PDA

View Full Version : goedkope western



marionhoek
8 juli 2001, 22:44
Ik wil een niet te dure westen gitaar aanschaffen voor huis tuin en kampeergebruik die toch aardig klinkt en speelt. Wat kun je aanraden of weet je een adres voor tweedehands? Richtprijs f350,-

Outshine
9 juli 2001, 22:06
De Motion TD107 = 399 (met element)
Is wel aardig voor dat geld
Maar ik heb bij Feedback op een Fender startersset gespeeld voor 399 en die klonk best wel aardig.
Zit ook meteen band en boek enzo bij.

Eko
14 juli 2001, 08:41
Marionhoek,
De Fender is inderdaad een nette aanbieding.
Trouwens waarom zoek je niet even op de gitaristenpagina? Je geeft op wat je zoekt en krijgt de adressen erbij.Veel zoeken kost het niet dus. Zelfs in Utrecht zijn er muziekwinkels.

Ibanez
14 juli 2001, 17:06
ja inderdaad die heb ik gezien bij de feedback...maar das niet echt een western toch?? ze hebben nu ook een andere goedkope western gitaar...marionhoek je moet eens naar de feedback gaan in rotterdam.

anoniem
23 december 2001, 02:42
Koop liever een gebruikt instrument van een iets duurder merk/type. Bijvoorbeeld een gebruikte Seagull.

Stevie_V
23 december 2001, 18:53
TJA als je echt heel goedkoop een simpele starters western gitaar wilt
en je vind het niet erg om ff wat verder te rijden dan moet je naar de radiobeurs in tilburg gaan

daar beginnen de simpele gitaartjes bij letterlijk 100 piek (weet niet of dat redelijk presteert voor die prijs) en eindigt bij 400

daarna krijg je pas de merken

moet maar ff kijken op de site

http://www.radiobeurs-tilburg.nl/

wie weet word je er wijzer van