PDA

View Full Version : Overdrive-pedalen minimeet: later....



Kim Wilson
11 januari 2011, 13:12
Toch maar een nieuw topic...

Ik ben op zoek naar een lekkere Marshall-achtige overdrive, en hoe kun je nou het beste een hele batterij pedalen in één keer testen? Juist, tijdens een minimeeting. Ik heb in Zwolle een oefenruimte geregeld bij Zwols Popfront (www.popfront.nl (http://www.popfront.nl/)) voor volgende week zondag van 14:00 tot 17:30.

Heb je zin om te komen en heb je (een) overdrive(s) die enigszins voldoet aan de beschrijving Marshall-in-a-box, laat het me dan weten. Dan maken we er een leuke middag van!

Nielsje
11 januari 2011, 13:16
Dan ook maar hier: Ik weet niet of ik er bij kan zijn, wil wel, maar het is even zien allemaal. Indien ik niet kan, mogen m'n drives geleend worden.

* HBE BigD
* Catalinbread DLS
* Okko Diablo

JohnLord
11 januari 2011, 18:00
Is de meeting ook bedoeld voor diegenen die nieuw zijn in pedalenland en om te beginnen een goeie OD/DS zoeken?

The rifles
11 januari 2011, 18:27
Is de meeting ook bedoeld voor diegenen die nieuw zijn in pedalenland en om te beginnen een goeie OD/DS zoeken?

Ja lijkt me wel......

Ik ben zeker van de partij :crazyhappy::crazyhappy::crazyhappy:

@ JohnLord:

Ist nog gelukt met SRV2000 ?

Mischien tot 23 januari

Mitch
11 januari 2011, 18:51
't Is Kims feestje, maar het lijkt me sterk dat het verboden voor n00bies is ;) Juist hartstikke leerzaam, zulke meetings. Zegt altijd meer dan even iets proberen in een winkel en je maakt ook kennis met andermans amp, gitaar, spel en hoe dat op elkaar inwerkt. Hoor je ook ineens dat in de één zijn handen een gitaar ineens geweldig klinkt en bij de ander niet of dat een amp heel lafjes klinkt bij de één en bruut bij de ander. Leert je ongelofelijk te relativeren wat betreft gear, zulke meetings!
Ik zie het er niet van komen dat ik er zelf bij ga zijn, maar wie weet. Ik sluit 't nog wel effe kort met Niels voor de eventuele goodies.

Kim Wilson
12 januari 2011, 08:47
De meeting is absoluut niet besloten, dus ook voor n00bs is er wel een plekje. Wat Mitch zegt, buitengewoon leerzaam zulke dingen. En er is nog ruimte zat. Het is een niet heel grote oefenruimte, maar 10 tot 12 man moet toch wel lukken.

Mukkez
12 januari 2011, 11:53
Het lijkt met leuk om te komen, maar weet nog niet of ik kom.
Ik zit enigszins met vervoer en dergelijke. Weet iemand of Ieme ook komt?
Als ik van de partij ben dan neem ik mijn Tech 21 British mee :)

guitarguru
12 januari 2011, 21:46
Sjit, dan hebben we net op die middag een workshop van een bandcoach....:dontgeti:

Jammer, want heb pas een Rockett Animal overdrive gekocht. Heerlijke PLexi-like sounds, met nog een dipswitch voor brutere hotrodded Marshall geluidjes. :mmmm:

http://www.youtube.com/watch?v=EkR_HhezyLA

Mr10
12 januari 2011, 23:57
Lijkt mij ook erg interessant !

Nielsje
13 januari 2011, 17:41
Zijn er niet meer mensen die naar de meeting van Hans willen komen?
Hij is heel aardig hoor!

tillens
13 januari 2011, 20:47
Hans is een hartstike aardige peer. 1) Zwolle is een grafeind rijden. 2) ivm verjaardag schoonfam op bezoek... ( ja ik weet het, ideale escape, maar soit)

Kim Wilson
13 januari 2011, 22:59
Ghehe... :D

Takke-eind rijden, tja... Negen van de tien keer moet ik een eind rijden, en daar doe ik ook niet heel moeilijk over. Maar goed, dit is wat anders dan een algemene meeting, dat snap ik ook. En een afspraak met je schoonfamilie kom je niet onderuit.

Maar er is nog plek! Ieme is er iig ook, en Michael AE hopelijk ook. Er komen dus nog meer leuke/interessante/aardige mensen. En natuurlijk de grootste collectie van de mooiste en beste overdrives op aarde!

Nielsje
13 januari 2011, 23:29
ivm verjaardag schoonfam op bezoek...

Ik vind dat juist een goede reden om Hans op te zoeken :)

tillens
14 januari 2011, 00:01
Ik vind dat juist een goede reden om Hans op te zoeken :)
Dat vind ik ook. Het is gewoon... gewoon... :dontgeti:

Mufftin
14 januari 2011, 10:57
This dat ik niet aardig ben anders kwam ik misschien nog wel even langs.

johanb
19 januari 2011, 15:28
met een carl martin mk 2,een newtone ts probeer ik te komen als het mag,het zijn drives,maar of het marshall-in-a-box-is ..?

Nielsje
19 januari 2011, 17:37
Hans, gaat de meeting nog door, of ga je hem wellicht verzetten (gezien de beschikbaarheid op't moment).

Kim Wilson
20 januari 2011, 10:46
Ja, ik zit er sterk aan te denken om het te verplaatsen, ook gezien mijn gezondheid op dit moment. Bovenop de griep heeft de huisarts ook nog bronchitis vastgesteld, dus ik zit ook nog aan een antibiotica-kuur. En de opkomst is idd ook niet echt denderend...

Kim Wilson
20 januari 2011, 12:07
Het is officieel: de meeting wordt uitgesteld. Ik ga er vanuit dat het op niet al te lange termijn toch door zal gaan, maar aanstaande zondag gaat dus niet door.

Mr10
20 januari 2011, 19:34
Beterschap ! En ik houd me aanbevolen voor een volgende keer.

ieme
20 januari 2011, 19:36
Beterschap...

Kim Wilson
20 januari 2011, 20:19
Thanks heren!