PDA

View Full Version : metal in oost groningen/ Mean Machine



andy
15 mei 2003, 01:02
MEAN MACHINE speelt op zaterdag 7 juni in cafe de Babbelaar in Veendam.
Support act is: ENTIRE.
Nadere info over aanvang en prijs volgt nog!


En alvast voor de agenda: 15 november: MEAN MACHINE en ROADKILL in de Klos te Emmeloord.
Nadere info volgt.

andy
25 mei 2003, 01:46
18 keer bekeken..... :grin: Volgens mij komt er niemand :lol:
OK Aanvang in Cafe de Babbelaar in Veendam: Entire speelt om 22.00 uur. Mean Machine beukt vanaf half twaalf. Entree gratis. Tenminste tot nu toe.
Wanneer dit concert wat bezoek trekt en de sfeer ok is gaat het cafe meer metal concerten organiseren. Dus bijt ff door 2 zure appels heen, :lol:

andy
6 juni 2003, 19:10
ff naar boven halen, want het is morgen. :razz:
Het is trouwens gratis. :zz:

FNaRK
6 juni 2003, 21:29
Hey Andor,
GO KICK SOME ASS TOMORROW

ik vind het iets te ver :-D

andy
7 juni 2003, 03:26
is maar 300 kilometer...... :D thnx.

kokeleko
7 juni 2003, 08:36
Andy , moet je op het biljart spelen :D , tis daar niet zo groot.
Kun je je London Citys wel thuis laten, of hebben ze de tent groter gemaakt.

andy
7 juni 2003, 10:27
Andy , moet je op het biljart spelen :D , tis daar niet zo groot.
Kun je je London Citys wel thuis laten, of hebben ze de tent groter gemaakt.
Hahahaha, Volgens mij kennen wij elkaar, maar weet niet 1,2,3 hoe of wat. Iets met voormalig Leader te maken??? Maar ik ben iets gemoderniseerd tegenwoordig en laat mijn London City"s ook echt thuis staan. We zijn een trio en ik neem maar een stack mee. Moet genoeg zijn in zo"n cafe. Ik maak me wel zorgen over onze support, want die zijn met vijf mensen, twee gitaren en dan nog toetsen. Het verklaart in ieder geval wel waarom hun keyboard speler gisteravond met een verhaal kwam dat hij waarschijnlijk half in de "zaal" moet staan. :amp:

kokeleko
7 juni 2003, 10:52
Het sleutelwoord is Vera en Metal, anyway succes vanavond, zal wel broeierig worden. 8-)

andy
7 juni 2003, 13:36
VERA en metal...... Ik stond bij vrijwel elke heavy metal night idt achter de bar. :dance: Volgens mij moet ik nu meer richting Hoogezand denken. :-D Ik zal vanavond trouwens een grote handdoek mee nemen om het zweet te verwijderen. t is al 28 garden hier pffffffff 8)

kokeleko
7 juni 2003, 19:45
Andy , je bent warm. :-D

FNaRK
8 juni 2003, 13:31
Hey guys,
lekkere recentie op Zware Metalen !!

http://www.zwaremetalen.com/recensie/1411.html


http://216.40.249.192/s/contrib/dvv/esmil.gif Wordt toch tijd voor die gezamelijke promo CD !

andy
8 juni 2003, 15:05
Lekkere recensie idd, alle reviews zijn tot nu toe positief op een na dan, maar die neem ik niet serieus. (het klinkt alsof er een paar microfoons in de repetitieruimte neergeflikkerd zijn....) Maar hadden we dat maar terug gezien in het publiek gisteren, damn. Veendam was uitgestorven, 30 man publiek of zo, waarvan de helft buiten op het terras zat, want daar hoorden ze het ook goed........... :evil: Maar het was ook abnormaal warm, onze drummer moest halverwege ff stoppen anders bezweek hij.
Die kut Marshall van mij gaf het ook nog op. Verder perfect georganiseerd, maar metal zal er dus niet snel meer komen. Maar ja het is dan ook een dart, biljart, Nederlandstalig cafe :-D . Mario we nemen wel ff contact op over die verzamelaar.
En voor KOK, de Nije, Hoogezand, dat is mijn laatste gok, dan moet je je maar bekend maken, stuur maar een mailtje via onze site. Of anders niet natuurlijk. :razz:

kokeleko
8 juni 2003, 15:12
Nije Hoogezand, de zuipende provinciaaltjes :D
Proost....

andy
8 juni 2003, 15:29
altijd aan de bar met de rug naar de bands en achteraf zeggen dat ze het geweldig vonden.................... en waarom er geen toegift kwam, hahahaha :dance: Anyway ik vond het altijd leuk om er te spelen, jammer dat er nu helemaal niks meer is in Hoogezand.

FNaRK
10 juni 2003, 12:34
Hey Andor,
nieuwe recensie in de Fret al gelezen ?
"de total trash solo's van zanger/gitarist Andor Hey" WOEHAAAAA

andy
10 juni 2003, 13:08
nee nog niet, klinkt niet best. :razz: