PDA

View Full Version : voodoovibe



martydjango1
14 januari 2011, 23:06
hello!

iemand een idee of er alternatieven zijn voor de roger mayer voodoovibe+(waar precies moeilijk aan te geraken is)?
ik ben vooral op zoek naar een goeie vibrato-tremolo.
any ideas, ervaring?
shoot!
merci!

Dirk_Hendrik
14 januari 2011, 23:13
Alles wat "vibe" heet?

(persoonlijk vond ik de RM erg tegenvallen)

martydjango1
14 januari 2011, 23:22
omwille van welke reden dan? ik heb de tremolo eens gehoord en vond dat behoorlijk tof klinken?

Dirk_Hendrik
15 januari 2011, 10:36
Omwille van met veel meer vibes gespeeld te hebben en deze nogal saai te vinden:makeup:

apekop
15 januari 2011, 11:01
Ik kwam gisteren toevallig deze Moon Vibe tegen, nog nooit eerder gezien. Maar de samples klinken erg goed en best betaalbaar. Ik had gelijk GAS, maar helaas is ie 18v:
http://www.electronicorange.cz/en/nabidka-efektu/detail/Moon-Vibe

Ze hebben ook nog heel leuke andere pedalen trouwens.

ieme
15 januari 2011, 11:02
Trex tremster, al jaren m'n favoriet

jero
15 januari 2011, 11:12
't is vandaag vibe opruiming op gitaarmarkt. staat een voodoo en een mojo op.

Ron Houben
16 januari 2011, 21:14
Hallo,

Hoezo zijn de Roger Mayer pedalen moeilijk te krijgen. Iedere respectable muziekwinkel kan die gewoon bestellen, dan zijn ze de volgende dag bij hun. Ik weet niet waar jij gevraagd hebt?

Page
18 januari 2011, 20:20
Paul lenders Vibe tool !!! helemaal top!

titzenpitzer
18 januari 2011, 20:32
Hier komt er een SweetSound Mojo Vibe mijn richting! Benieuwd!

Dirk_Hendrik
18 januari 2011, 22:01
Hier komt er een SweetSound Mojo Vibe mijn richting! Benieuwd!


Soundwise erg Ok.
Qua soldeerwerk ben ik me een maand of 2-3 eigenlijk rot geschrokken. Ladingen componentaansluitdraden die na het solderen door de soldeerlas heen waren kortgeknipt. Resultaat; loskomende componenten en slechte contacten. Grote nono...:dontgeti:

Maar geenszins zo belabberd als de KR Mega Vibe waar de componenten los kwamen van de print bij gebrek aan koper waar het soldeer aan kon hechten...

onrust nv
18 januari 2011, 22:10
Soundwise erg Ok.
Qua soldeerwerk ben ik me een maand of 2-3 eigenlijk rot geschrokken. Ladingen componentaansluitdraden die na het solderen door de soldeerlas heen waren kortgeknipt. Resultaat; loskomende componenten en slechte contacten. Grote nono...:dontgeti:

Maar geenszins zo belabberd als de KR Mega Vibe waar de componenten los kwamen van de print bij gebrek aan koper waar het soldeer aan kon hechten...

Maar welke merken blinken dan wel uit?

titzenpitzer
18 januari 2011, 22:57
Soundwise erg Ok.
Qua soldeerwerk ben ik me een maand of 2-3 eigenlijk rot geschrokken. Ladingen componentaansluitdraden die na het solderen door de soldeerlas heen waren kortgeknipt. Resultaat; loskomende componenten en slechte contacten. Grote nono...:dontgeti:

Maar geenszins zo belabberd als de KR Mega Vibe waar de componenten los kwamen van de print bij gebrek aan koper waar het soldeer aan kon hechten...

Right. Benieuwd of dat in mijn geval ook zo zal zijn...dit valt uiteraard zelf te fixen of?

Page
19 januari 2011, 16:35
Koop Hollandsche waar!!

gewoon de Paul lenders vibe tool. zit in mijn rack, goed gebouwd en je kan de tone regelen, dus minder bass als je humbuckers gebruikt.

gewoon erg goed

Dirk_Hendrik
19 januari 2011, 17:44
Koop Hollandsche waar!!

gewoon de Paul lenders vibe tool. zit in mijn rack, goed gebouwd en je kan de tone regelen, dus minder bass als je humbuckers gebruikt.

gewoon erg goed


En dat is 2......

Persoonlijke voorkeur is nog steeds een goeie ouwe Shin-Ei. Een echte Univibe dus.

apekop
20 januari 2011, 00:11
Ik kwam gisteren toevallig deze Moon Vibe tegen, nog nooit eerder gezien. Maar de samples klinken erg goed en best betaalbaar. Ik had gelijk GAS, maar helaas is ie 18v:
http://www.electronicorange.cz/en/nabidka-efektu/detail/Moon-Vibe

Ze hebben ook nog heel leuke andere pedalen trouwens.

niemand deze Moon Vibe ooit getest/gehad? Ik vind hem wel veelbelovend klinken eigenlijk.