PDA

View Full Version : Social Distortion



Malle Eppie
22 januari 2011, 14:58
Vandaag is de voorverkoop begonnen voor

SOCIAL DISTORTION
22 juni te Paradiso

And I'm there!!

Tho
22 januari 2011, 19:42
vet!!! Ik wil ook!!

Rock Bottom
22 januari 2011, 20:01
Eens kijken hoe de nieuwe nrs live zijn.
Op plaat moest ik wel 20 keer luisteren om het iets te waarderen en of mike veel zanglijntjes live aankan betijvel ik.

Anyway ik ga wel.

schizo910
25 januari 2011, 20:40
Ik niet... laatste keer in de Melkweg was best leuk, maar die Mike Ness is inmiddels wel een karikatuur van zichzelf geworden... Die nieuwe plaat is not my cup of tea, zal ik maar zeggen...

rudolf
25 januari 2011, 22:11
Ken alleen de nieuwe cd van 3voor12 luisterpaal. Zijn die andere ook zo of zijn die wat minder soft?

schizo910
26 januari 2011, 13:45
Ken alleen de nieuwe cd van 3voor12 luisterpaal. Zijn die andere ook zo of zijn die wat minder soft?

Minder soft. Maar qua tekst inhoud wel van hetzelfde: Kijk mij eens een rebelse boef zijn... Deze nieuwe plaat hangt in tussen Mike Ness' solo platen en SD.

Saf
27 januari 2011, 21:12
fuck it het blijft social D dus de kaarten zijn besteld en vandaag op de mat geploft.

De nieuwe cd vind ik netjes. Eindelijk alone en forsaken op de plaat gezet. heerlijke versie. Niet mijn favoriete plaat maar hij is goed te doen.

treblemaster
29 januari 2011, 18:20
fuck it het blijft social D dus de kaarten zijn besteld en vandaag op de mat geploft.

De nieuwe cd vind ik netjes. Eindelijk alone en forsaken op de plaat gezet. heerlijke versie. Niet mijn favoriete plaat maar hij is goed te doen.

Damn, wel lid van de SD nieuwsbrief, maar dit gemist...Meteen even kijken of er nog kaarten zijn. Ik vind zelf de nieuwe cd wel erg lekker. Een stuk rustiger, maar zeker niet verkeerd. Nummer over Bakersfield vind ik wel grappig, aangezien ik daar ooit ben doorgereden en me kan voorstellen dat je daar niet wil ' vastzitten'.