PDA

View Full Version : Green Day - Awesome as f**k.



mezelf
11 januari 2011, 18:51
Beste mensen , gister avond sloeg mijn hart al een paar keer over tijdens het kijken van de net uitgekomen trailer over de nieuwe live DVD van Green Day die in maart 2011 uitkomt. Er is nog geen tracklist van op internet , maar de kans is groot dat er nieuwe nummers op komen die nooit gepubliceerd zijn , zoals het nummer Cigarettes and valentines die nu onder de fans al erg bekend is en waarbij de oude Green Day stijl weer een beetje naar boven komt.

Ik kan niet wachten.

FlameDude
17 januari 2011, 21:09
Klinkt lekker die nieuwe song! Hopen dat de komende albums ook weer gaan knallen :)

Bjorb
26 februari 2011, 23:43
Beste mensen , gister avond sloeg mijn hart al een paar keer over tijdens het kijken van de net uitgekomen trailer over de nieuwe live DVD van Green Day die in maart 2011 uitkomt. Er is nog geen tracklist van op internet , maar de kans is groot dat er nieuwe nummers op komen die nooit gepubliceerd zijn , zoals het nummer Cigarettes and valentines die nu onder de fans al erg bekend is en waarbij de oude Green Day stijl weer een beetje naar boven komt.

Ik kan niet wachten.

Shit, waarom kende ik dit nummer niet;) Klinkt cool as hell:punk:

wireman
1 maart 2011, 15:01
In tegenstelling tot het Blink-182 topic.. Green day's Dookie.. man.. Die plaat kicks ass!! Leuke herinneringen.. Samen met Offspring toendertijd DE nieuwe punkers..