PDA

View Full Version : Song for Eliza



Megadeth22
27 januari 2011, 14:19
De riffjes kunnen bekend klinken, heb volgens mij al een keer om advies gevraagd betreffende dit nummer, maar hier is 'ie helemaal. Song for Eliza, opgenomen met een camera, dus de kwaliteit is niet perfect.

http://www.youtube.com/watch?v=ZYWNxO9HN5o

Ben er trouwens wel verdomde trots op, het tweede nummer dat ik ooit geschreven heb :)

BibixMusic
27 januari 2011, 16:32
Andy Mckee - ish!

Gaaf hoor :D

arcane
27 januari 2011, 17:11
klinkt lekker hoor!

Jedeel
27 januari 2011, 17:46
Ben er trouwens wel verdomde trots op, het tweede nummer dat ik ooit geschreven heb :)

Met recht!!!
Heel mooi gespeeld!

Tankman
27 januari 2011, 19:33
Erg gaaf! Het lijkt alsof Eliza een meid is waar je erg van houd, maar af en toe zou je haar kunnen wurgen, maar dan komt het wel weer goed. Dat is tenminste de vibe die ik eruit krijg. :ok:

pasqual
27 januari 2011, 20:45
klinkt goed en je hebt mijn aandacht vast weten te houden. je zou 'm echt ff met een goeie mic moeten opnemen en mooi afmixen want volgens mij zit er een goeie klank in die gitaar van je.

Megadeth22
28 januari 2011, 00:47
Bedankt voor de reacties :)
@ Pasqual: Ik heb een mic maar acoustisch gitaar opnemen lukt mij simpelweg niet. Ik moet de Mic Gain en alle voorversterkers op maximaal zetten wil ik een ietsiepietsie geluid te horen krijgen, gaat nergens meer over :p Achja. Komt nog wel een keer

Duhsjaak
28 januari 2011, 10:02
Hi Mega
Mega mooi. Een ijzersterk begin in ieder geval. Internationale allure (in verhouding tot je track record). Zo klonk mijn honderste nog niet eens.

Het zakt helaas een ietsiepietsie in na enige tijd, maar who cares?

Dit is je tweede lied. Ik ben benieuwd waar je dan over een jaar staat. En ik wil voorstellen je aandacht van covers te verleggen naar eigen werk.
Aan het werk. En vlot een beetje. Anders neem je maar een ander vriendinnetje. Jij bent het waard (geintje natuurlijk!).

Het weekend staat voor de deur dus.....
Vriendelijke groet, Gus

Megadeth22
29 januari 2011, 18:31
Hi Mega
Mega mooi. Een ijzersterk begin in ieder geval. Internationale allure (in verhouding tot je track record). Zo klonk mijn honderste nog niet eens.

Het zakt helaas een ietsiepietsie in na enige tijd, maar who cares?

Dit is je tweede lied. Ik ben benieuwd waar je dan over een jaar staat. En ik wil voorstellen je aandacht van covers te verleggen naar eigen werk.
Aan het werk. En vlot een beetje. Anders neem je maar een ander vriendinnetje. Jij bent het waard (geintje natuurlijk!).

Het weekend staat voor de deur dus.....
Vriendelijke groet, Gus
Haha super bedankt man!:rockon:

Laga
29 januari 2011, 21:10
Lekker hoor!
Mooie compositie...
Als ik nog een puntje mag aanmerken...vind het slagwerk wel nog wat rommelig overkomen.

Verder heel goed voor een 2e nummer!

Enne fantastische gitaartjes het die compass serie van Yamaha :supercool:

Megadeth22
30 januari 2011, 00:01
Lekker hoor!
Mooie compositie...
Als ik nog een puntje mag aanmerken...vind het slagwerk wel nog wat rommelig overkomen.

Verder heel goed voor een 2e nummer!

Enne fantastische gitaartjes het die compass serie van Yamaha :supercool:
Cheers :)
Ja dat slagwerk zal dan misschien slaan op het middenstuk? Dat wilde ik eigenlijk spelen met een plectrum (is ook makkelijker met een plectrum) maar die was ik vergeten :chicken: Haha
Inderdaad toffe gitaren :ok: