PDA

View Full Version : TC Electronic Nova Drive



Matthijs24
23 januari 2011, 18:28
Ik zag net dit filmpje over het pedaal:

http://www.youtube.com/watch?v=xCRkL3h6sio

Het lijkt me zo handig. Je kan overdrive of distortion kiezen. Je kan ze stacken en dan kan je ook nog de route kiezen: De Distortion over de overdrive heen of andersom. Je kan nog opslaan. Klinkt erg lekker in het filmpje. Heeft iemand er ervaring mee?

fenderben
30 januari 2011, 18:24
Heb de nova drive icm G system. Vindt het een veelzijdige goed klinkende pedal die ook goed te twieken is. Samen met de g system is zijn 10 pre instellingen van de NV met de presets van de 'G' te selecteren! Perfect.

Matthijs24
13 februari 2011, 13:35
Gaaf. Nog meer mensen?

paulluke
31 oktober 2011, 19:13
Ik zit nog in dubio of ik de nova drive of de nova system ga aanschaffen, ik zou alleen willen weten zitten de overdrive/distortion van de nova drive ook exact in de nova system?? Ik bedoel haal je uit de nova system dezelfde drive als uit het pedaal??

DemolitionColorScheme
31 oktober 2011, 19:50
Samen met de g system is zijn 10 pre instellingen van de NV met de presets van de 'G' te selecteren! Perfect.
10? Volgens mij 18, als ik me niet vergis.

fenderben
2 november 2011, 07:10
10? Volgens mij 18, als ik me niet vergis.

uh..klopt 18 :soinnocent:

rivella
12 november 2011, 09:21
Ik zit nog in dubio of ik de nova drive of de nova system ga aanschaffen, ik zou alleen willen weten zitten de overdrive/distortion van de nova drive ook exact in de nova system?? Ik bedoel haal je uit de nova system dezelfde drive als uit het pedaal??

Je kan de od en dist. niet stacken met de nova system. Of het dezelfde chipset is, weet ik niet