1988 tot en met 2001 lid geweest van de music maker ( maandblad ) en wil nu de delen vanaf 1977t/m 1987 graag ook in mijn bezit krijgen tegen een redelijke vbergoeding.
neem even contact op ,
alvast bedankt !
bye bye

wietse
15 mei 2003, 11:41
zeg niet dubbel posten, alleen in diversen is genoeg.

Lacrymosa
15 mei 2003, 11:44
Dit soort posts zijn hier helemaa niet toegestaan, zelfs niet in DIversen en al helemaal niet als je ook nog is aan het dubbel posten ben

voor dit soort dingen hebben we marktplaats

CheerS!!

moretel
15 mei 2003, 12:05
Stelletje zeikerds,
ekkerman loopt hier al wat langer rond, afgezet tegen de hh. andere onzinposts vind ik dit wel meevallen hoor.
En twee keer sjonge sjonge, zijn jullie soms van de forumpolitie of zo.

Huur een detective in dan kan die je vertellen dat ekkerman meer zinnige bijgedragen heeft geleverd dan jullie met jullie muggegezeik.




<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: moretel op 2003-05-15 12:08 ]</font>

andy
15 mei 2003, 16:03
O staat dit topic twee keer??? Ik heb elders al gereageerd. Ik kijk thuis ff. Volgens mij heb ik er nog een paar liggen.

PeArLjAm
15 mei 2003, 16:04
Mannetje hoor wietse loopt hier al 2 maanden rond en gaat nu al de baas uithangen. Wat is er nou erg aan zon oproep?? En Ekkerman, misschien dat je ze bi j het blad zelf kunt nabestellen net als bijvoorbeeld bij de gitarist?? Anders een advertentie op marktplaats ofzo daar komen altijd wel veel muziekanten.

Ic3gl0vE
15 mei 2003, 17:14
omdat wietse hier nog maar 2 maanden komt, kent 'ie ekkerman waarschijnlijk niet

hey ekkerman long time no see! Nog steeds hevig verslaafd aan Catalyst?

ekkerman
15 mei 2003, 17:28
jaaaaaa,
staat nog steeds in de basis opstelliung hoor mijn catalyst al moet ik er eerlijkheids halve wel bij zeggen dat ik in de studio toch mijn fernandes met aktieve e m gees gebruik die wat strakker en iets warmer klinken0.
maar live werkt die catalyst echt het best hij is strak en snijd overal doorheen en door de gecustomizde element configuratie is ie echt vet man !!!!
maar ik heb van de week bij markus van engelen ( de brug in monnickendam ) een onwijs leuk 15 e hands gitaartje gescoord voor maar 150 eurootjes en dat is een heel erg s g achtig alembic uitziend plankie met doorlopende hals en twee niet verkeerd klinkende hummetjes.
nu was ik beniewd wat voor merk het was want er staat dan wel gibson op maar das natuurlijk niezooo...
dit model staat vast in die ouwe music makers .
maar ik vind/vond die ouwere m m 's nu eenmaal lekkerder lezen en meer info bevatten dan de nieuwere dus zoek ik nog ouwere bladen c.q. jaargangen .

piezo
25 mei 2003, 11:16
Ekkerman, ik heb juist de jaargangen van 1977 tot 1988/89, met hier en daar wat ontbrekende exemplaren, maar ik wil ze niet kwijt.
Je mag ze wel een poosje van me lenen.

ekkerman
25 mei 2003, 18:02
bedankt hoor maar ik ga begin juni kijken bij een boekwinkeltje die ook reageerde en die er 57 exemplaren voor mij heeft en dus heb ik dan heeeeel wat te lezen .
maar nogmaals bedankt voor je aanbod.