PDA

View Full Version : Wie heeft er zin om op te treden of heeft nog een band nodig



pandemonic
14 mei 2003, 23:58
Ik ben Rens (schreeuwer/Zanger) van xzero (metalband) en ik ben geinteresseerd om vooral buiten mijn eigen stadje (amersfoort) op te treden. We spelen hard, we hebben op de kunstbende een aardige schok teweeg gebracht onder de liefhebende moeders die kwamen kijken naar hun 12 jairge, en die zijn ook weggelopen, tot onze grote vreugde :grin::D:D....de rest van de zaal vond het wel leuk! wij zijn op zoek naar mensen die met ons op willen treden. Als ik genoeg bandjes heb, kan ik hier in amersfoort zonder problemen een gig regelen of zelf een zaaltje afhuren, en anders zouden we graag buiten de grote stadsmuren optreden :grin:. Dus als iemand geinteresseerd is, graag reactie...

we treden met alles op, geen stijl voor nodig, zolang jullie met ons op willen treden...
voor wat muziek ga naar xzero.baskoole.com
(download de video's, niet de mp3, dat is niet vergelijkbaar met onze muziek die we nu maken)

ridiculous_guy
5 juni 2003, 23:44
heey dude,

Het lijkt ons wel leuk om ook eens wat verderweg van huis te spelen. We spelen nu omgeving Lisse/Hillegom. Ken je vast niet maar dat maakt niet uit. We willen wel graag optreden. Onze stijl is ska/punk