PDA

View Full Version : Fat Cat Heart Attack (Grunge/Rock)



Dribbel_
15 januari 2011, 20:44
Nu ons eerste optreden eraan komt hebben we toch alvast wat voorproefjes online gezet van onze muziek.

De demo's in goeie kwaliteit komen eraan maar ik ben toch benieuwd wat de mensen van de muziek vinden :)

De muziek is te luisteren op de website op de media pagina, maar je kan natuurlijk ook direct hier op de link klikken :D

http://www.fatcatheartattack.com/media

Alle tips zijn welkom, over de muziek/de site/alles. Alvast bedankt!!

pasqual
15 januari 2011, 22:20
ik vind het erg lekker klinken, vooral Two en Medievil. zing je ook of alleen gitaar?
een bijzonder lekkere stem in ieder geval. soms een vleugje Paul Di'anno....
qua productie had het beter gekund, vooral de drums maar je gaf zelf al aan dat een nieuwe demo onderweg is. ik ben in ieder geval benieuwd. succes met de optredens!

groeten Pasqual.

Dribbel_
15 januari 2011, 22:39
Bedankt voor het luisteren en het commentaar :) Altijd goed om te horen dat je op de goede weg bent.

De productie is nu vooral voor onszelf om het op een rijtje te hebben we hopen het zo snel mogelijk op goeie kwaliteit te hebben.

Formatie is eigenlijk redelijk standaard, zanger/gitarist, nog een gitarist (ik dus) en bassist en drums.
Optredens gaat hopelijk goed komen, we zijn pas sinds dit najaar bij elkaar en volgende week al de eerste gig dus het gaat snel maar we werken er hard aan :)