PDA

View Full Version : Boss GT-10 gezocht vette rythm overdrive



rupke
19 januari 2011, 08:19
Hoi,

Ik speel nu sinds de Boss GT-10 uitkwam op dit effectpedaal, waar ik zeer tevreden over ben. Ik ben alleen een beetje uitgekeken op mijn huidige overdive sound die ik ingesteld heb:
T-AMP crunch. Ik heb sinds kort ook een andere gitaar. een PRS-sc245 en dez eklinkt wat strakker en gedefinieerder en kan dus ook meer gain aan zonder rommelig te gaan klinken. Ik heb ge Boss GT-10 aangesloten op een mesa 20/20 eindtrap en in mijn instellingen gebruik is dus pre-amps.

Wat ik zoek is een overdrive like bogner shiva en brunetti mercury. Dat is de sound die ik mooi vind.

Wellicht heeft 1 van jullie een patch geprogrammeerd die deze sound benaderd en met mij zou willen delen.

Gr. Rupke

edje kadetje
19 januari 2011, 08:23
http://www.bossgtcentral.com/forum.php

voor alle vragen over de gt-serie.
Hier zitten de goeroes, zij hebben de patches.
eerst zoeken, daarna vragen.

rupke
19 januari 2011, 08:27
Hoi Edje,

Uiteraard heb ik al gekeken op internet via google en verschillende forums, maar daar heb ik nog geen specifieke Bogner Shiva of Brunetti Mercury achtige overdrive kunnen vinden. Dus ik vind het een zeer snelle ongefundeerde conclusie van je dat ik niet eerst gezocht zou hebben alvorens te vragen. Daarnaast is het toch leuk om het hier over te hebben?

Gr. Rupke

edje kadetje
19 januari 2011, 08:59
Hoi Edje,

Uiteraard heb ik al gekeken op internet via google en verschillende forums, maar daar heb ik nog geen specifieke Bogner Shiva of Brunetti Mercury achtige overdrive kunnen vinden. Dus ik vind het een zeer snelle ongefundeerde conclusie van je dat ik niet eerst gezocht zou hebben alvorens te vragen. Daarnaast is het toch leuk om het hier over te hebben?

Gr. Rupke

Hoi Rupke,

Tuttut. Ik zeg nergens dat je niet hebt gezocht. Ik gaf je wel de tip om als je het gt-forum bezoekt, eerst even te zoeken. Nu ik mijn post herlees, snap ik wel dat je het zo kan opvatten. Dat was niet mijn bedoeling.

Jammer dat je niet zocht wat je vond. Heb je de vraag daar ook gepost?
Misschien kunnen ze je helpen.
Helaas ken ik zelf de referenties niet die je noemt en kan je dus niet meer helpen dan de verwijzing die ik deed (die overbodig was omdat je daar al had gekeken).

Groet Edje

rupke
19 januari 2011, 10:07
Tuterdetut hahahaha.

Hoi Edje, Dat is het nadeel van geschreven tekst. Net als bij email krijg je veel misverstanden. Maar kben blij dat we weer in de positieve vibe zitten :-)

Ik had inderdaad alleen gekeken op de forums en geen vraag gepost. Ik zal dat gaan doen. hoe meer kanalen hoe beter he.

Groetjes Rupke

edje kadetje
19 januari 2011, 11:35
Tuterdetut hahahaha.

Hoi Edje, Dat is het nadeel van geschreven tekst. Net als bij email krijg je veel misverstanden. Maar kben blij dat we weer in de positieve vibe zitten :-)

Ik had inderdaad alleen gekeken op de forums en geen vraag gepost. Ik zal dat gaan doen. hoe meer kanalen hoe beter he.

Groetjes Rupke

succes daar (ik zal het wel zien, ik kijk daar vaak;ik heet daar BOK)

(Zag je overigens mijn - niet bedoelde - grappigheid: 'zocht niet wat je vond').