PDA

View Full Version : Suhr Classic in actie



DaBigW
23 januari 2011, 17:47
Hallo iedereen!

Hier zijn twee video's van mijn band Wojtek Justyna Tree... Oh!?


"Definitely Something" (http://www.youtube.com/watch?v=dyBsAiWL0ps) (een funk / jazz liedje) en
"Every Heart Has a Beat" (http://www.youtube.com/watch?v=eiTSHTJirrE) (iets rustiger balladetje)


Beide zijn composities van mij. Ik gebruik een Suhr Classic en een Suhr Badger 30.

Voor meer info over mij bezoek www.wojtekjustyna.com

Al het beste!
W.

hezz
23 januari 2011, 23:03
Niet zo spammen joh, is alleen maar slechte reclame... :makeup:

Overigens ben ik op het moment naar die eerste aan het luisteren, klinkt best lekker hoor! Alleen wat meer stage-presence zou niet ongepast zijn denk ik... nou weet ik niet of dat alleen aan de setting ligt maar op het podium staat dit toch wel wat saai hoor. ;)

beruk
24 januari 2011, 00:20
Alleen wat meer stage-presence zou niet ongepast zijn denk ik... nou weet ik niet of dat alleen aan de setting ligt maar op het podium staat dit toch wel wat saai hoor. ;)
Weinig naar jazz bandjes geweest zeker? Staan niet bekend om hun podium aanwezigheid.:soinnocent:

Lekker hoor! Je mag wat mij betreft wat meer grooven in de solo, je lijkt wel een beetje los van je (overigens puike) ritmesectie, kan een keuze zijn.
Je toon, ben ik niet weg van maar dat is smaak daar ga ik niet over miepen.

hezz
24 januari 2011, 01:26
Weinig naar jazz bandjes geweest zeker? Staan niet bekend om hun podium aanwezigheid.:soinnocent:

Lekker hoor! Je mag wat mij betreft wat meer grooven in de solo, je lijkt wel een beetje los van je (overigens puike) ritmesectie, kan een keuze zijn.
Je toon, ben ik niet weg van maar dat is smaak daar ga ik niet over miepen.

Jawel hoor, meer dan genoeg jazz-muzikanten gezien die ook lekker losjes doen! Al geef ik toe dat de meerderheid er indd niet zoveel om geeft... wat erg jammer is want het is muziek die veel bij de mens, of in ieder geval mij, los maakt.

jannest
24 januari 2011, 01:28
ik vind ut te ingewikkeld en saai (das smaak)

maar 2 fouten binnen 2 minuten bij dit soort muziek ?

als je de pretentie hebt moet je ut ook waarmaken

geert1976
24 januari 2011, 01:41
effe geluisterd:

Niet mijn smaak muziek om eerlijk te zijn, maar gelukkig zijn er en boel mensen die het wel mooi vinden.

Qua gitaar vind ik het wat dun/vlak klinken, maar ook dat is weer smaak:ok:

staavie
25 januari 2011, 19:40
Heel goed......trek je niks aan van de kritiek van die beginnelingen :-)Goed geluid en great playing.

YannickH
25 januari 2011, 20:52
ik vind het knap werk!

jimihattricks
26 januari 2011, 00:58
so... dude, heb je een endorsement of ben je aan het hengelen naar eentje?
:)

je verdient m wel!












met al die reclame op je site ;)

*kidding*

p.s. die suhrs zien er wel handig uit, en die orgel-chorus sounds zijn ook wel geestig zeg

DaBigW
28 januari 2011, 21:20
Dank jullie allen voor luisteren, kijken en jullie feedback!

W.

erwin_ve
28 januari 2011, 21:56
Ik vindt Every Heart Has a Beat erg mooi.
Je chord melody geluid past mooi bij de compositie.
Je solo geluid mag naar mijn smaak wel wat vetter/dikker, dat past beter bij je speelstijl IMHO.

Dank voor het posten!( t valt niet mee met de billen bloot op een gitaristenforum!).

crapton
29 januari 2011, 08:34
Prima gespeeld en goede composities! Klinkt lekker, doet me wel wat denken aan John Scofield. De opnames op je site samen met keyboard zijn heel mooi (Blues for no one, mooi gitaargeluid), dat is m.i. een uitstekende bezetting voor dit soort muziek.

Ken je Brett Garsed? Misschien een klein beetje meer delay en iets meer legato spelen zoals maakt het wat voller. Op je vid over je gear klinkt het wel iets voller. Iets meer reverb?


Ik speel al wat langer maar zou graag zoals jij willen kunnen spelen en ook dit soort muziek!!!

DaBigW
4 februari 2011, 12:58
Ik vindt Every Heart Has a Beat erg mooi.
Je chord melody geluid past mooi bij de compositie.
Je solo geluid mag naar mijn smaak wel wat vetter/dikker, dat past beter bij je speelstijl IMHO.

Dank voor het posten!( t valt niet mee met de billen bloot op een gitaristenforum!).

Hoi!

Bedankt!

Op dit moment hou ik van het breedvoerig geluid van het verschillinde single coil combinaties...

Volgens mij ze passen goed in dit nummer en de trio bezetting. Maar inderdad dat is een kwestie van smaak...

Greetzz!
W.

DaBigW
4 februari 2011, 13:06
Prima gespeeld en goede composities! Klinkt lekker, doet me wel wat denken aan John Scofield. De opnames op je site samen met keyboard zijn heel mooi (Blues for no one, mooi gitaargeluid), dat is m.i. een uitstekende bezetting voor dit soort muziek.

Ken je Brett Garsed? Misschien een klein beetje meer delay en iets meer legato spelen zoals maakt het wat voller. Op je vid over je gear klinkt het wel iets voller. Iets meer reverb?


Ik speel al wat langer maar zou graag zoals jij willen kunnen spelen en ook dit soort muziek!!!

Dat was een tijdje geleiden (die nummers op m'n site)...Ik gebruikte een compleet ander geluid, en mijn spelstijl was ook heel anders. Dank je voor het compliment!

Op het gear video (http://www.youtube.com/watch?v=nmyd9ZhkFIg) gebruikte ik ook een andere delay een reverb.

Ik verander de instellingen van al mijn effecten bijna elke week en ik ben altijd aan het experimenteren met verschillende geluiden. In principe hou ik van een echt dry geluid.

Bedankt voor luisteren!

stratie
4 februari 2011, 14:29
Klinkt goed hoor!

Alleen niet mijn muziek haha.:sssh:


Maarem, hebben w hier niet het sub-formum sounds voor?

DaBigW
22 februari 2011, 11:45
Nogmaals bedankt voor kijken en luisteren!

W.