PDA

View Full Version : Line 6 toneport probleempje



niekrhcpniek
19 januari 2011, 23:24
Voordat ik aan mijn verhaal begin, wil ik even kwijt dat ik echt geen idee had waar ik dit topic kwijt moest en hier kan het eigenlijk nooit echt mis.

Ik heb sinds net een probleempje met mijn line 6 toneport.

Ik was net bezig met wat drivers installeren voor mijn xbox controller op mijn computer. Toen ik daarmee klaar was hoorde ik in plaats van normale geluiden, een heel vreemd geluid. En dat was bij alles wat ik ook maar afspeelde (muziek, youtube, standaard windows geluiden).
Dit gebeurde zowel via de speakers als via de koptelefoon die ik beiden met de line 6 toneport verbonden had.
Ik heb ten eerste die drivers verwijderd, maar er veranderde niks. Vervolgens heb ik wat zitten klooien met de volumeregeling enzo, nog steeds geen resultaat. Daarna had ik de speakers rechtstreeks verbonden met mijn computer en toen deed ie het wel, dus het moet liggen aan de toneport. Ik heb gelijk de nieuwste versie driver voor dit ding geinstalleerd, maar dat schijnt ook al niet te helpen. Dit probleem kwam heel erg plotseling, dus ik vraag me af waar het probleem zit.

Ik hoop dat iemand van jullie computer/hardware fanaten me kan helpen!

Wiellem
20 januari 2011, 00:12
Xbox drivers verwijderen en dan weer kijken of het werkt en dan andere xbox drivers proberen te vinden miss?

En dit hoort denk ik in recording :)

The Bertman
20 januari 2011, 09:15
Gaat naar Recording.

niekrhcpniek
20 januari 2011, 12:53
het probleem is al voorbij, ik heb geen idee hoe het komt, maar ik ben blij ;D

Wiellem
20 januari 2011, 13:04
het probleem is al voorbij, ik heb geen idee hoe het komt, maar ik ben blij ;D

Computer misschien opnieuw opgestart? :P