PDA

View Full Version : Vox versterkertje



Liam Gallagher
14 mei 2003, 17:00
http://www.feedback.nl/pages/popup.php?bar=HVOCBCAMB30R

Hoe is t geluid van deze amp? In vergelijking met t echte buizengeluid!?

hansies
14 mei 2003, 18:26
Hoi, der is geen vergelijking mogelijk , hij klinkt niet zoals een buizenbak, ga em maar eens beluisteren en ge zult teleurgesteld zijn !!!!!
ik kan er van meepraten, ik kocht me een jaartje geleden een en is dik tegengevallen, maar voor deze prijs is ie zeker niet slecht, anders doorsparen voor een echte vox of fender buizenbak.
veel plezier

Special
15 mei 2003, 11:56
Je moet het natuurlijk wel in perspectief zien. Alle waar naar z'n geld. Het is inderdaad geen AC30, maar die is dan ook vijf keer zo duur. Persoonlijk vind ik de Cambridge-serie goed klinken. Er zijn meerdere varianten: 15 watt (met en zonder reverb) en 30 watt (één of twee speakers). De 30-watters zijn zelfs "op te voeren" naar 56 watt. En om het geluid verder te perfectioneren, kun je er een andere/betere/duurdere buis in zetten. Ja, je leest het goed: een buis (in de voorversterker). Zoek voor verdere info maar eens op voxtalks.com.

Liam Gallagher
15 mei 2003, 22:47
Is t een goeie versterker om mee te beginnen?

Wat is de beste versterker in deze prijsklasse?

iam
17 mei 2003, 18:19
http://www.musictrade.be/adds_details.asp?lang=nl&id=11364&category=11&subc ategory=6

kijk eens naar dit buizenversterkertje...
(niet van mij)

qwerty
20 mei 2003, 15:38
Dat is idd een in mijn ogen veel leukere versterker, heb er zelf eentje (lc15) en klinkt heel behoorlijk.

sonic gadgets
22 mei 2003, 13:19
Hallo, over de Vox. Ik zelf speelde altijd op een 8280 van Marshall, maar ik wilde weer es wat anders, dus besloot ik es een beetje te gaan kijken bij optredens van andere bands.. Ik kwam op een Vox uit, maar ik vond het erg prijzig. Dus een alternatief, maar wel Vox, is de Cambridge serie, die helemaal niet verkeerd is. Als je in een band speelt zoals ik is het handig om een flinke te kopen, ik zelf heb dan ook de cambridge 30 twin reverb, zoals ze dat ding dan noemen. En klinkt echt wel lekker. Nu hoorde ik dat je de vox ook kan opvoeren, even een vraagje hoe moet dat dan. en weet iemand of ik mijn marshall als speakercabinet kan gebruiken voor de vox? alvast bedankt en succes Peter

Pickslide
22 mei 2003, 15:25
Die Vox cambridge serie is super goed voor zijnb geld. Ik ga binnenkort zo'n 15 wattertje halen als oeven versterker. Ik heb al vaak op die dingen gespeeld en zijn voor het geld gewoon geweldig. Prachtig beginners of oevenbakje als 169 Uero ovber hebt..

hansies
22 mei 2003, 18:45
Op 2003-05-22 15:25, schreef Pickslide:
Die Vox cambridge serie is super goed voor zijnb geld. Ik ga binnenkort zo'n 15 wattertje halen als oeven versterker. Ik heb al vaak op die dingen gespeeld en zijn voor het geld gewoon geweldig. Prachtig beginners of oevenbakje als 169 Uero ovber hebt..

oeven versterker....oevenbakje als je 169 Uero ovber hebt.....!!!!!te vlug typen is niet goed man
succes

hansies
22 mei 2003, 18:48
en supergoed is ie ook niet hoor !!!
of wat men al supergoed noemt he !
nogmaals succes

Special
23 mei 2003, 15:21
Op 2003-05-22 13:19, schreef sonic gadgets:
Hallo, over de Vox. <knip> Nu hoorde ik dat je de vox ook kan opvoeren, even een vraagje hoe moet dat dan.


Zoek maar eens op http://www.voxtalks.com naar het upgraden van een Cambridge 30.

Eric