PDA

View Full Version : Maar ff voorstellen



1971Ad
26 januari 2011, 14:37
Hallo Gitaarfanaten,

Net lid geworden van dit mooie forum dus maar ff voorstellen.
Mijn naam is Ad en speel al wat jaartjes gitaar met wat ups en downs. Op dit moment zit ik weer in een behoorlijke UP en vindt gitaarspelen en alles wat met gitaren te maken heeft helemaal te gek.

Op dit moment ben ik zelf een elektrische gitaar aan het custemizen. Een Strat van Squier (Korea '89) dient daarvoor als donor voor de body en neck. De rest gaat allemaal overboord en wordt naar mijn eigen zin aangepast.

Het knutselen aan gitaren vind ik leuk om te doen. Helaas schiet daardoor het spelen er weel eens bij in. Maar als ik speel is dit veelal Rock, blues en soms een leuk Jazz tune-tje.

Zo weten jullie een beetje wel vlees er ik de kuip is gekomen. Ik hoop veel van dit forum op te steken en wie weet zelfs wat zinvols bij te dragen.

tokkeltrut
26 januari 2011, 22:26
Hallo Ad, succes met je strat (da rijmt :soinnocent:)!!!!

Welkom op het forum!!

Duhsjaak
27 januari 2011, 10:48
Hi Ad
Bij zulke mooie en diepgevoelde poëtsiche gevoelens sluit ik mij graag aan. Na mooiste gitaar van 2010, pleit ik voor het topic mooiste gedicht van het jaar. Zoveel zal wel duidelijk zijn.
Post je effe wat foto's wanneer het ambachtelijke deel van je strat is voltooid?
Vriendelijke goet,
Gus

1971Ad
27 januari 2011, 11:15
Dank jullie,

En om de trent van dit topic voort te zetten
Zal ik mezelf in de toekomst niet beletten,
Naar eer en gewenten de belofte inlossen
Om op dit forum een foto van mijn gitaar te posten
:soinnocent: