PDA

View Full Version : Grand Suzuki



relax
21 januari 2011, 10:51
Hoi,

Er is hier al meer neergeschreven over de japanse Grand suzuki gitaren, vooral eigenlijk dat daar haast niets van terug te vinden is op het internet.
En dat klopt helaas, sedert een tijdje verzamel ik de electrische grand Suzuki gitaren, inmiddels heb ik er 4 gekocht (en uiteraard ben ik nog steeds op zoek naar exemplaren van dit merk)
Maar ik ben ook op zoek naar alle mogelijke info i.v.m. dit merk, en dat is een ander paar mouwen...nu is het mij opgevallen dat ik eigenlijk al deze gitaartjes in Nederland heb terug gevonden ( 2 x heb ik er eentje in Belgiê gezien) , daar leid ik uit af dat er destijds (de gitaren zijn uit de jaren 70 / begin 80)vermoedelijk in nederland één of meerdere winkels deze gitaren verdeeld hebben.
Mijn vraag is heeft hier iemand weet van zo'n winkel - misschien zit hier nog wel iemand die zo'n Grand suzuki bij een winkel heeft gekocht??? - ik zou dan graag met die winkel contact nemen, en hoop zo weer een stapje dichter te komen bij het ontrafelen van het Grand Suzuki mysterie...