PDA

View Full Version : amp case voor 1 x 12 gezocht



sjors007
16 januari 2011, 16:38
Hoi,

Zoek voor mijn nieuwe amp, 65 Amps Lil Elvis, een case. Heb een Rockbag van Warwick op het oog, RB 23510 B. Echter de combo is in de diepte 0,5 cm groter dan de case. Voordat ik hem bij Thoman bestel zou ik hem bij een van jullie in buurt van Zoetermeer willen passen. De amp is 47,7 cm hoog, 54,5 cm breed en 32,5 cm diep.

groet George

jim__
18 januari 2011, 16:43
Heb zelf de Gator Roto amp 112 gekocht bij Thomann, op basis van de afmetingen die op de site stonden. Volgens de afmetingen moest mijn combo er precies in passen, met in de breedte 2 cm over. Dit bleek ook daadwerkelijk het geval, dus ik geloof dat de afmetingen op de Thomann-site wat dit betreft wel kloppen.

Als de case op papier te klein is zou ik deze dan ook niet bestellen om teleurstelling te voorkomen.

JohnLord
18 januari 2011, 17:04
Volgens mij kun je bij Thomann gewoon opgeven welke amp je hebt, of de maten van je amp. De case wordt dan binnen een paar dagen voor je gemaakt.

sjors007
20 januari 2011, 10:32
Goede tip om bij Thomann de maten eens door te geven. Eens kijken welke reactie dat oplevert. Dank je

Sjors

Net ff gebeld.Kan hem kosteloos laten ophalen als ie toch niet past met. Dankzij een medewerker van de gitaarafdeling. Nou dan maar bestellen en passen!