PDA

View Full Version : Tremonti PRS vogeltjes



johanh
18 januari 2011, 12:16
Ik heb een Tremonti PRS SE gitaar staan, en wil deze eigenlijk na gaan bouwen, om hem toch wat mooier te laten klinken.

Zijn er mensen die al een tekening hebben van deze gitaar?

Tevens zijn er mensen die mij de PRS vogeltjes op papier kunnen aanleveren. (digitaal mag ook natuurlijk) :D
Deze zitten niet op mijn SE, kan ze dus ook niet natekenen.

Dit gaat mijn eerste bouw project worden!! ben je 39 jaar, staat het zweet je onder de oksels omdat je het spannend vind :D ..

Alvast bedankt voor de tijd.

Gr
Johan

Jambi
18 januari 2011, 13:03
Hi Johan,

Wat een gaaf project. Heb Tremonti 2 jaar terug geinterviewd, wereldgitarist en een aardige gozer ook nog. Tekeningen kan ik je niet aan helpen, maar de vogeltjes kun je waarschijnlijk wel bestellen bij www.guitarsupplies.nl of www.tonefactory.nl onder inlay.

succes met de bouw!

Daniël-san
19 januari 2011, 22:54
Heb zelf ooit de schaal van een foto berekend, en vervolgens de gitaar getekend 1 op 1... Misschien dat dat een optie is. Ik kon toentertijd ook niets vinden aan tekeningen.

johanh
20 januari 2011, 11:56
Heb Tremonti 2 jaar terug geinterviewd


hij wel :D

Lijkt mij ook een aardig persoon ja, zonder al te veel kapsones.
Maar goed, de vogeltjes, ik kan ze inderdaad halen bij tonefactory.

En tekeningen ervan zijn er inderdaad niet echt.
Heb er 1 gevonden, maar dat is een cad tekening en die krijg ik niet goed geprint.
Irri al die bestands formaten.
en het programma waarmee het wel zou lukken draait niet op mijn windows 7 machine, kan eens kijken of ik hem onder linux kan openen.

Iedereen bedankt voor de input.


BTW wisten jullie dat die vogels een silhouette waren van verschillende soorten, ik dacht altijd dat het een vogel in vogelvlucht was.

3 Peregrine Falcon
5 Hen Harrier
7 Ruby-Throated Hummingbird
9 Common Tern
12 Red-Tailed Hawk
15 Swallow-Tailed Kite
17 Eastern Bluebird
19 British Storm Petrel
21 Golden Eagle
24 American Eagle Owl

Gr
Johan

Surfreak
20 januari 2011, 15:02
Als je hem ergens zet dat ik hem kan downloaden dan zet ik hem wel even over naar pdf. wel schaal of papier formaat maakt niet uit.

johanh
20 januari 2011, 16:44
http://www.double-l.nl/PRS24-22.dwg

daar zou hij moeten staan.

Alvast bedankt.

Gr
Syl

Surfreak
20 januari 2011, 21:06
Als het goed is moet dit hem zijn: http://www.filedropper.com/prs22-24

schaal 1:1 (ware grote) als de tekening goed getekend is.

Veel succes

Gr, Samuel

johanh
21 januari 2011, 14:19
Het lijkt er erg veel op dat dit de juiste maten zijn.
Harstikke bedankt.

Gr
Johan

johanh
12 februari 2011, 09:56
Is er iemand in de buurt van Uitgeest, Haarlem, Alkmaar allemaal prima die dit samen wil doen.

Dit word mijn eerste projectje, en ondanks dat ik geen 2 linkerhanden heb lijkt het mij toch fijn als iemand met wat meer ervaring kan meekijken, cq meehelpen.

Ik zag al een bouwer in Heerhugowaard.

Laat het maar even weten.

Gr
Johan