PDA

View Full Version : Gitarist Zoekt Band Omgeving Culemborg/Geldermalsen!



Thommxz
28 januari 2011, 23:05
Hoi,

Ik ben Thom, 17 jaar, speel nu zo'n 3 a 4 jaar gitaar en vind het wel tijd voor een bandje.

Ik speel zowel lead als rhythm, hoewel ik lead toch wel leuker vind, ben alleen nog niet goed genoeg om van die vliegende solo's te doen ;)

De muziek die mijn aandacht trekt is met een beetje uitdagend gitaarwerk zoals Avenged Sevenfold, wat ik overigens erg veel speel op dit moment.
Ik denk dus dat m'n smaak zo rond de hard-rock/metal ligt.

Het beste zou zijn als het in de buurt was van Geldermalsen of Culemborg, overigens kan ik ook uitwijken naar Tiel, Den Bosch en Houten/Utrecht

Hier de link naar m'n YouTube channel om een beetje de indruk te krijgen van m'n gitaarspel (waar overigens alleen maar Avenged Sevenfold covers op staan)

http://www.youtube.com/thommxz

Vragen? Stel ze :)

JeroenJochems
31 januari 2011, 22:00
Ey kerel, wij hebben wel interesse, heb jouw een bericht gestuurd.

Thommxz
15 maart 2011, 22:00
De persoon hier boven mij reageert helaas niet meer op mijn email dus bij deze probeer ik het nogmaals, zie bovenste post voor info :)

yannickotten
16 maart 2011, 12:33
jow ik ben yannick en wij zijn nog op zoek naar een leadgitarist wij repeteren op dit moment in de lokhorst in deil (bij geldermalsen)
heb je interessen?

06-24361419

yannickotten
16 maart 2011, 13:10
jow ik ben yannick en wij zijn nog op zoek naar een leadgitarist wij repeteren op dit moment in de lokhorst in deil (bij geldermalsen)
heb je interessen?

06-24361419

btw voor meer info: www.thebandcasualfriday.com