PDA

View Full Version : Stuwy uit Arnhem zoekt band oid.



Stuwy
26 januari 2011, 23:49
Hey allemaal,

Omdat ik al een aantal jaren gitaar speel en er de laatste tijd erg veel tijd in stop (met resultaat gelukkig!) zou ik graag een bandje willen beginnen.
Heb vorig jaar af en toe met een studiegenoot van me gejammed die wel redelijk kon rammen met drumstokjes maar helaas heeft hij gefaald met studeren en woont hij nu te ver weg.

Ben zelf 20 en hoop op mensen met ongeveer dezelfde leeftijd, tussen 18 en 30 ofzo?.
Vind het eigenlijk belangrijker dat het een beetje gezellig is dan dat we overweldigende muziek gaan spelen, al heb ik op het laatste niks tegen natuurlijk :cooler:.. maar het geeft een beetje een idee wat ik bedoel.

Vind het ook leuk om gewoon met een andere gitarist een beetje te jammen, dat deed ik veel met een andere ex-studiegenoot.
Wel jammer.. de muziekale gasten die ik ken gaan er allemaal vandoor..

Maar goed, laat het vooral weten als het je tof lijkt om samen te spelen!
Ben erg benieuwd :).


Nog even wat over mezelf:
Mijn naam is Stuart en ik ben 20 jaar en woon in Velp (bij Arnhem).
Speel al een tijd en ben zeker geen beginner, kan ook wel soleren enzo :ok:.

Ik speel verschillende soorten muziek.. Dropkick murphy's / Flogging molly bijvoorbeeld, maar ook guns and roses, Aerosmith, red hot chilipeppers of ook wel blije rock zoals sum 41 en offspring of juist meer metalachtige dingen zoals iron maiden (maar ik ben zeker geen hardcore metalfan).
Sta ook gewoon open voor andere soorten muziek, speel ook wel fingerstyle en akoustisch.. is maar net waarvoor ik in de stemming ben :strat:

Ome Fred
18 februari 2011, 22:57
Hoi Stuwy,

Ik las je oproep: ik speel al enige tijd in een erg leuke folkformatie (www.eastboundcityliners.nl) en heb het erg naar mijn zin. Maar, ik wil ook met mijn instrumenten (vijfsnarige banjo, dobro en mondharmonica's) andere muziek gaan spelen. Ik ben geen 20, maar 45 jaar, maar gelukkig gedraag ik me niet zo :<>))

Misschien een keer jammen om te kijken of we er beiden wat aan kunnen hebben?
Groet!
Fred