PDA

View Full Version : AKG SR40 wireless voor 100 euro?



Liquid_Metal
17 januari 2011, 00:01
Ik zit momenteel in Kopenhagen en vond bij de muziekwinkel de AKG SR40 draadloze gitaarset. Hoe slecht is dit ding, aangezien 'ie zo goedkoop is?
Klik (http://www.aage.dk/shoppingsystem/produkter.asp?search=akg+sr40&sort=topseller)
Het gaat dus om zender en basis.

(btw 800 kronen is ongeveer 100 euro).

The Running Man
17 januari 2011, 00:11
Twee ads gevonden in Belgie waar ie tweedehands 100,- is
AKG maakt budget wireless setjes die volgens mij ongeveer 170,- kosten
Kwaliteit durf ik niks over te zeggen.
Veel plezier in Kopenhagen btw
Leuke stad

Liquid_Metal
17 januari 2011, 00:19
Ik heb absoluut nog geen wireless nodig, maar als het een beetje leuk klinkt wil ik er best eentje meenemen.

pikasso
17 januari 2011, 11:52
Ik heb zo'n setje gehad, en vrij snel weer weggedaan.

Vreet aan je geluid, maakte het rommelig. Heb nu een Line 6 relay g30, en die bevalt me wel. Maar ja, die is ook 3x zo duur

Liquid_Metal
17 januari 2011, 12:00
Ik heb zo'n setje gehad, en vrij snel weer weggedaan.

Vreet aan je geluid, maakte het rommelig. Heb nu een Line 6 relay g30, en die bevalt me wel. Maar ja, die is ook 3x zo duur

Dan is 100 euro misschien toch wel duur. Nogmaals, ik heb geen wireless nodig, maar als ik het aanschaf moet het wel de integriteit van m'n geluid behouden (of iig nagenoeg, 100% detail hoor je live toch niet).

pikasso
17 januari 2011, 12:22
Dan is 100 euro misschien toch wel duur. Nogmaals, ik heb geen wireless nodig, maar als ik het aanschaf moet het wel de integriteit van m'n geluid behouden (of iig nagenoeg, 100% detail hoor je live toch niet).

Dan zou ik het niet doen, je mist echt een heel stuk van je sound bij deze budgetserie.

The Running Man
17 januari 2011, 13:46
Voor 100,- is er veel budget te kopen.
Als je perse wireless wil gaan en je zit anderen niet in de weg,
is een tweedehands NADY setje miss veel leuker
Zijn degelijk, kosten niks (40-50)
Heb 2 van die dingen (geen true diversity) en ze werken super.
Bereik is enorm en heb weinig last van toonverlies

Liquid_Metal
17 januari 2011, 13:56
Voor 100,- is er veel budget te kopen.
Als je perse wireless wil gaan en je zit anderen niet in de weg,
is een tweedehands NADY setje miss veel leuker
Zijn degelijk, kosten niks (40-50)
Heb 2 van die dingen (geen true diversity) en ze werken super.
Bereik is enorm en heb weinig last van toonverlies

Volgens mij zijn ze nieuw ook al goedkoop. Ik zal eens kijken, voor zo'n prijs is een experiment nog wel te veroorloven.
Op dit moment totaal geen noodzaak voor wireless, maar we hopen met de band toch wel wat gigs te gaan doen. En dan vind ik de vrijheid wel erg lekker. We zullen zien :).

JTB
18 januari 2011, 11:22
en bedankt, nu heb ik geboden op zo'n Nady setje...

Liquid_Metal
18 januari 2011, 11:22
Laat ff weten hoe het afloopt en vooral hoe zo'n ding klinkt.

JTB
18 januari 2011, 11:38
Laat ff weten hoe het afloopt en vooral hoe zo'n ding klinkt.

zal ik doen, ik ga er echter niet teveel voor geven, aangezien het redelijk oude, goedkope meuk is.

JTB
18 januari 2011, 15:23
En het wordt een Sennheiser Freeport, krijg er meteen een 12HE rack bij, op de groei zullen we maar zeggen...

Liquid_Metal
18 januari 2011, 17:08
Zouden die Freeports heel veel beter zijn? Die zijn ook maar 160 euro nieuw.

JTB
19 januari 2011, 09:32
Zouden die Freeports heel veel beter zijn? Die zijn ook maar 160 euro nieuw.

"Men" is redelijk positief over de freeport, schijnt een van de betere budget-setjes te zijn. En ik krijg er een 12 HE rack op wieltjes bij want mijn huidige rack is propvol.

Liquid_Metal
19 januari 2011, 10:20
Ok tof.
Ik ben een tamelijke tonefetisjist (hoewel ik er bij delays nog niet echt aan toe ben) dus misschien moet ik voor een Line 6 Relay gaan.

JTB
19 januari 2011, 11:36
Ok tof.
Ik ben een tamelijke tonefetisjist (hoewel ik er bij delays nog niet echt aan toe ben) dus misschien moet ik voor een Line 6 Relay gaan.

Ja dat ben ik normaliter ook wel, maar ach voor het geld dat ik ervoor moet betalen kom ik hem ook wel weer kwijt. En anders is het altijd leuk op het podium, waar je fetish toch wat op de achtergrond staat.