PDA

View Full Version : Tips voor beginnende gitaristen



Jellyfish00
16 januari 2011, 23:18
Ik ben sinds kort begonnen met een blog met tips voor beginnende gitaristen. Vertel me wat jullie er van vinden, graag tips of opmerkingen!

http://guitaristadvice.blogspot.com/

JohnLord
19 januari 2011, 13:32
Goed initiatief! Je zult alleen vast niet de eerste zijn en van mij had het in het Nederlands gemogen.

tokkeltrut
19 januari 2011, 21:01
Toen ik het in eerste instantie las, dacht ik ook dat is een leuk initiatief, maar effe verder kijkende kom ik een link naar www.tradetang.com tegen!!

Een link naar zo'n site waar die goedkope chinese troep aangeboden wordt:
een Gibson LP custom voor 258 dollars! geloof je hetzelf?

Tips voor beginnende gitarisen aanreiken, niks mis mee, maar pleur die link als de sodemieter eruit! :???:

Jellyfish00
19 januari 2011, 21:44
Toen ik het in eerste instantie las, dacht ik ook dat is een leuk initiatief, maar effe verder kijkende kom ik een link naar www.tradetang.com tegen!!

Een link naar zo'n site waar die goedkope chinese troep aangeboden wordt:
een Gibson LP custom voor 258 dollars! geloof je hetzelf?

Tips voor beginnende gitarisen aanreiken, niks mis mee, maar pleur die link als de sodemieter eruit! :???:

Je hebt helemaal gelijk, alleen ik kan er vrij weinig aan veranderen. Er staan daar twee advertenties geplaatst door Google, ik ga niet over de inhoud. Google heeft speciale programma's die herkennen waar de inhoud van de site over gaat. Hier leest dat programma: gitaren, dus selecteert zo'n advertentie. Ik ben ook die advertentie liever kwijt dan rijk, en ik ga dan ook kijken of ik iets met Google kan regelen.

vincent136
21 januari 2011, 19:11
Leuk initiatief, maar er zijn al 10000'en van dit soort sites. Wat maakt jouw site nou beter/anders dat men juist naar jouw site komt? Niets negatiefs ofzo hoor, maar je moet wel iets bieden dat iets toevoegt aan het al in duizendtallen bestaande..

MatthewB
22 februari 2011, 19:17
ik zou de website idd ook in het nederlands doen dat maakt het wel gemakkelijker om te begrijpen