PDA

View Full Version : Gezocht: Gitarist Omgeving Helmond



Anoniels
31 januari 2011, 18:25
Hoi,

Mijn band en ik zoeken nog een gitarist. we repeteren nu in Aarle-rixtel(binnenkort in Helmond). Onze leeftijd hangt rond de 17 en plezier staat bij ons voorop. Maar een serieus aan de slag gaan is ook belangrijk. onze setlist bestaat tot nu toe uit:

Woman - Wolfmother
Stalker - Goldfinger
When the wild wind blows-Iron maiden
Californication - RHCP
Under the bridge - RHCP
Kryptonite- 3 doors down
Zombie- The Cranberries
Seven nation army-The white stripes
Hurt- Jonny cash
Hysteria- Muse
Shut up - Simple plan


Mail of pm me als je meer wilt weten:
Niels_adriaans@hotmail.com

Ace 1.15.19
31 januari 2011, 23:06
Hey Niels,

Wat zoeken jullie precies als ik vragen mag? Ik woon in Deurne, dat klinkt je vast bekend in de oren. ;)

Anoniels
1 februari 2011, 16:09
Ja, Deurne komt me bekend voor. Daar ben ik nog eens goed verdwaald!

Wat wij zoeken is iemand met inzet en plezier in het spelen. We zijn als band redelijk nieuw, maar kunnen al redelijk wat laten zien. Improviseren is ook wel zo fijn (aangezien we(ik) dit graag doen).

Qua stijl zijn we wat vrij. Iedereen mag spelen wat ie wil zolang het maar goed klinkt. Het liefst geen extreme stijlen. Een beetje metal mag, maar teveel als je begrijpt wat ik bedoel. Elke combinatie met punk/metal/funk/hardrock is welkom.

Genoeg info? xD

Ace 1.15.19
1 februari 2011, 19:21
Ik speel / luister zelf het liefste classic rock, denk aan KISS, AC/DC, Ramones, Twisted Sister, Guns N' Roses en Led Zeppelin, maar ook het modernere Jet en Nirvana. Ik speel al in een band en we schrijven eigen werk, maar dit is meer powerpop. Dit wil ik sowieso blijven doen en ga daar ook zeker niet weg, maar als ik het zou kunnen combineren met iets wat dichter bij mijn eigen voorkeur ligt dan is dat alleen maar leuk.

Ik ben 21 jaar en woon dus in Deurne. Heb eigen vervoer en eigen materiaal. In mijn huidige band ben ik lead-gitarist. Ik speel al een aantal jaren, ook met les, maar ben geen geweldige sologitarist. Ik ben geen supersnelle notenpoeper, maar ik weet ook niet of jullie dat zoeken, of juist iemand voor rythm.

Anoniels
1 februari 2011, 23:15
Wat de stijlen betreft zit het wel goed. Een beetje Gnr en ACDC kunnen we wel gebruiken. En nee, je hoeft geen noten te poepen...xD

Heeft u toevallig msn? Dan gaat het praten ietsjes gemakkelijker.

Ace 1.15.19
1 februari 2011, 23:28
Wat ik in mijn vorige berichtje vergeten ben te vermelden, en wat toch niet onbelangrijk is, is dat ik werk als verpleegkundige en daarom onregelmatige diensten heb. Het kan dus zijn dat ik verschillende dagen in de week moet werken en/of in het weekend, en dat kan 's morgens, 's avonds en 's nachts zijn. Het is even bekijken of dit te combineren valt.

Ja ik heb MSN, ik stuur je een PB.