PDA

View Full Version : Oude Brimar ecc83



schwalbe
21 januari 2011, 14:53
Heeft iemand enig idee wat een paar oude Brimar ecc83 buisjes nog waard zijn? - ik heb ze over op het moment. Op internet zie ik behoorlijk wilde prijzen staan, maar ik neem aan dat dat NOS is en met meetwaardes.
Deze komen uit een vintage britse versterker die ik binnenkort wil verkopen. Ik heb trouwens sowieso het idee dat de buizen los meer opbrengen dan ik voor de versterker kan krijgen. De eindbuizen zijn oude AEG EL34; wat doen die eigenlijk tegenwoordig?

nico verduin
21 januari 2011, 21:49
Heeft iemand enig idee wat een paar oude Brimar ecc83 buisjes nog waard zijn? - ik heb ze over op het moment. Op internet zie ik behoorlijk wilde prijzen staan, maar ik neem aan dat dat NOS is en met meetwaardes.
Deze komen uit een vintage britse versterker die ik binnenkort wil verkopen. Ik heb trouwens sowieso het idee dat de buizen los meer opbrengen dan ik voor de versterker kan krijgen. De eindbuizen zijn oude AEG EL34; wat doen die eigenlijk tegenwoordig?'t is maar net wat een gek er voor wil geven. En dan nog met meet gegevens. Zonder, tja gewoon proberen.

schwalbe
22 januari 2011, 11:21
Ok. Dan hou ik ze zelf op voorraad.

tommus42
22 januari 2011, 12:17
Als je lol in oude buisjes hebt, ik heb hier een Siemens ecc83.
Geen idee hoeveel branduren, maar hij ziet er netjes uit.
Mag je wel proberen.