PDA

View Full Version : 18 maart Euro Cinema in Paradiso



EuroCinema
13 januari 2011, 15:49
Na veel bloed, zweet, tranen en overige lichaamssappen ligt onze debuut-cd "Ten-4!" half maart in de (echte en digitale) winkel.

We vieren dat met een optreden in de bovenzaal van Paradiso, op vrijdag 18 maart.

Gitaarnetters zijn van harte uitgenodigd om te zien wat we ervan bakken!

Link: http://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/Euro-Cinema.htm

barno
13 januari 2011, 16:23
es geluisterd naar de snippets op de site: like it a lllot; leve ivan and grant! :)

succes met de release

EuroCinema
13 januari 2011, 19:34
Thanks!! Zijn inderdaad m'n helden....

Nielsje
13 januari 2011, 23:38
Je staat gewoon keihard in m'n agenda, lijkt me wel leuk!

edit: Maar ik zie dat je ook in 't Potshuys staat binnenkort, misschien kom ik daar wel kijken :)

D-string
14 januari 2011, 00:36
Nu ik zie dat je in 't Pothuys komt ben ik om :)

Helaas gaat mijn "agenda" niet verder dan 3 a 4 weken, maar ik neem aan dat ik dit nog vaker op het forum zal zien.

Fender75
14 januari 2011, 16:07
Cool, misschien kom ik wel even langs! Vond jullie optreden op Jazz in Duketown erg leuk namelijk!

Chocola
15 januari 2011, 02:02
Erg relaxte muziek moet ik zeggen. Het is op een vrijdag toch? Ik ben dan vlak bij Paradiso dus wellicht dat ik nog even langswip. Gewoon gratis enzo zeker?

EuroCinema
19 januari 2011, 11:31
Leuk om te horen allemaal zeg!!!

wireman
31 januari 2011, 22:48
Lol... Ik had het op teletekst zien staan en ik dacht aan die foute dance-act uit begin jaren 90... damn.. :chicken:

LEVE HET FORUM!!!

EuroCinema
17 maart 2011, 09:48
Morgen dus he! En mocht iemand zin hebben: we starten om 21:00 (er stond eerst een verkeerde tijd op de site. Zin in!

DTmaster
19 maart 2011, 18:55
Ik zag je in de planning staan en dacht "ik ken maar een Eurocenima" en dat ben jij.... en dat klopt :)


was het leuk :)

EuroCinema
20 maart 2011, 08:53
Ja man! Volle zaal (met veel bekenden ook) en het was echt een feestje om daar te spelen, waar we zelf zoveel bands zijn gaan kijken door de jaren heen. Echt een hele dikke krent in de pap was dit! Als we goede foto's/filmpjes krijgen zal ik weleens wat posten.

The Lo Lands
20 maart 2011, 15:08
Heb ik weer... lees net je bericht van jullie optreden wijlen 18 maart!! Jammer maar jullie treden vast nog wel een keer op toch :) Als jullie naar Hoorn komen moet je me dat even laten weten. Ik heb nu een nummer van jullie website opstaan en wat een heerlijke romige, dikke funky sound! Love it!

Paradisio was cool begreep ik!?

EuroCinema
21 maart 2011, 13:11
:ok: Dank, dank!! Ja het was supercool. Zit nog steeds met een :) op mijn gezicht als ik eraan denk!

teajay
12 mei 2011, 14:00
Die nieuwe site is tof! Kleurtje is even wennen, maar goed. ;)

Ik kon helaas niet in SJU zijn, omdat ik op studiereis was, maar als ik zo de lovende woorden zie, mag ik geloven dat het een succes was. Te gek man!