PDA

View Full Version : Gitaarles in R'Dam aangeboden. (metal, rock, progrock)



SYMPHONY
14 mei 2003, 23:41
Hoi, zoek je gitaarles (elektrisch) in Rotterdam, stuur me een e-mail of spreek me aan op msn dgraafland@hotmail.com
ok even wat over mezelf: ik speel dus in de band Wastelands (zie onze tourdates op teletext)en omdat er best wel vraag naar is heb ik besloten om les te geven. De stijlen die ik speel (probeer te spelen :razz: vallen onder metal/progrock. Mijn favoriete bands en muzikanten zijn: Symphony-X, Dreamtheater, Racer-X, Y.J. Malmsteen, Vai, Jason Becker en noem ze maar op. Je leert o.a. alle toon ladders in elke sleutel te spelen, en om snelheid op te bouwen, Diverse stijlen zoals blues licks, neo-classical met arpeggio's en natuurlijk benden van snaren gebruik van je tremlo, dus wil je leren soleren zoals de Guitarmasters, dan kan ik je verder helpen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: SYMPHONY op 2003-05-16 12:09 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: SYMPHONY op 2003-05-16 12:22 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: SYMPHONY op 2003-05-22 16:47 ]</font>

Nimrod
22 mei 2003, 14:15
Zou best willen lessen bij je.....
jammer dat je in rotterdam woont

verhuis ff ofzo :smile:

SYMPHONY
22 mei 2003, 17:46
:sad: tjah zou wel willen, maar ik heb hier alles bij de hand.

Fred
25 mei 2003, 23:02
Hoi, ik heb een gitaar, nu nog leren spelen. Ik wil graag rockgitaar leren spelen met af en toe een blues uitstapje.
Ik heb een Epiphone Les Paul gekocht. Kun je wat met een absolute beginneling of waag je je daar niet aan????

Fred
25 mei 2003, 23:09
Oh ja, om je een idee te geven, mijn voorbeelden zijn Slash en Kirk Hammett.

SYMPHONY
25 mei 2003, 23:51
Ja hoor, als je ff wil mailen, naar dgraafland@hotmail.com kan ik je best helpen.

ijzerbroot1
7 juli 2003, 15:55
Interessant.....maar aangezien we echte ollanders zijn: kostut? En waar in Rotterdam? Doe je ook aan duo lessen?