PDA

View Full Version : solo gitarist metal - Meppel/Hoogeveen



zenabi
26 januari 2011, 14:04
Hoi wij zijn op zoek naar een solo gitarist en/of zanger
na wisseling van de wacht willen we met onze band met een nieuwe start beginnen
wij zijn gitarist met veel band ervaring - drummer met veel band ervaring en ik zei de gek met weinig ervaring en ben overgestapt van gitaar naar bas .
gitarist vindt solo's spelen niet leuk vandaar eeen solo gitarist
we spelen eigen nummers + covers van oa. Metallica -Megadeth - Pantera enz.
we zijn om en de bij 35 jaar
hebben eigen oefen ruimte van 40 vierkante meter + mogelijkheid om eigen materiaal op te nemen

een 2e mustaine zou helemaal geweldig zijn zijn we ook voorzien van de zsnger
die zoeken we namelijk ook nog

cazmodean
28 januari 2011, 14:45
Hoe vaak en op welke dag oefenen jullie?

zenabi
29 januari 2011, 15:31
Hoe vaak en op welke dag oefenen jullie?

we oefenen normaal gesproken altijd op dinsdag van 19:30 tot ongeveer 23:00

cazmodean
30 januari 2011, 20:27
Ah da's jammer dan speel ik met mijn band. Hebben jullie ook een website?

zenabi
30 januari 2011, 20:30
nee nog niet

zenabi
10 februari 2011, 07:53
ik had gedacht dat er zat gitaristen waren die graag solo's spelen maar valt enorm tegen
weet iemand nog een site of plaats waar je bandleden kunt vinden ?
mijn kameraad is gitaar leraar en die kan zelfs niets vinden onder zijn leerlingen (ja hele jonge ,en die vinden ons dan weer oud )

Thyrif
10 februari 2011, 18:14
Ha, er zijn er genoeg denk ik, maar ben bang dat de meeste hier al druk zijn met hun eigen projecten. Zo ik ook (en kan echt nog geen megadeth tornado of souls solos spelen helaas..).

Succes!

zenabi
11 april 2011, 15:47
niets niemand ? nog niet ? valt zwaar tegen om zanger en gitarist te vinden zeg ,
al een paar keer contact gehad met metalzangers maar als je dan zegt dat je eigen nummers hebt en bv. nummers van oa. pantera vallen ze af of laten niet meer horen ,hoe doen jullie dat heb al op verschillende sites geadverteerd en gereageerd maar niets...
wel gitarist die het wel wou proberen maar eigenlijk een andere muzieksmaak had ,gaat ook niet werken want dat is zonde van de energie en gaat toch niet werken ,was ook de reden van de vorige breuk